+1 yılYazıklar olsun diyorum... Hemen hemen bütün yorumları okudum, yorumların çoğunda verilen tavsiye; boşan, kurtul... gibi yorumlar yapılmış... Evlilik bu kadar basit bir şey değildir, hemen en ufak şeyde boşan kurtul diyemezsiniz... Bir yuva kolay kurulmuyor ki, kolayca dağılsın...
Soruya gelince,
Eşinin yaptığı şey yanlış olabilir, ama eşini bunlara sürükleyen bir neden de vardır mutlaka... Eşin durup dururken neden sanal alemde arkadaş arasın?
Evliliklerde eşler genelde birbirlerini çok sıkıyorlar, birbirlerinin üstüne çok gidiyorlar, birbirlerini çok kısıtlıyorlar. Bu da çoğu şeyin gizli saklı yapılmasına neden oluyor, sonrasında da huzursuzluklar ortaya çıkıyor.
Mutluluk için, eşler birbirlerini biraz özgür bırakmalı, serbest bırakmalı...
Bir de, hiç bir şekilde bir eş diğerini alttan almaya yanaşmıyor... Oysa ki, biriniz sinirli olduğunda diğeri karşılık vermeden susup dinlemeli..
Bu yazdıklarım sadece kadın veya erkek için geçerli değildir, eşlerin ikisi içinde geçerli bir durumdur.
İnsanlar, konuşarak herşeyin üstesinden gelebilir, herşeyi halledebilir. Senin yapman gereken eşinle konuşmak, geçmişe sünger çekerek konuşman gerekir. Suçlayıcı değil, yapıcı, onarıcı bir şekilde konuşman gerekir. Konuşurken ağzından çıkacak kelimelere ve cümlelere dikkat etmen gerekir, geri dönüşü olmayacak veya aşağılayacı sözler veya cümleler kullanmaman gerekir.
Eşin, seni seviyorsa emin ol dinleyecektir. Sen de eşini seviyorsan boşanmayı düşünme... Yuvanı kurtarmaya çalış...710 Yorumla- +1 yıl
Evlimisiniz?
- +1 yıl
@likeyoungh evet
- +1 yıl
Bende evliyim, eşinize yukarıda bashettiğiniz özgürlükleri veriyormusunuz? yoksa burada şirin görünmek içinmi bütün bunları yazdınız? ya da bu konuda uzmanmısınız?
- +1 yıl
@likeyoungh evliysen yukarıda yazdıklarımı tekrar oku, ne yazmışım? sonunda seviyorsan yuvanı yıkma demişim, kötü mü demişim?
Anlamadığım diğer şey; burada kime şirin görünmeye çalışacağım? Şirin görünmek istesem evliyim demem... - +1 yıl
Bakınız soruma cevap vermekten imna ettiniz, diyorum ki eşiniz hanımefendi böyle bir eylemde bulundu (asla hakaret vs algılamayın lütfen) sizde çok seviyorsunuz!!! Sonuç ne olurdu? ben açıkladım direk boşanırım, ya siz?
- +1 yıl
@likeyoungh oldukça basit bir cevap verdim, ama siz algılamamışsınız galiba? bir daha yazıyorum; yuvanı kurtamaya çalış her zaman... yukarıda anlatılan olayda birebir aldatma yok, üye olunan sanal bir site var... tekrar söylüyorum üstüne basa basa; evlilik basit bir şey değildir, çocuk oyuncağı değildir... konuşularak halledilecek şeyler için yuva yıkılmaz... konuşularak halledilemeyecek durumlar için boşanma düşünülür.
- +1 yıl
Hala cevap vermiyorsunuz! demek ki şirin görünmeye çalışıyorsunuz!!! benim eşim böyle bir şey yapsa direkt boşanırım, bakınız soruyu soran hanımefendi Başkan bir yorumcuya cevap verirken gördüm şişede göndereyim, siz hala aynı fikirde kalın! yorımcu diyor ki konuştunuzmu eşiniz ile... cevap aşşağıda
Dedim bana sen yapamazsın ben erkeğim yaparım dedi indirirsin sen bekliyorum senden or**pu dedi - +1 yıl
@likeyoungh ben diğer yorumları okumadım. kendi görüşümü bildirdim... kendi görüşüm her zaman yaptığım ve yapacağım şeydir, ama siz hala ben dememi bekliyorsunuz 🙂 oysa ki, ben zaten bunları yazarak ben böyle yaparım demek istiyorum ama algılamamakta ısrar ediyorsunuz...
