u 1 yılYepisyeni telefonumu paketinden çıkarırken düşürdüm sonra elmayı aradım dedim ki hani telefonunuz sağlamdı çızıldı dedim. Neyse gönder dediler gönderdim. Yok dediler sen çızmışsın 450€ya yeni ekran takarız, dedim gönderin telefonu geri. Sonra yolda kurye telefonu sen çal, polislerle avukatlarla beni uğraştır :D elma bana yepisyeni başka telefon göndermek zorunda kalsın.
çok sakarım bu arada, telefonlarımın hepsinin ekranı gittiği için değiştirmek zorunda kalıyordum, bu sefer öyle olmadı djdj
014 Yorumla
Soran1 yılhikayeye bak 😂
- 1 yıl
Neler geldi başıma neler djdj gülme kızım
Soran1 yılbaşıma gelir gülmemeliyim 😂
- 1 yıl
Hâlâ gülüyor ya 😃
Soran1 yılkurye nasıl araklıyo ya 😂
- 1 yıl
valla çalmış :D mahkemeye çıkacaktı sonra daha fazla bilgi vermediler bana
Soran1 yılarkadaş ne cesaret ya 😂
- 1 yıl
Ben de aynı şeyi söylemiştim 😅
Soran1 yılama kazançlı çıkmışsın yenisini vermek zorunda kalmışlar şanslı 😂
- 1 yıl
Çok uğraştım ama avukat polis falan 😅
Soran1 yılolsun haketmişler 😂
- 1 yıl
😅🌺
Soran1 yılişte bunlar hep nazar 😃
- 1 yıl
Öyle diyelim 🙂
En İyi Cevaplar
- İnternet & Teknoloji konusunda 496 cevap paylaştı.
u 1 yılTelefonumun koruyucu ekranı kırıldıktan sonra kılıfta takmayı bıraktım. 3 4 kere yere yapıştı ama inatla dayanıyor.🤣🤣 Beni çok seviyor ayrılmak istemiyor. Normalde ben telefon düşündüğümde ekran giderdi ve bir iki ekrandan sonra yeni telefon alırdım. Bu telefon inatçı çıktı ve bende inadını sevdim doğrusu 🤣🥰
02 Yorumla
Soran1 yılRabbim korumuş bence 😃
- 1 yıl
Evet😀
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be merakettimmişte, geçmiş olsun! 😅 Ne yazık ki hepimizin başına gelebilecek bir olay bu. Telefonun elinden kaydığında yürek hoplaması yaşamak acı bir gerçek. Ben de bir keresinde bisiklet sürerken telefonumu düşürmüştüm. Ekran koruyucu sağ olsun, yine de kurtardı durumu. Senin ekran koruyucu da kahramanlık yapmış belli ki. 🎉
Yeni bir ekran koruyucu alırken kaliteli bir tercih yapmanı öneririm. Bazen ince ve ucuz olanlar cazip gelebiliyor ama koruma konusunda hayal kırıklığı yaratabiliyorlar. Umarım telefonunun kendisinde bir hasar yoktur! Eğer yeni ekran koruyucu arıyorsan, indirimleri takip etmekte fayda var, hem de ucuza kapatabilirsin. 😉
Düşme sonrası telefonunun çalışmasında bir sorun yoksa, bu bile büyük şans! Sıkı tutmakla ve dikkat etmekle sakarlıkları biraz olsun kontrol altına alabiliriz. Neyse, bir kaza daha benden uzak olsun diyelim, ne dersin? 🙂03 Yorumla
Soran1 yılsenin telefonun mu var da düştü bir de 😒
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılTelefonum var tabii 😄 Çok sıkı tutuyorum! Akıllı telefonlar harika ama bir o kadar da hassaslar. Umarım sen de başka kazalar yaşamazsın! 😊📱
Soran1 yılyaşarım ben gibi komşu 🥹
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılÇok zaman başıma geldi gadası
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılDüşürmüşümdür evet
00 Yorumla 4. Kattan örtü silkelerken tak diye ses geldi inşallah oyuncak falandır dedim aşağıya bi baktım 🤦♀️🤦♀️
16 Yorumla
Soran1 yılsen ciddi misin 😭😭😭😭😭
u 1 yılEkran değişti ama hayır görmedim sürekli bozuldu yeni telefon aldım ben de sonraaaa yeni telefonu camın kenarındaki mermere koydum pencereden dışarı bakıyordum.
