İnternet & Teknoloji Telefonunuzu düşürdüğünüz en garip yer neresiydi? HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor A 101 giderken elimden lüüüp diye düşü verdi arka cam part oldu😒 Güncellemeler+1 yıl Telefonunuzu düşürdüğünüz en garip yer neresiydi? Güncellemeler+1 yıl Telefonunuzla oynarken ve elinizden düşürdüğünüz en garip yer neresiydi? Telefonunuzu düşürdüğünüz en garip yer neresiydi? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Pastacıkedyy Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 84% +1 yıl Garip değil pek ama. Awm nin birinde merdivenlerden yuvarlana yuvarlana düşürmüştüm djwjsj ama hiç bişey Olmadı allahtan 1 3 Yorumla HesapsızHayat +1 yıl Ama normalde hep evde düşürürüm telefonu elimden dışarıda işte çimenlere ota falan düşürürüm yani ilk defa markete giderken elimden telefon düşürüyorum 😂 seninde iyiymiş halay çekerek inmiş aşağı telefon.😂😂 Yorumla Pastacıkedyy +1 yıl Hshwhw iple bileğe bağlamak lazım 😄 Yorumla HesapsızHayat +1 yıl Aynen hahahh🤣🤣 Yorumla
Selamşişkolar Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Balkondan aşağı düşürdüm evin içinde cafe tarzı yerlerde düşürdüğüm olmuştur 1 0 Yorumla
Qushum Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Lunapark kıvamında oyuncakları olan manyak arkadaşlarımla dolu parkta awk 1 0 Yorumla
THATMAN Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. En garip hatırlamıyorum 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Garip değil pek ama. Awm nin birinde merdivenlerden yuvarlana yuvarlana düşürmüştüm djwjsj ama hiç bişey Olmadı allahtan
Ama normalde hep evde düşürürüm telefonu elimden dışarıda işte çimenlere ota falan düşürürüm yani ilk defa markete giderken elimden telefon düşürüyorum 😂 seninde iyiymiş halay çekerek inmiş aşağı telefon.😂😂
Hshwhw iple bileğe bağlamak lazım 😄
Aynen hahahh🤣🤣
Balkondan aşağı düşürdüm evin içinde cafe tarzı yerlerde düşürdüğüm olmuştur
Lunapark kıvamında oyuncakları olan manyak arkadaşlarımla dolu parkta awk
Apartman merdiveni. 1 kat düştü.
En garip hatırlamıyorum
Kaskosu yok mu