- Whatsapp'ta senin uzun uzun yazıp anlattığın meseleye tek bir emoji ile cevap verenlere sinir oluyor musun?


Onu bu duruma getiren kişi benimdir..Çünkü karşındaki kim olursa olsun, gerektiği kadar değer vereceksin. Fazlasını verdiğin zaman kendini vazgeçilmez sanıyor, egoya başvuruyor. Böyle bir durum da kendisi ile iletişimi keserim, insan yerine konulmamayı hak ediyor çünkü. Bu tavrımın ardından neden yazmıyor diye endişenip kendisi bu sefer uzun uzun yazmaya başlayacaktır.. O zaman'a kadar bir b planım elbet olur kendisi için.
Merhaba,
Sinir olmuyorum ama şöyle bir düşünceye sahip oluyorum : "acaba fazla cümleler mi kurdum ve iletişimi azaltıcak kadar az cevaplar vermeye başladı " ya da bu durum birkaç mesajla devam ederse işinin olup olmadığını, isteği doğrultusunda sonra konuşabileceğimize dair karşılık veririm.
Bu şekilde hem karşımdaki kişi ile kırıcı bir diyalog geçirmemiş hemde ikimizinde isteği gibi bir iletişim ortamı sağlamış oluruz.
Oluyorum, belki de yanlış düşünüyorum emojiler hayat kurtarsa da bir nevi konuşuyorsunuz karşınızda ki sürekli mimikleriyle hareket etse bir yerden sonra esprisi kalmaz.
En en en gıcık olduğum şey olabilir uzun bir yazı yazarsın ok yazarlar veya tek cevap verirler onca emek zaman boşa gider ve geç cevap verenlere gıcık olurum bir işi olursa tabiki kabulüm ama bunu alışkanlık hale getiren bir kesim de var sözüm onlara
Cevap
10Cevap
Bazı arkadaşlarımı kaybetmek istemediğim için mal mal muhabbetlerine maruz kalıyorum bugün birisi kız arkadaşının telefonu meşgul çalmış diye 2 saat lafa tuttu beni. Yani gıcık olmam ben başkalarına yaparım başkaları da bana yapabilir.
Bir dönemler uzun uzun yazar bir satır mesaj ile cevap alırdım sonraları farkettim ki problem bir satır yazanda değil kendini ifade edemeyen bendeymiş
Samimi arkadaslarim disinda uzun uzun anlatmiyorum kimseye ki onlarda emoji ile karsilik vermiyor sükür
Hayır
Çünkü bazen bende cevap bulamadığımda emoji gönderiyorum
Küfre karşı olduğumdan.
Daha nitelikli bir taşlama üzerine düşünüyorum. :)
Biz de başkasına yapıyoruz nihayetinde.. Danışıklı dövüş. Üzülüp kafaya takmamak lazım
Hayır olmuyorum uzun uzun yazmışsam demek ki ona söyleyecek bir şey bırakmamışım jdmmdd
Yok dkdhdkdb onu ben yaparım ve hiç de sinir olunmaması gerek bazen kelimeler bile yetersiz kalıyor o emoji çok daha iyi anlatiyo dkdhdksbsksns sinir olunacak şey değil ama işte karşımdaki her kimse deliye dönüyo e napim aga
Onur kırıcı bir hareket bence.. Karşıdaki kişi kendisini değersiz hissediyor direkt... Çünkü umursayıp uzun uzadıya anlattığın bir şeyde tepkisi sadece bu olması kırıcı
Evet ya
Bide ben uzuuun uzuuun yazıyorum mesela, karşımdaki hmm, tamam, ok, bb, bşydğl falan yazıyo ya, sinir oluyorum ya
Ne olur adam akıllı cevap versen?
Emojiye de sinir oluyorum ya
Yazmaya üşendiğim için uzun sesler atıyorum karşı taraf da dinlemeye üşendiği için dinlemiyor sinir oluyorum
Tabiki de ben o kadar uzun uzun yazayım o sadece emoji atsın, oldu. Sevmem öyle şeyleri karşımdakide uzun uzun yazacak.
Bu arkadaşım. Emojiyle ve hmm yazarak cevap verir. Artık o kadar sinirlendim ki dile getirdim bunu bir daha da yapmadı kız.
Tabiki de sinir oluyorum, bir de tek emoji değil de tek kelime ile cevap verenler var hmm, peki, tamam gibi onları da aynı şekilde sinir oluyorum
Hayır wpden bana uzun uzun yazanlara bende öyle tepki veriyorum. Uzun yazmak yerine ses kaydı at kardeşim.
evet çünkü sen kendini açıklarken karşındaki sana bir şeyler yazıcak kadar önemsemeyip emoji atıyor
onlar gebertesim geliyo direk engelliyorum JKSHJSJHSJKS
20 dakika boyunca ciddi birşeyler yazarak bayan arkadaşımı bilgilendirdigim sonunda yazdığı cevabı aynen iletiyorum "😋"
tabii ki, kim sinir olmaz ki.. bir de tamam, evet, peki, ok diyenler.. insana dinjr krizleri geçirttirirler doğrusu
Sinir olmuyorum direkt engelliyorum, sinir olupta moralimi alt üst edemem.
Bende bazen öyle cevap veriyorum😀 çünkü aklım karışık oluyor düzgün cevap vermemekten dolayı emojiyle ya da kısa bir cevapla ifade ediyorum. Tabi bana yapıldığında da çok sinirlenmem bazen olabilir öyle durumlar. Ama sürekli olursa ayrı bir mesele
En sevmedigim insan tipi, yazma özürlü insan tipi
Sadece emojiye degil kisa kelimelere de sinir oluyorum
Bir daha anlatmam hatta o derece sinir oluyorum
Evet tek bir yorumu çok görüyorlar.
sövmesinler de... çok önemli deel.
Bu yüzden uzun bir şey yazmam 😂
Telefonu kafalarında parçalayasım geliyor
Evet ozellikle şu 😘😘😘
Evet daha yazmam o kişiye
Uzun birşey genellikle sesli mesaj olarak atıyorum eğer sesli mesaj aramayacak bir durumdaysam ve yazı yazmak zorundaysam evet sinir olurum
Bıdaha asla konusmazdım muattap oldugun kısı yanlıs irtibatı kes
Bunu ben yapıyorumm😅😅
Eskiden mesaj attığım kişi oluyor
Engelliyorum
Uzun uzun mesaj atmıyorum.
Pek yasamm öyle şeyler ama yapilsa sinir olurum
Evet kızarım ve ona göre değer veririm
Onun varya azına s*carim
Hemde çok. Ama sonra tekbbir kelime bile yazmam
Bir daha yazmamayı tercih ediyorum
Evet oluyorum emeğe saygı lütfen
Öldüresim geliyor
Hayır ne mal olduğunu belli ediyor
Yooo🤗içinden 97435896 kez kufrediyorum sadece
Hayır.
Uzun okuyamam
tabi ki olurum..
Hayir
Aşşırı hemde
Olunmaz mi 🙈deli oluyorum
Evettt
Ayağımı ağzına sokmak istiyorum 😒😄
Sinir olurum tabi.
evet
Evet
Konuşmam 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?