Turktelekom faturalı hatta geçiş ile ilgili bilgisi olan var mı?

Turktelekom faturalı hatta geçtim kalan kullanımı öğrenemiyorum şöyle bir mesaj geliyor "Fatura kesiminiz itibariyle kullanim haklariniz hattiniza tanimlanmistir. Ilk kullaniminiz sistemimize islendiginde kalan kullanim bilginizi sorgulayabilirsiniz." Ne yapmam gerek. Tarifemi kullanmaya başlayabilir miyim dersiniz bilenlerden cevap bekliyorum
Turktelekom faturalı hatta geçiş ile ilgili bilgisi olan var mı?
Cevapla