



Sizin WhatsApp konuşmalarınız daha çok hangi konu üzerinde? WhatsApp grup konuşmalarında aktif misiniz?




şu an 2 gruba ekliyim. Biri kuzenlerim (baya kalabalık bi akrabayız) :D diğerleri de arkadaşlarla olan grup. Çok aktif sayılmam, ara ara girip bakıyorum öyle. Arkadaşlarla genelde havadan sudan (makara, biraz gıybet, buluşma üzerine) muhabbetlerimiz var, kuzenlerle olan grupta da pek bi muhabbet dönmüyor, merhaba merhaba sadece.
Akraba muhabbetleri sarmıyor zaten :D
Çıkacam zaten az kaldı 😀
Genelde hep derslerden gelen gruplar olduğu için ödevler sınavlar falan dönüyor. Bir de lanet olası akraba grubu var. Yengem sürekli komik olmayan fıkralar, karikatürler, videolar falan atıyor. Sonunda ya yengemi atıcam gruptan ya da kendim ayrılcam😅
Ayrıca da gözüm bozuldu okumaya çalışırken bu ne biçim suiakst böyle insafsız😂
Okul ve akraba grupları aşırı ama aşırı sıkıcı olur ya :D
Bizim grup çok eğlenceli :D
Kripto para üzerine konuşuyoruz daha çok. En ufak gelişmede gruba yazılır ama onun dışında arada kim ne yapıyor diye foto atılır :D
tavşan mı besliyorsun
İsmini öğrenmiş olduk Yılmaz beyefendi🙂
Moralsizim bu aralar grup muhabbetine katılmıyorum sadece okuyorum.
Okumak da bir şey :D
🙂
Sağolasın amcaoğlu❤
Rica ederim yeğenim ☺️😄
İş üzerine renkler olmadı ilave yedi tamir oldu falan filen sessize alıyorum genelde bakmıyorum 😂 para var huzur var parası olan para konuşuyor 😂
Aslında paramız olsun diye para konuşuyoruz :D
Oda olur be Allah büyük
Nasip kısmet :)
Eywallah 😉
Cevap
38Cevap
İki tane whatsapp grubum var. Biri liseden arkadaşlarla kurduğumuz grup diğeri ise buradaki iki arkadaşımla kurduğumuz grup. Lisedeki arkadaşlarımla olan grupta aktif sayılmam. Pek dahil olmam sohbete. Ama diğer grupta sohbetin dibine vuruyoruz. Djdj
Kesin dedikodu vardır ☹️
Sadece bir tane ben dahil üç kişi olduğumuz bir WhatsApp grubum var. Onda da bu aralar iş muhabbeti dönüyor sadece. Veya bir yere gideceksek, görüşeceksek oradan anlaşıp çıkarız. 😄
O zaman en samimi olduğum üç kişi olsa gerek :)
kendinle beraber üç :D
ha şöylee :D
Sınıf gruplarım var sadece, midterm haftası geldi full ders notları, sorular...
Hiç çekilmez öyle gruplar, hiç dahil olmadım bu yüzden :/
boş konuşuyoruz ya genelde gruplarda bayağı bayağı boş yapıyoruz
internette dolanan "meme" denilen ülkemizin capsleri gibi yabancı capsleri paylaşıyoruz gülüyoruz eğleniyoruz
boşumuz bile dolu bizim
Sadece sınıf gruplarında ekliyim ondada hocaların tehditlerine maruz kalıyoruz zhahahhah
Hocaların tehditleri mi? Vay be bizim zamanımızda hocaların WhatsApp'a dahil olduğunu bile bilmezdik.
Evet ndndndn Keske hâlâ eskisi gibi olsalar
Her şey var 😄 bu aralar sevgili konuları konuşuluyor tek derdimiz bu 😒
Sevgili konularının konuşulduğu gruplar çok sıkıcı :/
Sana çok katılıyorum 😑
Sınıf grubundayım ama dersten çok karı kız konuşuyorlar :|
Püüüü
Üni grubuna ekliyim, sadece vize ve finallerde grubun mesaj bildirimlerini açıyorum. 😂
En iyisi ☺️
Yaniiii o kadar çok grupta varım ki hangi birini sayayım 😂
Genelde sessize alırım ya da okundu yapar geçerim. Ama sohbete katıldıklarımda eğlencenin dibine vuruyoruz. Kızlarla en çok alışveriş muhabbeti oluyor ve depresyon. d
Değişiyor , 1 tane zaten Jet Üssünün grubu var , görev çıkarsa ordan bildiriliyor. O jet üssünün filolarının bulunduğu grup var. Bide arkadaş grubu var ;)
Ohoo gören ülkedeki bakanlar biziz de ülkenin halini konuşuyoruz sanır 😂
Din ekonomi hukuk siyaset ordan oraya her konu geçiyo valla.
Etkincikler ve eğitim konuları. Birde güzellikler grubumuz var orada da sohbet muhabbet bazen de bu siteyi bildikleri için öyle yani.
Hiç bir grupda yokum.
Bir ara kızlı erkekli arkadaşlar atmıştı grupa.
Sessize almıştım 1 yıllık süreyle.