Onun dşında tekrar ve son kez yazıyorum, bir daha yazmayacağım... Kime neden ne için şirin görüneceği bu sitede😃 kimseyi tanımam etmem, kimse beni tanımaz etmez... şirin görünmek istesem yukarıda yazdıklarımı yazmam zaten😃 neyse size iyi günler diliyorum, mutluluklar diliyorum - +1 yıl
Yazmazsınız zira hala soru havada kaldı, yeni başkasına olmaz boşanma gibi telkinlerde bulunup benim elim yapsa hoşgörülü davranırım diyemiyorsunu!!! zira erkek veya kadın asla bu hazmedilecek bir durum değildir,
İyi günler mutluluklar - +1 yıl
@likeyoungh hazmedilmeyecek durum nedir acaba? adam kadını aldatmış mı? veya kadın adamı başka bir kadınla mı yakalamış? sanal siteye olunan üyelikten dolayı evlilik bitirilmez... ben de bitirmem ki, görüşümü öyle yazdım... evlenmek veya boşanmak bu kadar basit şeylerle olmamalı... siz benim tavsiyeme uymayın boşayın eşinizi...
siz yazdıklarımı zaten baştan sona okusanız, anlayacaksınız ne demek istediğimi...
O zaman tüm evliler, en ufak tartışmada en ufak kavgada boşansın... ortada bir aldatma yok... konuşarak çözülebilecek bir konudur bu... ayrıca, soruyu soran kadın arkadaşında boşanağını sanmıyorum...
Lütfen, daha fazla yazmayınız ve beni cevap yazmak zorunda bırakmayınız... ikili tartışmamızla kirletiyoruz sayfayı... bir şey sormak istiyorsanız özelden yazabilirsiniz... iyi günler diliyorum tekrardan...
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAbi bunlar nasıl kafalar ya şoklar içinde okudum yorumları. Yok efendim suç kadındaymış kendine bakmamış ilgilenmemiş, vay efendim sakince kocasını karşına alıp konuşsun anlamaya çalışsınmış, yok canım görmezden gelsinmiş. Hanımlar beyler eğri oturup doğru konuşalım eğer bu hanımefendinin yaşadığını kocası yaşasaydı tavrı nasıl olurdu? O adam kiyametleri koparirdi. Burada ne yorumlar yazılırdı ben tahmin ediyorum kadının ne ors... luğu kalırdı ne başka bişey hepiniz ağzınıza geleni söylerdiniz. Hepiniz o kadar iki yuzlusunuz ki ben şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemiyorum. Hanımefendi bence şu an yapacağınız şey kocanızla bu konuyu konuşmadan önce mutlaka bir avukatla konuşup aldatmada delil toplama nasıl yapılır gibi konularda bilgi alın ve hemen işe koyulun ki boşanmanız garanti olsun artı sizi aldattığını kanıtlayabilin ve tazminat alabilin. Yani boşanın kesinlikle hem sizinle ilgilenmiyo hizmetçi gibi davraniyo hem aldatiyo yok yaaa artık öyle... ayrıl ve donuna kadar al.
Avukatla konuşmadan da sakın kocamla konuşma bu konuyu yoksa bütün delilleri silecektir. Yasal olarak delil toplamak hakkin sakın peşini bırakma terbiyesiz herifin...146 Yorumla
Soran+1 yılSonunda gerçekten halimi anlayan yol gösteren biri çok teşekkür ederim aynı şeyi ben yapmış olsam akşam haberlerde bir kadın cinayeti daha görecekler ama erkek yapınca bişey olmaz diyorlar avukatla konuşmadan önce kendisiyle oturup konuşucam ya adam eder kendini ya da biter.
Cevap sahibi+1 yılBence önce kendini garantiye al deliller elinde dursun ne bileyim ekran görüntüsü ekran videosu mesajlar vs. Hepsini al köy bi kenara sonra konuş yola gelirse kocan ne alâ, ama yola gelmiyosa da kozun elinin altında durmuş olur. Kocamla konuşurken de özgüvenli kendinden emin bir şekilde konuş kişiliğin karakterin duyguların her şeyden önemli. Tavrını koy ve bu tavrın arkasında dur ve ona gidebileceğini hissettir gerekirse de gitmeyi bil durma bu adamın yanında. Inan ki çok sinirlendim ya allah sabırlar versin. Ama kendini çok yıpratma bu tarz olayları yaşayan ne ilk ne de son kişisin gerekeni yap geç canım benim
- +1 yıl
Önce eşin hangi arkadaşlık sitesine üye ise onu ve üye ismini öğrenmeye çalış... O sitede kendine hesap aç ve eşinle yazışmaya çalış... Hiç renk verme bu yazışma kayıtlarını avukatına teslim et... Al sana mis gibi fiziki kanıt...
Soran+1 yılşu an kötü hissediyorum kendimi odadan dışarı çıkmadım hala ne konuşmak istiyorum nede başka bişey bir kere küsüp gittim aileme yine gidersem olmaz onları da üzmek istemiyorum ama bu hayatı da yaşamak istemiyorum bende çok delil var istesem boşanırım ama hayat şartları el vermiyor beni işimden zorla çıkarttı ekonomik özgürlüğüm yok
- +1 yıl
Fakat bu şekilde mutsuz ve şüpheler ile dolu bir evliliği tek taraflı yürütmeye çalışmak ekonomik sıkıntıların çok üzerinde ve daha kötü etkiler bırakacaktır sende...
