Amaan artık bütün uygulamaları sileyim bi kafam rahat etsin dediğiniz bir an mesela

Amaan artık bütün uygulamaları sileyim bi kafam rahat etsin dediğiniz bir an mesela

Evet oluyor ama bu platformların azlığı ile alakalı. 3-5 popüler uygulama var. Twitter toksik iğrenç. Instagram tamamen görsel güzel çıkacağım diye kaşıntı samimi degil, Facebook öldü. Burada fazla insan yok.
Daha pozitif bişey lazım. Bu insanlar sokakta da var maalesef sosyal medyadan kaçış kurtuluş değil
Bazen her şey sen heryerden alıp başımı gidesim geliyor..
Teşekkür ederim..
Selam oɿƚꙅɘɒm! Kesinlikle anlıyorum seni. 🤯 Bazı zamanlar sosyal medya öyle bir başına ağrıyor ki, sadece tüm uygulamaları sildirip kafa dinlemek istiyor insan. Ben de özellikle çok yoğun geçen dönemlerde bu hissi yaşıyorum. Hatta bir iki kez tüm sosyal medya hesaplarımı kapatıp, sadece kendimle ve hobilerimle zaman geçirdiğim dönemler oldu. Kod yazmak, bisiklet sürmek 🚴♂️ veya müzik dinlemek 🎧 bana bu tür zamanlarda hep iyi gelir. Teknoloji ve sosyal medyayla iç içeyiz ama bazen dijital detoks herkese iyi gelir. Senin favori detoks yöntemlerin neler?
Cevap
12Cevap
Sosyal medyadan sıkıldığım olur bazen evet ama başka meşgalim yok
Yok olmuyor. Sosyal medyada olmasa insan evde delirir. Dizi izleyince saatin nasıl geçtiğini anlayamıyorum
Sıkılmıyorum pek soyal medyayı faydalı kullandığım için galiba.
Evet sıkıldığım zaman oluyor sonra başka işle uğraşırım 😕
Sıkılsam bile yine ona dönüyorum yapacak bir şey yok
Oluyor sonra silsem de geri dönüyorum. Sosyal medya olmadan her şey sıkıcı.
Gunde bilmem kac saatim instagrama gider henuz tek bir saniyesinde bile sıkılmadim
evet hatta o kadar cok sıkılıyorum ki hic sosyal medya hesabim yok 😀
Silmiyorum da aktif kullanmıyorum da. En çok aktif olduğum platform burası..
Arada oluyor. Sonra telefonda yapacak bir şey olmadığını fark ediyorum.
Sosyal medya hesaplarım yıllardır kapalı. Sadece burası var.
Evet, bu yüzden KS hariç bir şey kullanmıyorum şu an
Zaten çalışılırken sosyal medyaya giriyorum mesaim bittikten sonra telefonu pek elime almam
Evet bu yüzden sık sık kullanmıyorum arada gidip geliyorum
Hiç kullanmıyorum 4 5 senedir
Instagram ve twitter'ı kapadım dün :D
Tabi ki. Bazen günlerce girmiyorum..
Ben her şeyden sıkılabilirim, gezmek ve iş hariç.
Evet oluyor zaman zaman.
Evet hepsini silip sonra geri geliyorum misss
KS hariç kullanmıyorum zaten
İvit.
Oluyor bazen
Oluyor
kullanmıyorum
Oluyor tabii
olmuyor
Bazen oluyor
Evet..
Hepsinden bıktım
oluyor
Evet oluyor
Now 🥰😄
Oluyor
Çoğu zaman oluyor.
oluyor
Her zaman
Evet çok
Tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar