Türk telekom faturalıya geçmek nasıl oluyor?

merhaba ben türk telekom faturalıya geçmek istiyorum. Normalde türk telekomluyum zaten ama faturalı istiyorum. geçerken ek ücret alıyormu nasıl yapılıyor bana detaylı anlatabilir misiniz şimididen çok teşekkür ederim.
Türk telekom faturalıya geçmek nasıl oluyor?
Cevapla