Bana göre biran önce ailenle konuşup durumu anlatman , bir iş bulup ekonomik anlamda ayakların üzerinde durabileceğin hale gelene kadar onlardan destek alıp , hiç umudun da yoksa bu evliliği yürütmek adına , bir an önce kendi hayatını kurman gerekiyor...
Eğer düzeltme umudun da varsa oturup eşinle açıkca her konuyu konuşmanız gerekir...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
İnternet & Teknoloji konusunda 4b cevap paylaştı. bunlara neden ihtiyaç duyuyorsun yiğidim erkeğim de eşine
02 Yorumla
Soran+1 yılHem bir sürü halt yesin hemde ben ona yiğidim diyeyim öyle mi kendisinin gelip özür dilemesi yalvarması gerekmez mi aynı şeyi ben yapmış olsam haberlerde bir kadın cinayeti daha duyardınız.
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes hata yapabilir ve en güzel şey ailenize şans vermeniz. Bu şansı verirkende eşinizle kavga etmeden buna neden ihtiyaç duyduğunu konuşmanızı tavsiye ederim. şu an çevrenizde dönmesi ve sizin eski sevginizi kazanmak için çabalaması boş bir heyecanın peşine düştüğünü gösteriyor. Sizi sevdiğini, sizin anlattıklarınız gösteriyor.
Olayın unutulması kolay demiyorum ama içinizde tuttukça eskisi gibi olamaycağınızı bilin. Bu da yeniden aranızda soğukluklar ve kavgalar hatta belkide sanal aldatmalardan reele taşınmalara sebep olabilir. Eskisi kadar olmasa bile hafif ılıman davranmanızı tavsiye ederim.11 Yorumla- +1 yıl
Sizinde aynı şeyi yapmanız durumunda onun ne düşüneceği ve ne tepki vereceğini sorun. Bunu erkeklik hakkı ama kadına olmaz diye görüyor ise neden başkalarının kadınlarına olur gördüğünü sorun. Elinizde kesin deliller olsun ve bu adamla olbu evlilik yürümez derseniz en azında içiniz rahat olur.
Durum vahim. Bu kadar fazla arkadaşlık uygulaması, ikinci bir Instagram hesabı açması falan ciddi bir sorun. Kendisiyle konuş. Neden gerek duymuş bunlara diye. Sonra da uygulamaları senin gözünün önünde silsin. Tekrardan indirip indirmediğini arada kontrol et.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapıcam
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle bir durumda ne yapmalıyım diye soruyor musun gerçekten? Kocanın bu uygulamlari rahatlıkla indirmesi senin bu tepkisiz kendine saygısız olmamla son derece bağlantılı nasılsa kndini fazla önemsemiyor sesi çıkmıyor bir şey demez diyor demek ki. ama sen otur süs hala ortalığı velveleye verme.
31 Yorumla
Soran+1 yılYarın sakin kafayla konuşucam kendisiyle ya adam olu ya da biter ben bu dünyaya kimsenin kahrını çekmeye gelmedim sinirden elim ayağım titriyor
+1 yıl.
Neden bu şekilde bir şeye ihtiyaç duyduğunu açıkça sorun.
Vede çok açık bir cevap beklediğinizi söyleyin.
Her ne olursa olsun bu konuda sorulacak tüm soruları sorun.
Ve meseleyi açıklığa kavuşturduysanız bir daha asla bu konuyu açmayın.
.40 Yorumla
+1 yılGenetik DNA sıralamada bozuk olan biz erkekler, bunu ne ilk defa yapıyoruz nede son olacak, bırakın arkadaş sitelerini yataktan çıkınca (seks sonrası) sokağa çıkar çıkmaz ilk yanından geçen kadının poposuna bakarız!
Konuşmakla boşanmakla bir yere varamıyoruz, şayet ekonomik özgürlüğünüz varsa ve değişmeyeceğine inanıyorsan karar senin, ama yinede medeni iki insan gibi konulmayı deneyin40 Yorumla
+1 yılBir evliliğin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Ne olacak bu insanların hali bu teknolojiyi neden hep boktsn şeyler için kullanılır. Erkekler de kadınlar da aldatmayı bir yetenek sanıyor. Lut kavmine dönecez yakında hadi hayırlısı...
24 Yorumla
Soran+1 yılBen kendisine söyledim sen böyle bekar gibi takılıyorsun benim bir önemi yoksa gidip ayrılalım benden sonra ne yaparsan yap dedim ama benimle evliyken beni aldatamazsın dedim adam o kadar rahatki sanki bişey yapmamış sanki onca uygulamayı indiren benmişim gibi tartakladı beni
- +1 yıl
Uygulama indirince aldatmış olmuyor mahkeme açınca delil olarak gösteremezsin onları. Daha elle tutulur bir şeyler olması lazım. var mı?
Soran+1 yılYok
- +1 yıl
Eğer sevgi saygı bitmişse evlilik çoktan bitmiş demek zaten ama aldattığını düşünüp ayrılacaksan önce aldattığını ıspatlaman gerek...
+1 yılAnladığım kadarıyla çocuğun falan da yok o yüzden boşanmayı düşün. Ama önce kanıtlamalısın. her şey yolunda gibi davranıp avukata gidip ne yapıp en az zararla kurtulacağını bir konuş bence bir de utanmadan sana küfür etmiş. Anladığım kadarıyla daha gençsin. Üstesinden sen gelemiceksin de kim gelecek? Hiç bir şey senden önemli değil. Tamam şu anki hayatından daha az rahat yaşarsın ama huzurun olur.
10 Yorumla
+1 yılÇocuk var mı yok mu
Varsa eğer çocuğun için konuş onunla sor yani
Çocuk yoksada eğer boşanmak istiyorsan Bosanabilirsn ama evlilik kolay olmuyor yani eğer düzeltebilirsen onu dene önce bence19 Yorumla
Soran+1 yılKonuşulmuyor ki sanki hatayı yapan benim ben suçluyum sanki yarın sakin kafayla konuşucam böyle olmaz
Soran+1 yılÇocuk yok
- +1 yıl
Yani neden yaptığını bilmen gerek benim başıma gelse düşünürdüm önce iyice neden olabilir diye bu bir aldatma mi yoksa can sıkıntısı flan mi her türlü olabilir riske atamazdim mesela uygulamanın ne olduğunu biliyorsan indir sende bir hesap aç fake hesap başka resimler isim flan koy ve dene bakalm ise gittiğinde flan dene kocani bı kaç gün cevap veriyor mu verirse samimi oluyor mu flan
Soran+1 yılTamam ben bir deneyeyim o zamn bakalım napıcak
- +1 yıl
Tamam bakalım eğer sen olduğunu anlarsa ya da telefonuna bakacak olursa flan bende yardımcı olablrm istersen indirm konusurm flan sana tek tek söyler ekranda atarm hatta sorun olmaz benim için
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim desteğiniz için ben bir deneyeyim ❤️❤️
- +1 yıl
Tamam bakalım sonra güncelleme yap ya da yorum yaz buraya veya mesaj at sen blirrsn gelişmeleri söylersin ☺️
Soran+1 yılTamam 😊
- +1 yıl
Neden indirdiğini sordunmu peki cevabını vermedi mi sana nasıl sildi onu oo neden sildi bide
+1 yılAnasını satayım tek bildikleri ya sen suçlusun ya da o yapar. Ne b-okum insanlar bunlar be! Eşin seni başka insanlar için kırabiliyorsa sende onu kır ve en yakın bi akrabanın evine git.. biliyorum çok acı ama en azından kırmazsan niyetinin ne olduğunu anlamazsın
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarşına al ve sakince hepsini sor.
Böyle bir şeye neden ihtiyaç duyduğunu anlamaya çalış. Ki bunu üzülerek söylüyorum bu kadar şey yaptıysa bunun devamı mutlaka gelecektir o yüzden senin tavrın çok önemli.
Sakın susup görmezden gelme.
Seni incitecek bir hata yaptığını anlamasını sağla gerekirse biraz mesafe koy.10 YorumlaEvliliğini kurtarmak istiyorsan al karşına konuş bende mi senin gibi yapayım diye sor
22 Yorumla
Soran+1 yılDün konuşma çalıştık bende idiricem dedim bana sen indiremezsin indrrse ağzını burnunu kırarım dedi sen or**pu musun indiriyon dedi ben erkeğim yaparım dedi
Sakin bir şekilde neden yaptığını sor umarım mantıklı bir açıklaması vardır
31 Yorumla
Soran+1 yılİkimizinde tansiyonu yüksek yarın sakin kafayla konuşucam
+1 yılBu bence aldatmaya girer iyi ölç biç tart. Gerekirde boşa
23 Yorumla
Soran+1 yılYarın sakin kafayla konuşucam ya adam eder kendini ya da biter ben bu dünyaya onun kahrını çekmek için gelmedim
- +1 yıl
Aynen öyle ben de bir evlilik geçirmedim ama sevgililik sürecimde Karşımdaki insan benim yanımdan ayrıldığı gibi sürekli telefonda böyle chat sitelerinde geziyordu telefonunun google dokuman indirmey bölümünden ozel bir arastirmayla bulmustum bunu ilk başta önemsemedim Hani Altı üstü bir site öylesine girmiştir sıkılmıştır falan dedim Lakin sonra bu insanın ben onu ikaz ettiğim halde sürekli bunu indirdiğini fark ettim yani demek ki bunu indirip Demek ki buluşuyor görüşüyor ki kendine engel olamıyor tekrar tekrar indiriyor ardından bu olayın üzerini o kadar düştüm ki gerçekten de bu uygulamalar sayesinde kızlarla buluştuğunu fark ettim sonra da terk ettim Lakin 1 yılımı aldı bunu anlamam yani internet bağımlılığı gerçekten çok çok korkunç bunu fark ettiğin anda hemen yapman gereken bütün araştırmanı yap dediğin gibi sorgula ve bunun altı dolu çıkarsa Yani gerçekten bir şeyler karıştırıyorsa ki büyük ihtimalle indirdiğine göre karıştırıyor hiç uzatma gerçekten de sen bu dünyaya kimsenin kahrını çekmeye gelmedin sen ona nasıl Sadık san O da sana o kadar Sadık olacak sen onunalr evlendiysen bu şansı verdiysen ona buna layık olması lazım
Soran+1 yılSizin adınıza çok üzüldüm ama herşeyin erkenden farkına varıp kötü bir hatadan kurtulmuşsunuz bu yüzden de sizin adınıza sevindim. bende Bi araştırma yapayım ve karşıma alıp konuşayım bu saatten sonra kaybedecek bişeyim yok eğer biraz kafası çalışıyorsa düşünüp ben napıyorum der
+1 yılDoyumsuz koca , sen ya boynuzlarını keseceksin ya da onu bırakacaksın
22 Yorumla
Soran+1 yılBırakmayı denedim ama o bırakmıyor evde de huzur vermiyor başıma neler getiriyor sanki kendisi Bi halt etmemiş gibi bana bağırıp çağırıyor mal ya
- +1 yıl
Hem suçlu hem güçlü şızofren ya
+1 yılEşin arayış gicerisinde değişik bir şeyler arıyor belki macera belki heyecan belkide daha farklı bir şey ama yaptıgı etik değil ama yinede hemen yargısız infaz edilmemeli ön yargılı olunmamalı bu uyğulamalarda hemen bi bi bayan arıyordur demeden önce belkide bi eş dost tanıdıkta arıyordur ne bileyim iletişimi kopmuş tlfn nosunu bulamadığı adresini bilmediyi
01 Yorumla- +1 yıl
Ama bu bi aldatmamı evet aynen bi aldatma ben eş dost birini arıyorsam ulaşamadıgım biriyse bunu gizli saklı yapmam evli biri eşinden gizlisi saklısı olmamalı madem böyle bi halt yiyorsun neden evlisin
Biraz korkutmalısın eşini. Bir süreliğine evi terket mesela
111 Yorumla
Soran+1 yılAilem uzakta arada 1 günlük mesafe var ben habire onları rahatsız edemem zaten bir kere küsüp gittim bu defa da olursa olmaz
Soran+1 yılşu an o kadar mutsuzum ki içimden hiç bişey yapmak gelmiyor odaya kapattım kendimi dünden beri çıkmıyorum dışarı
Soran+1 yılPsikolojik destek alsam ne değişicek ki onun bana yaptıklarını değiştiremez zamanı geri alamaz ki konuşur konuşturur ve kendine göre seçenekler sunar ama benim yaşadığım durum düzelmez evliliğimiz bitti resmen ne sevgi kaldı ne de saygı aynı evde iki yabancıyız
- +1 yıl
Çok haklısın. Bu yapılan ağır bir saygısızlık ve ihanet. Nedesem bilemedim gerçekten. Bence kendini bir şekilde kurtarmaya bak. Ben psikoloji ile ilgileniyorum senin kendini anlatmandan sana dair bir analiz yaptım. Gördüğüm kadarıyla sende ipler kopmuş vaziyette bu durum nasıl toparlanır bilemem bana öyle geliyor ki onunla kaldığın her an tükeniceksin o pişman olup kendisini affettirmeye çalışsa bile pek faydası olmayacak gibi. Bence kendini toparla ve konuş onunla en azından öğrendiğini bilsin belki utanır yaptığından
Soran+1 yılOnun yanındayken gördüm bu ne dedim eski dedi sen dalga mı geçiyorsun dedim son girilen uygulamalar nası eski olur dedim gir çabuk sil hesaplarını dedim silicem dedi ben sonra onun telefonunu istedim vermedi tartakladı ağza alınmıycak laflar söyledi ben bunları hak etmediğimi beni bu şeklide üzüp sonra da beni kullanmasını hazmedemediğim için ayrılalım dedim o da defol git vb şeyler söyledi sonrada tartakladı beni bende odaya kapattım kendimi dünden beridir de onu görmemek için çıkmıyorum odadan
Soran+1 yılBende bu durumdan hoşnut değilim elimde imkanım olsa 1 dk bile durmam
Böyle bi şerefsizler nasil evlendin sen 😕sana hayatına geleceğine yazik kuzum git boşa Böyle karaktersizlere sakin zaman verme gençliğine heba etme sana yazık değil mi boşa gitsin namussuz daha bi kadına sahip çıkmıyor.
28 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru söylüyorsun kardeşim yarın alıp karşıma sakin kafayla konuşucam ya adam eder kendini ya da yarın direk davayı açıcam
Soran+1 yılÇocuk yok ama çocuk yapmak için bikaç tetkik var doktora yarın randevu almıştım ama gitmiycem
Soran+1 yılKesin karar vermedim öyle kolay da karar verilmiyor ki yarın alıp karşıma konuşucam nasıl bir karara varırız bilmiyorum
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim desteğiniz için ❤️
+1 yılKocan niyeti bozmuş.. 😃Arkadaşlık uygulamasından bir hesap aç farklı bir profil fotosu ekle.. sohbete başla ve gör sonrasında ona göre bir yol izle.
40 Yorumla
+1 yılmetresin yok demek ki adam hala arayışta, yeni yeni de başlamış ki yakalanmış seviyorsan bırak aradığını bulamayacak nasıl olsa sevmiyorsan hayatını zindan et sonra da boşa 😒
11 Yorumla- +1 yıl
metresi
Onunla konuş bunları gördüm benden bir eksiklik mi hissettin deyip konuya başla bunun sonunun nerelere gideceğinin farkında mısın de anlat işte bir şeyler neden yapmış anla önce
10 YorumlaHiç belli etme, bol bol kanıt topla fotoğraf video vs, sonra boşanma davası aç ihanetten, iyi bir avukat danışmanlığıyla donuna kadar al.
21 Yorumla
+1 yılinternet bütün ahlakı bozdu valla
iyi yanını değil kötü yanlarını kullanıyoruz30 YorumlaAdam yoldan çıkmış aranıyor. bi karsına al konuş ne istiyor, ne yapabilirsiniz, ona göre de yolunu çiz
10 YorumlaBence hemen ayrılmayı düşünme onu uyar önce ondan sonra
20 Yorumla
+1 yılAyrılmalısın. Aldatma sayılmaz diyenler falan olmuş. Nasıl bir kafa abi bu ya?
20 Yorumla
+1 yılboşan bence hiç düşünme ve hemen nafaka bol bol nafaka :DDDD
20 Yorumlabelkide kocanı yatakta yeterince mutlu etmiyorsundur bu konuyu onunla sakin kafayla konuş sorunlarına çare ol ama asla sert çıkışma bu durumu daha kötü hale getirir.
01 Yorumla
Soran+1 yılGyetbde mutlu ediyorum, yatakta sorun yok ama biz tartışınca aramız kötü olunca teselliyi başkalarında arıyor ne gelip konuşur haksız olduğu halde öyle bir yapar ki sanki ben hatalıymışım gibi üste çıkıyor
+1 yılAldatıyor desem ön yargılı yaklaşmam sanırım boşanmalısın direkt
10 YorumlaAçık açık konuşmalısın uygun bir ceza kesersin ya kendine çekidüzen verir ya da kendi bilir
11 Yorumla
+1 yılNalet olasıca erkekler bunlardan her şey beklenir. siz canınızı sıkmayın eşiniz yaptığı hatayı elbette enin sonunda öğrenecek
14 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah hatasını anlar yok sa ben kötü bir şekilde anlamasını sağlarım yarın konuşucam net bir karara varmamız lazım
- +1 yıl
Bırak dicem kendi hatasının farkına varsın ama bu erkeklerin sağ solu belli olmaz sonra siz üzülürsünüz. siz yinede sakince eşinizle konuşup durumu çöz canım
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim desteğiniz için
- +1 yıl
Rica ederim canım
+1 yılyazık ya Allah'ım nasip olmasın böyle erkekler bize amin ✨
26 Yorumla
Soran+1 yılAminn hayatınıza alacağınız insanı iyi seçip iyi tanımanız lazım
- +1 yıl
tabi ki canım Rabbim seni de mutlu etsin inşallah fake hesap aç sende bak bakim napıyor ne ediyor
Soran+1 yılAmin Allah hepimizi mutlu etsin fake hesap açayım açmasına da onu hesabını bilsem işleticem ama ben yine de gizlice ne yapacağıma bakayım
- +1 yıl
aynen aynen bak bakayım sen bu dünyaya çekmeye gelmedin bunu asla unutma
Soran+1 yılAynen öyle teşekkür ederim desteğiniz için ❤️
- +1 yıl
Rica ederim güzel kardeşim💜
+1 yılKullanıcı adını bulup işlet naptığı ancak o zaman ortaya çıkar
24 Yorumla
Soran+1 yılBir şekilde düşünmem lazım napacağımı bilmiyorum.
- +1 yıl
Acele karar verme bence biraz bekle sakinleş öyle napacağına karar ver
Soran+1 yılAynen yarın sakin kafayla alıp karşıma konuşucam
- +1 yıl
Bol şans 🍀
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbişi yapma üstüne gidersen daha kötü olur onunla ortak ol sende indir beraber konusun ters psikoloji yap sen kullanıyorsan bende kullanırım de..
03 Yorumla
Soran+1 yılDedim bana sen yapamazsın ben erkeğim yaparım dedi indirirsin sen bekliyorum senden or**pu dedi
- +1 yıl
o zaman topla eşyalarını çık
Soran+1 yılAilem uzak memlekette ben oraya kadar gidip de endişelendiremem uzaktayken en azından mutlu olduğumu düşünsünler
+1 yılsen o kadar kilo alırsan ön tampon arka tampon genişler kaporta dandikleşirse adam çaresini başka yerlerde arayacak tabi bırak hevesini çıkarsın tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır
01 Yorumla- +1 yıl
Kadin da baska erkeklere gitsin gununu gun etsin o zaman nasil olsa donup dolasacagi yer kurkcu dukkani
+1 yılElime bir sopa alıp bütün kemiklerini kırmalısın bence
12 Yorumla
Soran+1 yılİçimden geçmiyor değil ama şartlar el vermiyor
- +1 yıl
Onun yerinde sen olsaydın kesinlikle el verirdi ama 😔
O program ları iyi yakalamış isin. Bak hangini kullanıyor ise sen o programı kullanma yakalanırsın
211 Yorumla- +1 yıl
Herkes senin gibi çükü indikten sonra karı peşinde koşucak diye bişey yok güzel kardeşim ^^
- +1 yıl
P e Z E V E N K
- +1 yıl
@Psişik_Kedicik2834 aynı işi yaptıgın için zoruna gitmiş tezgahına çomak mı sokuldu kedi
- +1 yıl
Seni yetiştiren annenin a q
- +1 yıl
@Psişik_Kedicik2834 seni ors yapan anne zaten tüm ülke ile yatmıştır
İnternet & Teknoloji konusunda 357 cevap paylaştı. Yarın mum ışığında güzel bır yemek eşliğinde bunu kutlayın
16 Yorumla
Soran+1 yılBaşka parlak fikrin varsa söyle.
Soran+1 yılKomik mi
Soran+1 yılDurum bu ama
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAcaba ben kocama niye yetmiyorum diye öz eleştiri yap. Daha sık ilişkiye gir. Fantezilerini zenginleştir. Ona karşı daha cilveli daha şehvetli daha cömert ol. 😎
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOtur konuş onunla. Açık açık sor ona bende bulamadığın neyi arıyorsun onlarda de. Acele karar verme. Onu çöz...
- +1 yıl
Adamın bunu yapması kadının suçu mu ya
Cevap sahibi+1 yıl@mutsuzhatunnn Değil tabi. Ama konuş onunla açık seçik otur konuş sor. Hata edersin konuşmazsan. Kabullenme.
Soran+1 yılKonuşmadım konuşmak yüzünü görmemek dahi istemiyorum onu kendi vicdanıyla baş başa bıraktım hiç bir şekilde muhatap olmuyorum
Cevap sahibi+1 yılOlmazki o senin kocan. Hercümerç aynı yatağa giriyorsunuz. Sevişip cilveleşeceksiniz. İçin rahat olmalı. Hayır kabul etmiyorum. Bunu iliniz başbaşa çözmelisiniz. Yapamıyorsanız, bir gün özellikle yelkenleri indir, onu tahrik et tam ön sebişme bitip tam ilişki anında sor öğren ve çöz. O özel anda herkes çok gevşemiştir ve herşeyi kabul eder, hiç birleşe hayır diyemez. Çünkü o tadı sonuna kadar yaşamak ister. Hiç bir erkek o hazzı yarım bırakamaz. Kazarken kıgınken en güzel en şehvetli ilişkilerin yaşandığı bir gerçektir. Göster kendini kullan onu. Herşey senin elinde. Her şey sende bitiyor. Güzelcene duşunu al, makyajını yap, dekolteni giy ve onu çıldırt, aklını başından al, hiç yapmadığın şeyleri fzntazileri bir kez de olsa yap, ne kaybettiğini ne kaybetmek üzere olduğunu görsün.
Daha açık konuşturma beni. Sen bir kaşınsın. Göster dişiliğini yaaa 😃🌸🚀
Cevap sahibi+1 yılŞu don aşama çok güzel. Seni tebrik ediyorum. Koparmadın, ipleri eline aldın işte böyle. Şimdi ömür boyu eşin senin kölen olacaktır. Güzel bir koz yakaladın, bunu iyi kullan. Ne kızdırıp korkutup elinden kaçır, ne de serbest bırak. Tatlı bir ayarla parmağında oynat.
Ama senden bir ricam var. Bak biz erkekler seksi cilveyi fanteziyi sevişip koklaşmayı oynaşmayı çok severiz. Bunu unutma göstereceksin ümitlenecek vermiceksin. Açacaksın koklatacaksın tutuşacak Tattıracaksın dokunduracaksın öptüreceksin ama tam hiremicek yani hep ümitle yaşayacak hep o tadı da alacak böylece başkasına gidemicek ama tam da istediğini doyasıya alamicak. Hiç bir zaman hayır deme ver ama sonuna kadar istediğini alamadın TSM verme az ver tadı damağında kalsın hep. Doğum günü sevgililer günü vs. Özel günlerde tam izin verebilirsin.
+1 yılHemn kizma adama adamin ipni bos birakma kimseyi gorecek hali kalmasin
05 Yorumla
Soran+1 yılNaptıysam işe yaramadı boşanacam deyince boşamıyor sadık da kalmıyor birde içiyor kafası güzel şu an sinirden napacağımı bilmiyorum şu an
- +1 yıl
Icmesde kotu ya aike buyklerini arya koy biraz duzene soksunlar onu ne isi olur icmeyle ya
Soran+1 yılAileler bir kere girdi araya bir kere daha aileleri araya koyarsam kötü olur bu sefer uzak memleketeyiz zaten onları da üzemk istemiyorum
- +1 yıl
Sabirli sakin ol ailne daniş konsunlar onunla boyle evlikmi olur
Soran+1 yılSakin olamıyorum ki kapıyı kitlendim yüzünü görürsem daha fena olucak
+1 yılOvvvv amanını sshitt senin koca big dick ia dimdik rihgt now filan yani 🙄
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAldatma yolunda emin adımlarla ilerliyor, yüzüne vur
10 YorumlaBenim de eşim i tanışma programlarında yakaladım ama inkar etti bir kaç defa ama yersen zamanını bekliyorum bir defa daha oldugunda sonu olacak farkında değil
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKonuyu sakın erteleme. Hemen karşına al ve konuş neler olduğunu. Yoksa durum kontrol edilemez bir hal alır.
20 YorumlaTelefonu kafasında parçala sonra da bas tekmeyi
23 Yorumla
Soran+1 yılKafasını parçalıycaktım sinirden deliye döndüm beni sakinleştirmesi gerekirken beni tartakladı yarın boşanma davası açalım bitsin dedim ben senle bir yere gelmem dedi şerefsiz köpek
- +1 yıl
Bekleme onu aç davayı sen taviz de verme , anlar anyayi konyayı, kendini de üzme sakinles muhattap dahi olma
Soran+1 yılYarın konuşucam sakin kafayla ya adam olur ya da biter benden sonra ne halt ederse etsin umrum olmaz ama benle evliyken böyle bişey yapamaz
+1 yılAdam amel defterini kendi elleriyle kapatmış resmen. 😅
00 Yorumla
+1 yılKısasa kısas senden indir konuşalım. Bu uygulamadan da kocanın haberi var mı?
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 478 cevap paylaştı. Bu konu ile ilgili habersiz bir soru sor ağzını ara
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılArkadaşlık yap. Arkadaş olmayı dene belliki ihtiyacı var. Arkadaş olurken eş mevkinden vazgeçmene gerek yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlık yaptırmaz beni robot gibi kullanıyor ben bişey desem suçlu oluyorum konuşmazsam suçlu oluyorum
+1 yılYine bi evlilik sorunu evlenmeyin diyoruz dinleyen yok... olacak şey belli...
00 Yorumla
+1 yılNeden yaptığını sor cevabına göre tepki verirsin
11 Yorumla
Soran+1 yılAz önce tartıştık tansyonumuz baya yükseldi yarı sakin kafayla konuşucam
+1 yılSen adamla yeterince ilhilenmessen oda disarlarda arar ilgilencek birini
18 Yorumla- +1 yıl
En ufak bir hatada başkalarına suç atmayı o kadar güzel beceriyorsunuz ki 🖕
- +1 yıl
Kocasini suclayan bendeilim o okumayi bilmiyosan oren 🖕🏻
- +1 yıl
Sende yazmasını.
- +1 yıl
@Psişik_Kedicik2834 aynı yolun yolcusu oldugun için tezgah ın anlatılınca çıldırmıssın
- +1 yıl
Vay anasini be bir iki uygulamada takildi diye kocasindan bosanicak asil o adamin senle evlenmesi hata olmus
- +1 yıl
Aldatmak meşru tabi a q
- +1 yıl
Ne yapmisda aldatmis gidip baska kadinlarimi s#kmiş amg
Konuş bence bir hata yapmadan
13 Yorumla
Soran+1 yılYarın konuşucam sakin kafayla ya adam eder kendini ya da biter ben kimsenin kahrını çekmek için gelmedim dünyaya
Soran+1 yılAynn
- İnternet & Teknoloji konusunda 895 cevap paylaştı.
+1 yılbunlara neden ihtiyaç duyduğuyla ilgili onunla konuşmalısın bence.
02 Yorumla
Soran+1 yılKonuşucam bugün bir karara varmam lazım ya adam olur ya da biter
- +1 yıl
kesinlikle haklısın.
+1 yılYol yakınken güzelce konuşun bu durumu. Bu şekilde bi yere varamazsınız🙂
20 YorumlaDirek boşan. Böyle başladıysa ilerisinde gerçekte de aldatır. Sanal da kalmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHer erkek arada capkinlik yapar. Gormezden gel bence.
20 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı. Bu durumu duzgunce otur konus. Kiskaniyorum lan seni köpek de
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılParanı al sonra boşa o irz düşmanını
12 Yorumla
Soran+1 yılYarın konuşucam kendisiyle sakin kafayla bir karara varmaya çalışıcam ya adam olur ya biter.
Cevap sahibi+1 yılAldatır biri adam olmaz
Hesabını silmesini söyle
20 Yorumla- Devamını Gör (67)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer