2 yıldır instagram kullanmıyorum
4 aydır Whatsapp kullanmıyorum
Twitter fb yoktu zaten 5 yıldır
😂😂 peki ya siz?
4 aydır Whatsapp kullanmıyorum
Twitter fb yoktu zaten 5 yıldır
😂😂 peki ya siz?
Sosyal medyadan değil de paylaşım yapmakdan uzaklaşma hissi geliyor. Zaten o yüzden BEŞİKTAŞ paylaşımlarımda da çok düzenli biri değilimdir.. Kendim gündemi takip etmem yetiyor bazı ruh hallerimde..
Onun harici genelde mesaj vs seven biri de değilim hahah
Hahahaha aynen😂😂😂
ben bayadır wp dışında kullanmıyorum kafası daha rahat oluyor insanın saçma salak seyleri görmüyorsun ve takmıyorsun. önüne gelende seni rahatsız edemiyor. wpde gruplar var ondan duruyor yoksa onuda silerim
Aynen cidden tam olarak öyle !
Teşekkür ederim cevabın içinn
Bende 3 yıl oldu ınsta kullanmayalı aktif hesabımı kapadım sadece fotoğrafları arşivlemek için boş hesap kullanıyorum, whatsap kullanmayalıda 2 ay oldu dndjdh
Sen=ben😂😂💘
Bende herkesten uzaklaşma hissi geliyor şöyle sakin deresi Gölü olan denize yakın bi ege köyünde tek başıma yaşamak istiyorum ne hemcinslerimi ne ailemi ne de karşıt cinsten birini yanımda istemiyorum.
Bende..
Cevap
15Cevap
oluyo bendede facebook kapatalı 10 yıl oldu instayıda düsünüyorum ama baska sosyal bi aktivitem yok cok sıkılırım diye kapamıyorum diger hesapları sacma buluyorum
Aynen haklısın
Geliyor instagramı sileli bir yıl oldu yaklaşık oysa hep girerdim ve severdim. Bir whatsapp ve snapchat var
Aynen instayı bende çok severdim
oha :D ben yapamam abi alıştım artık ya komple kapanacak anca öyle kullanmam sende cidden iyi sabır var :D
Bende yapamam diyordum hatta açıp siliyordum hep. Sonra bi anda oldu dayandım. 😅
Sahte yapmacık samimiyetsiz insanlar
yani orası da öyle de onlar olmadan ne yapıyorsun :D
Gerçek dünya 😅
sıkılmıyor musun hiçbir şey öyle :D
Yo 😅
:/ vay canınaaaaaaaa
Evlendigim gun ya da guzel soyle duzenli i uliski yaptigim gun helsinden kurrulueum ama Şu an herterdd faal im😁
😂😂😂
Malesef oyle 😁
Bana göre sosyal medya zaten çöplükten ibaret. Face, Twitter ya da Instagram hesabım yok. Sosyal medya olarak sadece burayı kullanıyorum.
Aynen!
Ben o işi 1 buçuk sene önce hallettim, google a mail atıp adımı soyadımı yazınca çıkan fotoğrafları bile sildirttim sadece bir hayaletim artık 😂
Ayy benimde googlede fotolarım yokk😂 bende ölmüş gibiyim sanki ahjsjs
Yazıyorum hiç bir şey çıkmıyor diyen vardı 😂 en iyisinin bu olduğuna karar verdim. İstediğim kimse ulaşamıyor evime gelmesi gerek 😄
Sosyal medyam yok. wp yi kullanmak zorundayım işimden dolayı. Uzaklaşmam gereken pek bir durum yok :D
Ben de sanırım çalışana kadar açmam wpi..
Kullanmak mecburiyetinde olmasam sanırım ben de wp yi silerdim. Ama imkansız.
Ben vakit öldürmek için kullanıyorum sadece konuştuğum kimse yok kullanmıyo olsam birşey değişmezdi 😅
Aynen bende de öyle olduğu için sildim zaten ajkskwks ulaşmak isteyen ulaşmasın😅
Ben zaten hiç kullanmadım 😀 instagramda ve facebookta hiç paylaşım yapmam. Whatsapp sosyal medya değil iletişim aracı. İletişim için gerekli olduğu zamanlarda kullanırım. Mesaj yerine konuşmayı tercih ederim çünkü. Bir burası var onda da yeniyim.
Benimde yok twitter yok insta yok boyle cok daha huzurluyum
Aynenn😍
Biri bana ek kulanmiyorum dese bide ınstagram ınanmam ya acik arardım sanirim sürekli 🤣😂😂😂
🤣🤣🤣🤣
Uzaklaştimda insta falan hic yok bi burası wp bi de
Aynen bende de sadece burasıı
Ben instagramda anca haberlere bakmak için giriyorum whatsappı ise 1 sene kullanmıyorumdur belkide
Yalnız değil mişim🙄whatsapp kullanmıyorum diyince insanlar tuhaf tuhaf bakıyor😂
Arada ama yapamıyorum soysal medya nefesim olmuş artık
Bende öyleydim.. nasıl bıraktım anlamadım
Instagramı gündemi haberleri takip etmek için kullanıyorum. whatsapp da gelen mesajları ve işyerindeki gruplar için. Diğerleri yok zaten
Kafa rahatsa ne güzel 🙏
Çok şükür 😌
Bende aynı senin gibi düşünüyorum yapmacık sahtelik akıyor resmen ben sadece wp kullanıyorum ama çokta aktif değilim
Gerçekten öyle..
Ben hep telefondan uzaklaşmak istiyorum ama sosyal medyadan değil. Bu yüzden telefonu sık sık sessize alırım
Mantıklı🍀
İnstagram hesabım fake merak ettiğim sayfaları, ünlüleri falan takip ediyorum öyle gündemden bilgi edinmek için. Onun haricinde wp kullanıyorum bi o kadar.
Aynen bende insta fake açtım 😅
Sadece KS kullanıyorum. oda aliskanliktan. cok takildigimdan degil yani. belki gunde 5 dakikami bile ayirmiyorumdur
İnstagram'ı aktif kullanıyorum ama olmasa da aramam gibi geliyor. Ama sanırım Twitter'dan uzak kalamam. Her gündemi oradan takip edince 3-5 saat girmediğimde bile çok şey kaçırmışım gibi geliyor.
Anladıııım
Instagram kullaniyorum 2 gundur kapattm wp kullaniyorum ara sira yazan olursa twiterm yok
Güzelll
Ben öyle aylarca uzak kalamıyorum ya. Sadece bi keresinde kafam atmıştı 10 gün boyunca wp ig tw hepsini silmiştim.
Mesela bugün ig dondurdum yarım saat sonra yine açtım dayanamadım.
Bende de başta öyleydi sonra bi bakmışım 2 yıl oldu dayanabildim
Ya evde insanın canı sıkılıyor. İşe okula falan gitsem benim de bakacak vaktim olmaz hatta hiç aramam belki
Evet haklısın🥺
İnsta'm yok, whatsapp çok sık değil, twitterda ekşide geziniyorum o kadar
İnstagram sadece en yakın 10 kişi falan, WhatsApp sosyal medya sayılmaz Bi gereklilik artık, fb zaten bin yıldır yok ama twitterdan asla kopamam
En iyisii
Valla Facebook bıraktım tw var insta var tw fenerbahçe ve spor sayfaları için insta da malum sigara gibi oldu
Bende instayı bırakamam sanmıştım
Nasıl yani anlamadım ahajks
Gerçekten çapkınlığı bıraktın mı😅
Anlamadım😂
Ay evet eski sevgilim hala stalklıyormuş beni ajsksksk yazık
Ben sana istek atıyom kanka erkeklerim kafasını merak ediyorum😂
Erkeklerin*
Evet öyle bunu sevgilimden anladım..
Bırak yakamı seni istemiyorum uzak dur dedi. Uzak durdum aylar sonra devamlı beni sormaya başladı.
Arkadaşlarıms
Ben kendi hesabimi 3 4 aydır kullanmiyodum bugün açtım fakeden stalk yapmadan duramam kafayı yerimmm
Bende fake açıcam sanırım😅🤭🤭
Sabah insta çöktü ya 1 saat giremedim diye ağlama krizine girdim o kadar bağımlı olmuşum stalka
Abahahahqhqhqhqjq
Efsanesinx
Ben üzüldüğüm için stalk yapamıyorum gördüklerim kalbimi kırdı
Benimde ilk başta öyleydi ama sonradan alistim
Alışamadım ben🥺🥺🥺
Bazen herşeyi kapatıp bütün gün yatakta oturup sabahtan akşama kadar yatasım geliyor ama arada komik şeyler izlemek ya da arkadaşlarımı ne yaptığını merak ediyorum bundan dolayı kullanıyorum
Hahahaha oda iyimiş😂😂
Bazen siliyorum hepsini bazen geri kullanıyorum değişiyor.
Ne kadwr süre silinmiş kalıyor pekii
Wow çok iyi
Ben sadece wp kullanıyorm. İnsanların aptallığı. Midemi bulandırıyor
Aynennnnn!!
bir ara 3 ay herşeyi silmiştim şimdi açtım ama pek kullanmıyorum arada can sıkıntısından instagrama giriyorum wpde bir iki kişi kayıtlı zaten kafam rahat 😄
Kanka bende 3 ay silip açtım baktım silince daha iyi direkt sildim😂 bakalım sen yapabilecek misin
Alışınca silesi geliyor insanın😅
Baktım silmiş daha iyi*
Evet, o yüzden şu an bu hesabı da kapatmaya gidiyorum. İyi akşamlar.
Bende aynen öyle. İyi akşamlar kendine iyi bak
Ben bir ay kapatıyorum bazen
En iyisiii mis
Kızlar soruyoru da sil bari
💔 seni özlerim
Vuhuu💘💘
10 senedir her platformda varım
Vay aqq ya
Bezen geliyo
Aynen😅
Niye kullanmiyorsun
Sahte samimiyetsiz insanlar gereksiz.
Öyle deme benim para kazanmam icin kullanın
Tomom mork
Afferinn
gelmiyor seviyorum ben bu samimiyetsizliği
Ahwjwjsj cidden mi? Ben dayanamıyorum
Zaman zaman hep geliyor
Aynen💆🏻♀️💆🏻♀️
Bazen oluyor
Dimi ama bazen geliyolar😅
Ara sıra oluyor
Harikasin
Sende 💕💕💕
Yok yani kullanırım hep
Nasıl yaa😂😂 helal
Gelmiyor...😃
Nasıl yaa😂
Evet 😂
😂😂
Yook gelmiyorrrrr
Cin misinn🤯🤯🤯
O nerden çıktııı 😂🤣
geliyor.
Siliyor musun peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?