Bazılarını unutur bazılarını ise görmezden gelirim. Çünkü bazı arkadaşlarım cidden çok boş konular konuşuyor kendilerini seviyorum ama beni deli ediyorlar bazı konularda. Sürekli ilişkilerinden bahsediyorlar bugün böyle oldu şu gün kavga ettik kanka ben kıskançlık mı etmiş oldum şimdi falan boş boş şeyler. ilişkiyi yaşayan onlar sancısını çeken ben. Hayır zaten ilişki dediğin iki kişi arasında olmalı ben hiçbir işim yokmuş gibi en ince ayrıntısına kadar dinlemek zorunda değilim ki. Kendi kendimi sinir ettim şu an yine 😂
Evet yazmasınlar ilişki anlatmak için hahahahah ayırmam ama dinlemiyorum boşuna yani evet hıhı anlıyorum galan diyorum bazen aramalarda uyumuş taklidi yapıyorum bazen de görüntüm dönmüş gibi yapıp kapatıyorum
Bazen bilerek geç cevap veriyorum çünkü ne diyeceğimi bilemediğim zamanlar oluyor bazen de bildirimlerden okuyup cevap vermeyi unutuyorum. Hatta bazen cevap verdim sanıp vermediğim bile oluyor.😂
Hayır Asla bilerekten Yapmam Ben mesajı gördüğüm de Cevap vermiyorsam müsait olmayınca cevap veremiyorum veya ınternetim biterse Yazamıyorum ama müsait olursam muhkaka yazarım bilerek bekletmem ki Bir insanin mesajını görüp de bilerek csbap vermemek çok büyük saygısızlık ve ben saygısızlığı kabul edemem
ben arkadaş çevresinin hep bir bahaneyle buluşmayı reddeten üyesiyim. ve evet yazmadığım için bazılarının alındığını duydum. herkese buradan bol sabır diliyorum. jsjsjsjs
İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
Bazen cidden cevap veresim gelmiyor ama karşı tarafa saygısızlık olmasın diye bilerek geç cevap vermemezlik yapmıyorum. Birşeyle meşgul olunca da boşa düşünce cevap veririm.
Unutuyorum çoğunlukla. Bir anlık başka bir şeye odaklanmam yetiyor, sonrasında dönüş yapıyorum. Kasten cevap vermiyorsam sonrasında da hiç dönüş yapmam, iletişime geçmem.
Olabildiğince hızlı bir şekilde cevap vermeye çalışırım çünkü: Bence zaman dediğimiz kavram önemli bir şey ve bu yüzden bir kiş beklememeli ve bekletmemeli.
Açıkçası bana ulaşım çok kolaydır önemli bir şey oldukça hemen cevap verir ilgilenirim ancak sıradan günlük mesajlara saatler sonra cevap veririm sohbet edesim varsa vakit ayırabilirim hiç çıkmadan konuşurum bu da çok nadir ve enn yakınlarıma yaptığım bir şeydir kadir kiymet bilenlere 😬
Mesaja geç cevap verenden anında uzaklaşırım e haliyle kendime yapılmasını istemediğim şeyi bir başkasına da yapmam. Gördüğüm an cevap veririm oyuna gerek yok