Kolum sen çarp telefon peteğin üstüne duş sonrada yerr kaldırdım baktım mavi olmuş ekran başımdan aşağı kaynar sular döküldü 😡😡😡😀
Soran1 yılkızım eline koluna sahip çık be seninkiler hep intihar ediyor 😂
Soran1 yılyay kadınları sakar olur 😬😂
- İnternet & Teknoloji konusunda 536 cevap paylaştı.
1 yılDüşürmem mi :))) ama benim kılıflarım ekranın uzerinde kaliyor bu sebeple ekranima bisey olmuyor. Zaten olmasın yeni degistirdim daha borcu bitmedi sjsajshs
01 Yorumla
Soran1 yılbenim de öyle oldu 😃
1 yılBen koruyucu kılıf kullanmasan defalarca ipone 13 pro maxımı düşürdüm her yeti çizildi geçen 199 TL’ye Migros’tan ekran kılıfı aldım ama neye yarar keşke çizilmeden önce alsaydım ama çakmasını bulamadım orjinali ise 3 bin TL idi…
00 YorumlaŞak diye düşse bişey olmazdı.
Köyde odun kestikten sonra eldiveni çıkardım elime aldım. Ellerim tutmadı o an telefonu 🥹köşesinin üzerine düştü ekran parça pinçik oldu koruyucu sağlam😒
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. Düşürdüm hic bisey olmadi telefona, biriside kisa mesafeden düştü bisey olmazdı zaten diye espiri yaptı...
01 Yorumla
Soran1 yılkim hadsiz 😃
1 yılEvet sıfır aldığımın ertesi günü düşürdüm ekran koruyucu da yoktu camı kırıldı, neyse ki sigorta yaptırmıştık.
01 Yorumla
Soran1 yılofff 🫤
- İnternet & Teknoloji konusunda 758 cevap paylaştı.
1 yılÇook sonra İPhone aldım onu da şaak diye düşürdüm kaç kere çok da bir tepki vermem cana bir şey olmasın 😅
02 Yorumla
Soran1 yılzaten benim elimde ki iphone şu an 😃
- 1 yıl
Acıma özgür bırak 🤣🤣🤣
1 yılAsfalta dusurdum kac kere jsbfsjfb bisi olmuyo akli olan poco x3 kullansın (koruyucu vs de yok)
03 Yorumla
Soran1 yılİphoneler hassas herhalde bilemedim
- 1 yıl
E zaten. Çıt kırıldım oluyolar
Soran1 yıloff 😤 döveceğim en sonunda
1 yılŞak diye düşürdüm evet. Sonra ekranı haşırt diye kırıldı. Telefoncu da garantiyi cart diye yırttı. Ben de yuh diye kaldım 😂
01 Yorumla
Soran1 yılvay çok kafiyeli 😃
1 yılGeçmiş olsun. Bir hafta önce ben de uyuyakalıp yataktan düşürmüşüm ama kılıfı hayvan gibi kalın olunca telefona zarar gelmedi.
02 Yorumla
Soran1 yılekran kısmı gelmese zemine benimde kılıf kalın bir şey olmazdı
- 1 yıl
Ekran kısmı gelse de sıkıntı değil ekranı koruyacak şekilde hafif çıkıntısı mevcut.
