Her gördüğümde beni fena halde deli ediyor yani sileceksen niye yazıyorsun ki? Tamam yanlış bir şeyler yazılır silinebilir onlara anlayış gösterebilirim ama ama genelde karşı taraf mesajını geç görmesinden sinirlenip siliyorlar benim kızdığım nokta bu? Bunu da en fazla kızlar yapıyor! Haksız mıyım sizce?
Whatsapp'ta "Bu mesaj silindi" uyarısı sizi de deli ediyor mu?
Gec görme o zaman sen de. Ben de gec gorenleri anlamam vatsap bu bildirim geliyo kiminle konustugun da belli ki buyuk ihtimal sevgilin. Neden gec bakiliyo o halde msja. Belkide guzel bisey yaziyosun hosuna gitsin istiyisun ama adam 40 saat sonra cevao verecekse bir manasi kalmiyo zaten gormese de olur diyosun yazip yazacagina binpisman oluyosun.
Harbiden çok sinir bozucu bir durum ama bazen de karşıda ki kişi önemli bir işi yoksa sırf geç cevap vermek için geç cevap veriyorsa sinir etmek için 10 numara yöntem 😂😂
En İyi Cevaplar