Stalk yeteneklerim yuksek oldugu icin eski sevgilimin en yakin kankasinin numarasini buldum. Kaydettim sonra silmeyi unuttum. Tek amacim profil resmine eksimle beraber resim koymus mu ona bakcakdim. Silmeyi unuttum. Telegram acinca bildirim gidiyomus karsi tarafa simdi o kişi benim telegram kullandigimi bildirim olarak almismidir? Ama o kisi hic kaydetmedi ki beni nasil olur?
Simdi diyceksiniz almamisdir ama denedim kardesimin telefonunu sildim rehberden sonra telegram yukledim telefonuna ve bana bildirim geldi rehberimden sildigim yani rehberimde olmadiigi halde...
Napicam boku yedim arkadasimun nunarasini nerden buldu diye dusuncek ondan mi hoslaniyo diye dusuncek bittim yerin dibine girdim şu an
Simdi diyceksiniz almamisdir ama denedim kardesimin telefonunu sildim rehberden sonra telegram yukledim telefonuna ve bana bildirim geldi rehberimden sildigim yani rehberimde olmadiigi halde...
Napicam boku yedim arkadasimun nunarasini nerden buldu diye dusuncek ondan mi hoslaniyo diye dusuncek bittim yerin dibine girdim şu an
Güncellemeler
+1 yıl
Nolur yardm
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ben kaç defa denedim bildirim mesajı ne geldi nede gitti..
Merhabaa kiminle denedin ki? Numara sende kayitlimiydi tam anlatirmisin
Aayy kotu olmus. Stalk yetenegim iyi dedin. Senden birisini stalklamani istesem yardimci olur musun? :) kiz dayanışması yapmis oluruz :)
Kim ki
Eski sevgilim
O kişi senin telefonunda kayıtlıysa sana bildiririm gelir açınca sen onda kayıtlı değilsen sen telegram hesabı açınca ona gitmezz
Bir kiza sordum 7 yildir telegram kullaniyorum dedi gidermiş ama sadece numaram yazarmis mesela +90 0000 artik telegram kullaniyor selam ver gibisinden gidiyomuss offf rezalet
Yok bee sanmıyorum
Oyle. dedi valla 7 yildir kulaniomus kndi denemis
Senin numaran onun rehberinde ekli ise gitmiştir
Degil
O zaman gitmezki ki canım merak etme
Eminsin demi canım tsk ederim bide seyy birinin beni kaydettigini nasl anlarim ki? Resim. gorunuyo son gorulme gorunuyo ama herkese acik yapmis zaten herkesde gorunuyo nerden bilcem kaydettigini
Kaydettiğini söyle anlarsın Mesela sen uygulamayı kullanıyorsun o da senden sonra uygulamaya kayboldu onun numarası sende eklisye sana bildirim gelir örnek veriyorum rehberde Ali diye ekli sana ali telegrama katıldı diye bildirim gelir başka türlü anlayamazsın
Yok malesef ben ondan sonra actim telegram onun var zaten suanda konusmuyoruz 7 aydir
Amladım dediğim gibi sadece bu şekilde anlayabilirsin başka türlü bir yol yok bildiğim kadarıyla birde onun numarası hala sende ekliyse ona da senin katıldığına dair bildirim gidiyor
Offf ya beb onunla konusmak isteyorum mesaj atmiyor ama
Sen bilirsin en iyisini
Tskler
Rica ederim bol şans
Olmicak ama yine tsk