1 yılÖnceki telefonumu düşürdüm o yüzden bunu aldım zaten. Ama bunu seviyorum güzel telefon yarı yolda bırakmadı şimdiye kadar donma takılma yok
02 Yorumla
Soran1 yılgüle güle kullan
- 1 yıl
Amin teşekkürler ☺️🙏🏻
1 yılVallahi Geçen gün düşürdüm çok üzüldüm içim içimi yedi bir şey olacak diyordum kopuyordu zaten
10 YorumlaDüşürmek değilde ben iki kere sinirden balkondan fırlatmıştım🤭🤭🤭
05 Yorumla
Soran1 yılkıızz o ne sinir öyle
Soran1 yıloff öfkene hakim ol
Soran1 yıluy çok zorrr 😂
Günde bir kere düşürmezsem rahat etmiyorum bu gün bilerek yere bıraktım havadan. Ama yataga bırakıyorum zannederek
00 Yorumla
1 yılEvet düşürdüm gelsin masraflar oluyor utanmasam ağlayacağım o an 🤣
09 Yorumla
Soran1 yılçok kötü ya 😃
- 1 yıl
Gerçekten öyle çok geçmiş olsun
Soran1 yılböyle şeyleri de hep babamın yanında yaşıyorum 😂😂😂
- 1 yıl
Finansal destek aldım diyorsun yani🤣
Soran1 yılfinansalım komple kendisi her anlamda 😂😂😂😂
- 1 yıl
İyi ki var😅
Soran1 yılsuyun kaynıyor gibi baktı ama neyse 😂
- 1 yıl
Kıyamaz 😅
Soran1 yıltek tesellim 😂🤣
İnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Evet conk diye ekran üstü yere yapışmıştı ama çok şükür zarar görmedi. Geçmis olsun 😪
02 Yorumla
Soran1 yılsağol ballıımm 🥹😭
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılTuvalette hırkamın içinden çıkıp kılıfın kırılmıştı ya hem de yeni almıştım😭
04 Yorumla
Soran1 yılne klozetin içine mi düştü 😔😱
- 1 yıl
Hayır fayansa düştü aşkom 🥲
Soran1 yılkırıldı mı 😭
- 1 yıl
Kılıfım sadece
Çok geçmiş olsun. Bir kaç kez düşürdüm Elhamdülillah bir şey olmadı.
02 Yorumla
Soran1 yılSağol ☺️
- İnternet & Teknoloji konusunda 372 cevap paylaştı.
1 yılİstisnasız nerdeyse haftada bir defa yapıyorum bunu.. Kaçıncı telefon.. Kaçıncı ekran.. Hatırlamıyorum bile :)
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 577 cevap paylaştı.
1 yılHemde kaçkez 😒 koltukta yerleşmeye çalışınca bile ne kerametse hep yüz üstü düşüyor 😒
07 Yorumla
Soran1 yılşiddetli düşmemiş demek ki 😔
- 1 yıl
Her tarafı çatlak 😂
Soran1 yılkendi ekranı mı çatladı
- 1 yıl
2 kat koruma var umarım korumadır 😄
Soran1 yıl😃😃 hayalet ekranda var mı
- 1 yıl
Yok o çok karanlık 😂😂
Soran1 yılalcam ondan galiba 😂
1 yılMasa tenis oynarken cebimden düştü yetmez gibi yerden sekerken bide tekme atmış oldum😀
04 Yorumla
Soran1 yılayy 😃
- 1 yıl
Tabi o zamanlar henüz android ios yoktu makineler sağlam olunca kapanmamıştı bile😀
Soran1 yılha eskiden mi oldu 😂
- 1 yıl
Evet evet baya oldu şimdiki telefonlar düşmeye gelmiyo dikkatli olmak lazım😀
nazar ne yahu düşmüş kırılmış fazla anlam yüklemeye gerek varmı😏
01 Yorumla
Soran1 yıldiyecem 😒
1 yılDert etme KS'deki herkes 1 lira verirse sana bir iPhone 16 alabiliriz 😂😂
01 Yorumla
Soran1 yılben de öyle düşündüm sanal dilencilik 😂
1 yılEvet sorumdan sonra sakarlığını tastiklemiş olduk..🤦♀️
07 Yorumla
Soran1 yılahahah yaa insan böyle mi der 🥹
- 1 yıl
Amannnn.. nazarlara mı gelmiş benim mavişiiimmm, oyyy yerim..🥹
Bu nasıl..😎😂
Soran1 yılyalançıkdan oldu bu da 😒
- 1 yıl
Ağzınııı burnunu kırarım ama Severken bak..🥹🫣
Soran1 yılya ölersem sevilirken 😭
- 1 yıl
Ölmeye ramak kala dururum ki..🫣
Soran1 yılyiaaa nasıl 😃
1 yıl1 saat önce sehpaya düşürdüm ordan yere halıya düştü
00 YorumlaGeçmiş olsun.. Çok düştü çoğu zamanda ben fırlattım :))
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 548 cevap paylaştı. Evet ama koruyucu ekran kullanmıyorum hiç... Kırılmadı da şükür
00 Yorumlaİkinci kattan fayans zemine şak diye düştü 🙈 aklım çıkmıştı paramparça oldu diye ama çizik bile yok 😊
00 Yorumla
1 yılevet ılk aldıgım zamanlardı yüz üstü dustu koruma oldugu ıcın bırsey olmadı
06 Yorumla
Soran1 yılkoruma olmasa benimkisi de nanaydı bence şu an
- 1 yıl
evet ıste bu yuzden koruma önemlı :D
Soran1 yılben önce kendi camıda patladı sandım inme inecekti 😂
- 1 yıl
bırde ben yenı almıstım 11k verdım cok zoruma gıtmıstı ama sımdı evde bıle korumayla takılıytoru :D
Soran1 yıliyi yapıyorsun
- 1 yıl
sende ıyı korun :D
Nazarla hiç alakası yok sizin dikkatsizliğinizden bence
00 Yorumla
1 yılBir iki kere olmuştu kendim düştüm zannettim resmen.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Kapıya bile sıkıştırdım eski telefonumu🥺
02 Yorumla
Soran1 yılnasıl yaptın kız onu 🙄
1 yılGeçmiş olsun , önemli hasar yoktur umarım
01 Yorumla
Soran1 yılhayır
- İnternet & Teknoloji konusunda 812 cevap paylaştı.
1 yılBi kaç gün önce oldu birazcık kırıldı xd
01 Yorumla
Soran1 yılya ana ekran mı 🥹
Düşerken tekme attım bir de 🙃
02 Yorumla
Soran1 yılnasıl oldu o
- İnternet & Teknoloji konusunda 398 cevap paylaştı.
1 yılTelefona bir şey oldu mu
02 Yorumla
Soran1 yılhayır
- 1 yıl
İyi bari telefona geçmiş olsun daha dikkatli ol bence fayansın artık hayatımızdan çıkması lazım :))
- İnternet & Teknoloji konusunda 471 cevap paylaştı.
1 yılGecmis olsun ayfon muydu?
06 Yorumla
Soran1 yılevet
- 1 yıl
😊. Zengin isi. Yazik o paraya. Sana bir sey olmasinda.
Soran1 yılherkeste var artık apple
- 1 yıl
Bende yok. 😢
Soran1 yılolur istersen 🥹
- 1 yıl
Korumasi kirik ayfonunu mu vetecen
1 yılSürekli düşürürüm ben aşırı sakarımdır
01 Yorumla
Soran1 yılben de
1 yılDüşürdüm tabi ama Allah'tan bişey olmadı
01 Yorumla
Soran1 yılşanslısın
1 yılDün düşürdüm içim gitti 😂
01 Yorumla
Soran1 yılkırılmadı mı
1 yılAh ah öyle çok telefon ve tablet ekranı parçalandı
02 Yorumla
Soran1 yılkeşke az dayanıklı yapsalar
- 1 yıl
Evet
1 yılTabletimi düşürdüm
07 Yorumla
Soran1 yılkırıldı mı
- 1 yıl
Kenardan aralandı ama ekranda sorun yok
Soran1 yıliyi bari
- 1 yıl
Kılıf olsa yine bişey olmazdı ama kılıfı çıkarmıştım😂
- 1 yıl
Telefon iyi mi sadece koruma camında mı hasar
Soran1 yılkoruma camı patladı
- 1 yıl
İyi ya sorun yokmuş değiştirirsin
- İnternet & Teknoloji konusunda 693 cevap paylaştı.
