WhatsApp’ta görüldü bildirimini (mavi tık) kapatanlara gıcık oluyor musunuz?

Karşıdakine önemli bir mesaj atıyorum, bakıp bakmadığı belli değil. Deli oluyorum. Bunu yapanlar hangi kafayla yapıyorlar? Hatta bana göre saygısızca bir durum.
WhatsApp’ta görüldü bildirimini (mavi tık) kapatanlara gıcık oluyor musunuz?
Cevapla