Bezdim ya buram buram testesteron kokuyor bizim gurup sizin whatsapp gurubunuz var mı? Neler konuşuyorsunuz? Ss alıp cevap yazın yiyosa fjdkd 😄😄 #HzLuciferrr
Tek bir WhatsApp grubum var o da ben hariç iki arkadaşım var. Pek bir muhabbet dönmüyor. Genelde dışarı çıkmak için anlaşırız. Ya da üçümüzü ilgilendiren bir konu varsa konuşuruz. Çok aktif değiliz.
İki tane whatsapp gurubum var. Biri liseden arkadaşlarla oluşturduğumuz bir gurup. Ayıp olmasın diye çıkmıyorum gruptan. Fkdkd Diğeri ise buradaki iki yakın arkadaşımla açtığımız bir gurup. Genel olarak gırgır şamata yapıyoruz. Ne zaman canım sıkkın olsa ve onlarla konuşsam moralim anında yerine geliyor. Djdjd
İnternet & Teknoloji konusunda 322 cevap paylaştı.
İş hariciii wp grubuu kullanmayı pek tercih etmiyorum.. işle ilgili 4 tane aktif kullandığım grup var ve haliyle iş muhabbetleri dönüyor🤷🏻♀️ Arkadaşa doğum gunu falan kutlayacaksak grup açarım veya acarlar sonrasında gruptan çıkarımm. Baana boş geliyor wp grup muhabettleri.. Gruba eklenince direkt çıkıyorum öyle ayıp olmasın çıkmıyımlar bana göre değil.. (Sizin konuşmalarda aşırı iticii )
Grup olarak sadece ilkokuldan beri en yakın arkadaşlarımın olduğu 8 kişilik bir grup var.. Onda da genelde buluşacağımız zaman ya da siyaset, oyun falan konuşuyoruz :D