3 Whatsapp grubum var 1 arkadaşlarla 2 kuzenlerimle 3çalıştığım yerdekilerle grubumuz var. Genel olarak konu gıybet.
Ortaya karışık
Dedikodu, kripto para, gelecek planları, okul muhabbetleri, kız muhabbeti (Kızlar da var)
Tamam, anlaşıldı, 10 dk ya alırım, grafikleri ve haberleri okuyorum şimdi değil, hayır..
Wp de kelime dağarcığım🤣
Hiç kimseyle hiç bisiy konuşmuyorum. Arada sevgilimle oda işlerden fırsat buldukça. Arkadaşsizliktan da buraya üye oldum işte nabalım:)
Arkadaş bulmak için değil yani can sıkıntım gitsin diye 😂
Arkadaşlarımla her konu üzerinde, konuştuğumuz bir grubumuz var. Onun dışında ki gruplarda genelde iş, güç üzerine olur.
Makara muhabbet , iş , eğitim , gündelik hayatımda konuştuğum kişiler ve her cuma üşenmeden "hayırlı cumalar" mesajı gönderen akrabalarım. Sadece o kadar xjdkdkf
''hayırlı cumalar'' mühim tabii :D
Bı bitmediler ya djkejfkdkfjfk
Bitmezler. Şimdi yakında bayram geliyor, bol bol copy-paste metin göreceğiz :D
Aaaa orada durmalısın xndjdjdjd bayram zamanları hepsini engelliyorum kafa kaldırmıyor
Ama bırak sevap point kazansınlar niye engelliyorsun :D
Ne sevabı ya djrjfjjff ben küfür ederek günah kazanıyorum 😂 olmaz olsun öyle iş
Anime konusunda konuşuyorum en çok ne yalan söyliyim ama müziktende konuşuyoruz..
Sadece iş üzerine dahil olduğum 4 tane var haliyle iş konuları konuşuluyor..
İman, iş, aile, ve saçma arkadaslarin saçma muhabbetleri zaten sessizde :)
#Bonjour
Grup sohbetleri sevmiyorum. Aile grubu vardı ona bile dayanamadım çıktım.
Şu borsa grubuna benide eklermisin tam aradığım şey😀
Paso oyun 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Wp dan bazen mesaj gelmiyor ülkeye bir şey oldu sanıyorum 😂😂
Ortaya karışık. Ders, iş, gırgır, şamata ne ararsan var.
WhatsApp tan konuşmayalı baya uzun zaman oldu farkettim de
1 grup var 3 kisiyiz ondada😂 2 dostum ben dedikodu yapiyoz
Sınıf grubu dışında herhangi bir gruba dahil değilim.
Askerlikten kalma bi grup vardı ondan da çıktım şu an bi grubum yok 😄
bol bol dedikodu. falancanın kızı AVM ye kiminle gitmiş kim nereye giderken ne giymiş komşunun oğlu hangi işe girmiş sınfın çalışkanı düşük not mu almış vb herşey var hepsi bizden sorulur 🤣
Veli grubu var ogrenci fotolari vs.
Kurs grubunda da ders videolari vs.
WhatsApp' kullanmıyorum ve olduğu zaman gruplara girmiyorum sadece aile grubu var orada fotoğraf vb bazen mizah amaçlı konuşulur onun dışında Yok.
Kari kiz
Para
Kari kiz
Isyerindeki sorunlar
Kari kiz
Vizontele
Ceviz yersin?
Kari kiz
Con te partirò...
Gıybet yaparız eski konuları konuşuruz arkadaşlarımla , manitle seni seviyorum , trip atarım vs vs 🤝
Maalesef siyaset yakında silivriye bizim için ayrı koğuş açılacak flsmaösöşcş
Grupları oldum olası sevmedim hepsinden çıktım hepsi kafa ütülüyor özelden yazsınlar yeter fazla insanlarla uğraşamıyorum
👏💜
15 ders ve sınıf grubunda ekliyim. Hoca dersi başlattı mı, Ders notu olan var mı vs.
İş grubu, bu muhabbetleri telegramda yapıyorum 😶😁
oyunlar, spor, buluşmalar, kızlar hakkında
Kızlar hakkında hmmm :D
Whatsapp ı sadece borsa için kullanıyorum.. Arkadaşım vs yok zaten.
Sadece üni hocalarımızın da olduğu sınıf grubunda varım😃= ders konuşuruz.
Ders gıybet okul hayatı gönül işleri hayal kurmacalar dertleşmek vs
Kripto konuşmuyoruz ya sıkıldık artık her yerde aynı muhabbeti görmekten valla daral geldi
Okul, ders, ödevler..
whatsapp kullanmıyore
Ay bir de tüm konuşmaları dökmüş 😅😂
Sınıf gruplarında genelde ders sohbetleri oluyor
Boş yapıyoruz genelde.
Whatsapp kullanmıyorum.
Ortaya karışık oluyor genelde aktif değilim
Dedikodu ne olcak smmsmsjdjsjs
Kanka serinlemek istiyorsunuz sanırım arkadaşlarla
Çocuklar ya da genel
Tır Grubu Var Genelde😂
Okuldan bir seyler atiyorlar bilmiyorum
Şu sıralar sadece covid, hastalık...
Açıyolar ekliyolar ama konuşmayı sevmiyorum
Gündelik olan biten şeyler.
Fazla sosyal medya kullanmayı tercih etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?