1 yılDüşürdüm ve ekran koruyucu çatladı..
06 Yorumla
Soran1 yıloff aynen ondan oldu işte
- 1 yıl
Hâlâ duruyor değiştirmeye üşendim.. 😂😂
Soran1 yılgözüme takılıyo şu an patlak koruyucu 😂
- 1 yıl
Rahatsız ediyor.. 😂😂
Soran1 yılmecbur değiştiricez neyse çok şükür elhamdülillah kendi camına bir şey olmadı
- 1 yıl
Aynen öyle yoksa ayvayı yemiştim.. 😂😂
- İnternet & Teknoloji konusunda 645 cevap paylaştı.
1 yılDüzenli olarak düşürüyorum.
01 Yorumla
Soran1 yıl😃😃
1 yılSuya düşürdüm tilifonumu
00 Yorumla
1 yılSürekli, defalarca, sayısızca...
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 544 cevap paylaştı.
1 yılbu ay 3 defa ekran değiştirdim
00 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı. düşürmustum sanırım
00 YorumlaYılda 1 2 kez düşer ama hiç bir şey olmaz.
00 Yorumla
1 yılDüşürdüm de bir şey olmadı şaşırdım
00 Yorumla
1 yılevet yeni aldığımda düşürmüştüm yolda yürürken..
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet düştü koruyucu cam kirildi
00 YorumlaDikkat ettiğim için hayır. Takıntılıyım o konuda
00 Yorumla
1 yılEvet son düşüşü oldu.
00 YorumlaDüşürdüm kırılmıştı iphone 4
00 Yorumla
1 yılEvet olmuştu ama zarar görmedi...😎
014 Yorumla
Soran1 yılşanslı mısın ne
- 1 yıl
Telefonum şanslı.. Benden ayrılmadığı için..
Soran1 yılöff ego yumağı başladı yine 😒
- 1 yıl
Kıskanma.. 😏
Soran1 yılne kıskancam be anca benim sorularımda kendini övüyon 😒
- 1 yıl
Sen de sorularını övüyorsun ama ben yazdıysam güzel görünür.. 😕
Soran1 yılben sorumu övebilirim çünkü soru benim 😌😎 bak işte ben yazdıysam güzel görünür diyo hâlâ kendini övüyor 😂
- 1 yıl
Gerçekler diyelim.. 😎🚬👻
Soran1 yılsussss 😒
- 1 yıl
Sıra bana gelirse.. 😕
Soran1 yılo ne demekse 😂
- 1 yıl
Sustukça sıra bana gelir..
İhtiyarlığına veriyorum.. 😄
Soran1 yılsanki kendisi 18’lik çıtırda 😂
- 1 yıl
Kemiklerim iri benim.. 😏
İnternet & Teknoloji konusunda 4,6b cevap paylaştı. Evet düşürdüm 😂
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 305 cevap paylaştı.
1 yılÇooook😅
05 Yorumla
Soran1 yılkırıldı mı
- 1 yıl
Ben bir de erkan koruyucu kullanmıyorum 😅 ekranı kırdım. Yaptırdım tekrar kırdım.
Soran1 yılçok pahalı ya ekran
- 1 yıl
Benim olay 3 sene önce 😅
Soran1 yılhee 😃
- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer