- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Gerçekten çok üzücü bir durum ancak yaşayan anlar bunu yani caninin nasıl yandığını tahmin edebiliyorum. Yani verdiğin kararın arkasında dur daha önce zaten söylemişsin bunu göze alabililerek böyle bir şey yapmış 2 telefon nedir yani bu kadar ileri bir şeye neden ihtiyaç duymuş anlamıyorum gerçekten bazen insanları anlamak çok zor bebeğinle birlikte yine bir hayata başla başlayabilirsin biraz zorlanacaksın tabii ki ama daha sonrasında kendini daha iyi hissedeceksin affedeceğini düşünmüyorum o yüzden de affetme diye bir şey söylemiyorum çünkü yazdıklarından ve kendine verdiğin sözden kararlılığından bunu anlayabiliyorum delilleri mahkemeye Sun senin daha iyi şartlarda yaşaman için lazım olacak hiçbir şekilde affetme Kimin ne istiyorsa onunla hayatını yaşamaya devam etsin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kadın kocanın boşanmasını istemişse zaten ilişkileri ciddi bir boyuta ulaşmış demektir, ancak kocan ne cevap vermiş sende ona göre hareket et derim. Kocan bunu onaylamışsa hiç durma git boşan derim. Ancak kocan boşanmak istemediğini söylemişse boşanma. Kadına zaten istediğini vermiş olursun. Belkide bir anlık bir hataydı erkeklerin böyle durumları oluyor. Ben olsam boşamazdım istediğini vermezdim kadına tabi mesajlara göre bakardım. İkinci bir telefon olduğuna göre kocan senin boşamak istemiyor, yakalanma korkusu olduğu için ikinci telefon almış zaten, durum bunu gösteriyor kadında kullanıyor. Kararını sen ver bence biz ne desek boş.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle boşanmalısın asla çocuğunu bahane etme çünkü bana göre bu tamamen kadınların kendi vicdanını rahatlatmak için kullandığı bir bahane yani kadın kocasından ayrılmak istemiyor çocuğunu bahane ediyor. Ben hiçbir çocuğun kendisini aldatan bir adamla annesinin evli kalmasını isteyeceğini zannetmiyorum yani eğer çocuğunun aklı erseydi mutlaka o adamdan boşanmanı isterdi asla çocuğunu bahane edip öyle biriyle evli kalmaya devam etme
Telefonundaki konuşmaları mutlaka fotoğrafla belgeli elinde belgen ispatın olsun ki boşalman daha kolay olsun Ayrıca hak talep edebil10 Yorumla
+1 yılBu duruma çok üzüldüm. Kesinlikle affetme bir defa yapan bir daha yapar. Hayat devam ediyor. Boşanan ilk kişi sen olmazsın. Son kişi de sen olmayacaksın. Boşan gitsin.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Çok basit.
Kocanı karşına alıp, bir mantıklı açıklama bekle.
Ki bu aldatmanın bir mantıklı açıklaması yoktur hiçbir zaman ama sen yine de dinle.
Sonra korkmadan al valizini,
onun gözü önünde çocuğun ile beraber evden çık.
Bakın çocuk mocuk bahane etmeyin.
Eğer siz 1 kere bile o şerefsize kaybetme korkusu yaşatmazsanız,
ömür billah devamlı aldatır,
yeri gelir sizden boşanır,
kuma bile getirir.
Hatta gözünüzün önünde sırıtarak,
yaptığı bu şerefsizlikten gurur duyar.
Onu keşke daha önce bıraksaydım, diye pişman olmayın.01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bence durumu ailesinede aktar elinde delillerin olsun sonra en iyisi anne babanin yanina gitmek aldatmanin iki taraf icinde hic bi aciklamasi olamaz seni begenmiyosa ya da artik gecinemiyosaniz bunu soyleyip ayrilsaydi sonra naparsa yapsin ama hayatinda biri varken ustelikte artik anne olmus herseyi gec evlisiniz hayat arkadasiniz sozde
20 YorumlaCok travmatik bir durum
Cok üzüldüm.. ne desek boş
Ayrılman daha Dogru tabiki
Saten bir yapan hep yapar
Ama bravo telefonu alman iyi
Bilgileri usb koy kopesini Çek
Ne olur ne olmaz, kırılır falan
Ama yanliz evi niye terk ettin küçücük bebekle?
Tekmeyi sen atacaktin o boş ver olup gideçek
Bebekli olduğun için o evde senin olman daha dogru
Umarım öfke ve şaşkınlığınla yanliş karar alıp gitmedin evden00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı.
+1 yılAsla acıma çocuğun var nafaka hakkın. Hem tazminat davası aç elindekilerle hem kendin hem cocugun nafakasini al. O karşı taraftaki kadinlarada dava aç evli bi adamla konuşup ayirmaya çalışıyorlar. Biraz araştırsan o kadınlarinda evli olduğunu öğrenirsin. Onlarin kocalarini da bul at mesajlari. Kimseye ihtiyacin yok
00 Yorumla Burdan tanıdığım birini hatırlattı bana 😂 senin durumuna gülmedim sana gelince hem eşini boşa hem de kocana o mesajları atan kadın ya da kadinlari ağır tazminat davalarıyla karşı karşıya bırak kocana da ağır bir nafaka çıkart hayatlarını yaşanmaz hale getir deliller elinde evli adamlarla konuşan kadınlara ibret olsun sana güveniyorum güç seninle olsun sadece sakin ol ipler senin elinde
00 Yorumla
+1 yılBen aldatma ile boşanmadım ama çocuğun için sağlıklı olan boşanmak ise boşan korkma dünyanın sonu değil bir ömür onun aldatması aklında kalacaksa sağlıklı bir evliliğin olmayacak ben mesela çocuğum için daha iyi olacağını düşündüğüm için boşandım
01 Yorumla- +1 yıl
Senin için üzüldüm 6 ay öne benimde başımdan geçti bu dönem senin için sarsıcı olacak unutma sağlam durmaya çalış ne zaman bu konuda konuşmak istersen bu konuda muhabbet ederim tekrar dan geçmiş olsun sana
+1 yılIşte çocuğun olması Bence gerçekten çok kötü olmuş orada Emin ol ben de hiçbir şey söyleyemem ama yapacağın tek şey boşanma davası açmak yapacak başka bir şey yok
00 YorumlaNe desem haklısın ama 3 aylık çocuğun var
Ona göre sakin ol öyle ne yapacaksan öyle yap. erkekler biraz öyle o kadınları cinsel olarak kullanıyordur ona bildiğini caktirma maddi durumu iyi ise biraz harcama yaptır parası azalsin o tür işlere para kalmasın Gerekirse mobilya değiştir vb.. Eger bildiğini söylersen neden yaptığını sor hesap sor ama yani ne bileyim Bildigini bilirse eskisi gibi olmaz gibi. Zor durum
04 Yorumla- +1 yıl
@gizemnxx öfkeyle kalkan zararla oturur
Gizem sende haklısın ancak söyleyeceklerim adamın yaptigi yanlışı kucultmez erkek kadın gibi değil
Çocuk gibi çabuk sikilabiliyor
Sen hiç sokakta bir bali çeken çocuk görüp hatırını sorduğunda boşanmış aile çocuğu olduğunu yurttan kaçtığını karda kışta dışarda olduğunu hiç gördünmü
Senden daha çok küfür edeyim aldatanlari
Şerefsiz a q çocuğu karektersin güzel kardeşim
Sokakta balı çeken çocuğu kurtardım mi bu küfürle
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen evliliğim boyunca çok fırsat olmasına rağmen bir kez bile aldatmadım ama karım beni boşadı. O bi de aldatmış yani boşayacaksın yapacak bir şey yok. Yalnız dava için teknik destek al, haklıyken haksız duruma düşme. Delil olayları bakımından 👍
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOff çok kötü bir durum. Ama bence telefonu baş ucuna bırak ve dışarı çık. Fırtına öncesi sessizlik yaşat. Korksun. Dönme bir kaç saat de. Sonra da eve gelince kıyameti koparan bitti bu iş de. Ama blöf tabiki. Bence direk boşa Ama bekara boşamak kolay derler
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYa da vazgeçtim telefonu sakın bırakma KANIT O
+1 yılfotoğrafları hemen kendine at ya da kendi telefonundan fotosunu çek sonra al tavayı onun kafasına bi geçir buz gibi suyu da üstüne at eşyalarını kıyafetlerini kes kır kapı dışarı et ailesine de gönder fotoları
10 Yorumla
+1 yılTelefondan hepsinin görüntülerini vs Keri foto video çekerek kendine al hatta telefonu sakla en yakın bir avukata git görüş boşanma davası aç tazminat li
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAffetmeyin kesinlikle ! Karaktersiz !
Boşanıp, sizi haketmeyen şahıstan kurtulmanız dileğimle.
Üzülmeyin, iyi ki gördünüz. Bebeğinizle mis gibi ihanetsiz, üçüncü kişilerin dahil olamayacağı huzurlu hayatı hakediyorsunuz. 🌺
00 Yorumla
+1 yılHEpsinden ss alarak boşanmalısın :) Ama akıllıca hareket ederek. Bir şey yokmuş gibi davrnamya bir süre devam et maddi gücün yoksa bir yerlerden destek bulmaya bak. Ailen dostların güeveneceğin kim varsa. Ama sakın affetme!!
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
m +1 yılSakin ol ve delil topla. Ekran görüntüsü al kendine at. ya da telefonundan o telefonu çek. Mahkemeye sunacak şeyler bul. Ve bütün dünyaya kocanı rezil edecek deliller topla. Lütfen aklını çalıştır. Öfke şu an senin düşmanın
01 Yorumla- +1 yıl
Süpersin
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Al çocuğunu evden çık o ikinci telefonla birlikte sakinleş sonra hesabını sor ve hemen boşa aynısını sen yapsan adın başka bişey olur çocuk İçin dahi olsa ikinci şansı verme
10 Yorumla
+1 yılBoşanmak için yeterli delilin var. Alacağın nafakayla geçimini ve çocuğunun bakımını sağlayabilirsin, bence fazla düşünme. Hiçbir kadın böyle bir duruma düşürülmeyi hak etmez.
10 YorumlaÇocuğun olsun ya da olmasın sen uyarı yapmana rağmen bu kadına ben ne yapıyorum diye düşünmeden kendi zevkini düşünmüş. Seni hiçe saymış. Bu durumda boşanman en doğrusu olacak.
00 YorumlaÇocuğunuzu bahane edip boşanmamazlık etmeyin, şimdi boşanmazsanız ileride çok pişman olursunuz. Derhal boşanma davası açın, tek celsede hakim boşar sizi.
02 Yorumla
+1 yılEvi yakmadan önce çocuğunu dışarı çıkarmayı unutma yeter ^^
Kocan da zaten karbonmonoksitten farkına bile varmaz.
10 YorumlaBosanacaksin ama delilleri topla, alabildiğini al
21 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKocamin beni aldattigini ogrensem 15 dakika sonra burada soru acmam. Telefonu kocama yediririm. Agzini burnunu dagitir eline veririm.
00 Yorumla Mademki Telefonda Bunları Buldun Biran Önce Boşanmanı Tavsiye Ederim Mahkemeye Delil Olarak Sunarsan Çabuk Boşanırsın
00 YorumlaBurası Türkiye kadınlar aldatılınca da bosanamaz ekonomik güç aile ve toplum baskısı😑😑😑😑ama bosanmalisin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 593 cevap paylaştı.
+1 yılÖnce sakin ol ve büyün mesajları ss al ve hiç bir şey yokmus gibi davranöaya devam et sadece doğru zamanı bkle
00 Yorumla
+1 yılFoto ve mesajları bir şekilde kopyala kendine at sonra da boşanma davası aç o foto ve mesajlarla iyi nafaka alırsın
01 Yorumla- +1 yıl
İşte bu be bayılıyorum böyle güçlü kadınlara sen tek başına da çok güzel bir şekilde ayaklarının üstünde durabilirsin helal sana
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen bunları dinleme çocuğun var yapmış bir hata kadına mı kaptıracan kocanı akıllı ol biraz kocanı elinde tut…
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sakin kal herşeyi kendi teline aktar hic bir delili yok etme bisi de deme direk avukata git o yol gösterir sana
00 Yorumla
+1 yılÇok üzüldüm geçmiş olsun kaç yıllık evliydin
11 Yorumla- +1 yıl
Yapmış bir hata ama çocuğun var gerçekten seni sevdiğine inanıyor isen Bir daha aynı hatayı yapmaz diyorsan affet ama delillerini de sakla herkes hata yapabilir basit bir şey değil asla Allah yardımcın olsun çok Zor Bir şey ama Buradaki boşan diyenlere aldırma eğer mutluysaniz daha evvel
Gizli Üye(25-29)+1 yılEgerki çocuk olmasaydı boşan kurtul derdim ama zor bir süreç benimde başıma geldi oğlum 1 yaşındayken maalesef bir süre sonra barışmak zorunda kaldım boşanma süresi gerçekten sancılı bir süreç bu süreci kaldırabileceği ne inanıyorsan gir bu işin içine derim.. benim öyle bir gücüm ve arkamda durabilecek ailem yoktu maalesef..
12 Yorumla- +1 yıl
Çocuk var yaptığı büyük hata ama ya ders alır yapmazsa
+1 yılBayağı akıllı bir kadınmışsın karşılaşacağın zorluklar da sana bol şans diliyorum şimdiden
00 YorumlaSakin ol insan hata yapar bak çocuğun var bir defa daha şans ver çocuğun için
00 YorumlaDelilleri sakla ve boşan, çatır çatır nafaka ödesin de görsün belasını 😌
00 Yorumla
+1 yılakıllıca konuş ayrıl demek ki sen doyurmadığın dışardan bulmuş kendine doyurucu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşan asla inanma yapmam pişmanım falan der ama tekrar yapar inanma. Boşan ve aklında onurlu bi kadın olarak kal ve ömürlük bir ders ol onun için. Gecmiş olsun
00 Yorumla
+1 yılSakin ol ve delilleri topla. Mahkemede donuna kadar al beter olsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDelilleri alın. Tazminat boşanma açın. Çocuk size verirler zaten. Nafaka vermek zorunda. Ayrıca aldattığı için tazminat alırsınız. Daha çok kanıt toplayın. Şahit , fotoğraf falan...
00 Yorumla
+1 yılSabret dinle çözüm bul acele edip herşeyi dağıtmayın
02 Yorumla- +1 yıl
Bak kaba şiddet çözüm değil önce konuşur çözüm arar olmaz ise gereği yapılır
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Üzücü bir durum geçmiş olsun bütün mesajları ve fotoğrafları kopyalayıp yasal işlemleri başlatınız
00 Yorumlahemen kanıtları alıp saklıyosun sonra hoop avukata ardından ne kadar dava açabiliyosan sömürüyosun
04 Yorumla- +1 yıl
Bu yüzün altında neler varmış..
- +1 yıl
Ara tabi ama sömürmek kelimesi senin gibi bir kıza yakışmamış bence
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıldelilleri topla. telefondaki fotoları çek. mesajları çek. sonrası kolay.
01 Yorumla- +1 yıl
tamamdır. yapman gerekeni yapmışsın. planın işliyor
Aşk İlişkileri konusunda 629 cevap paylaştı. 2. telefon mu vay adam işi ilerletmiş nasıl buldun ve daha öncesinde aldattıgına dair şüphelerin var mıydı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılbu delilleri saklamak kaydıyla boşanmayı göze alabilirseniz boşanın bence.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. biz ne desek boş ortada çocuk olmasa çek kapıyı çık derdim ama işin rengi öyle değil ne yazıkki
00 YorumlaTabii ki bu durumda boşanma en mantıklısı..
00 YorumlaBiraz sakin olun öncelikle, elinizdeki delillerle boşanmanız kolay zaten.. Bazan insanlar saçma sapan işler yapar, kocanızda yüksek ihtimalle iflah olmaz bir arsız…
Kolaylıklar dilerim.00 YorumlaSakin ol öncelikle, çocuğunu düşün ilk olarak. Bana sorarsan boşanma davası açmalısın. O delilleri de kullanmalısın. Tazmninat davası için yardımcı olacaktır.
01 YorumlaSeni aldatmis sen hale ne yapcam diyorsun elinde delillerle git boşan boşanmadan devam aldatcak aynisni sen yapsan kocan naapr aceva lutden bir duşun ya
08 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı. Ben şunu merak ediyorum 15 dk önce bunu öğrenip evi yakacak kadar çıldırmış durumdayken KS de bunu sormayı nasıl beceriyorsunuz aklınıza nasıl geliyor
02 Yorumla
Soran+1 yılÇünkü ne yapacağımı bilmiyorum. Yanlış bir şey yapmak istemiyorum. Akıl alabileceğim kimsem yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa sende onu aldst
ya da . delil olarak telefonu sakla saglam tazminat davasi ac00 Yorumla
+1 yılO kadar pis ki artık dönem maffettiler güzel Türkiye'mizi.. Tüm ahlaksızlıklar legal olmaya başladı..
00 YorumlaBir insan birini neden aldatır.
Fevri karar verme. Sakin ol.
Eşini de al bence bir psikoloğa çıkın.
02 Yorumla- +1 yıl
Bir kere yapan her zmn yapar
Afferin sakın geri adım atma affedersen tekrar yapacaktır
00 Yorumlaİyi yapmışsın, ikinci bir şansı verirsen sen kaybedersin bu arada
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKanıtları kendi telefonuna gönder ya da telefondan fotoğrafını cek bosanma davasını aç kanıtlarla da birlikte tazminat da alırsın soyun soğana çevir o herifi
00 Yorumla
+1 yılÇabuk o telefonda herşeyi kendine aktar ya da tlfonu al avukata git hemen avukata git boşan
05 Yorumla- +1 yıl
Sağlam nafaka alır yaşar gidersin
- +1 yıl
Senle evlenilmez. Donunu da kadar da olabilir
- +1 yıl
- +1 yıl
@korkusuzCZFT ben aldatan birine ztn böyle bişey yapmasını söyledim beni kimse aldatmadigi sürece ztn böyle bsiey demem sanada bişey demedim adam alddatmis pardon ne yapması lazım hakkıyla alsın nafakasini adam boklari yerken iyiydi bizim dürüst mert insanlara adamlara ihtiyacımız var onlara ztn lafım yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılDelilleri kopyala ve bir kenarda sakla sonra imkan varsa WhatsApp üzerine kurulan programlar var ondan kur bütün konuşmalar senin telefonuna da düşer
Nasılsın peki şu an?00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTelefondaki içerikleri sakla boşanma davası açmak istersen güzel nafaka tazminat alabilirsin boşanmazsan sende aldat sjsjdj
10 Yorumla
+1 yılYapmış bir hata bişey olmaz.
121 Yorumla- +1 yıl
Yuva yikanin yivasi olmaz
- +1 yıl
ortada yuva yok lan zaten
- +1 yıl
sizin gibileri namus adına öldürmek lazım
- +1 yıl
Erkekle kadın bir mi?
- +1 yıl
Ne kadar çok küfür ettin öyle yakışıyor mu hiç
- +1 yıl
iyi ki kurallar var yoksa bazılarınız iyice zıvanadan çıkar
- +1 yıl
kes lan sesini köle
- +1 yıl
haklısın erkekle kadın bir değil biz sizden daha üstünüz
- +1 yıl
otur da hizmetini yap sen fazla dolaşma sitede
- +1 yıl
Kimse kimseden üstün değil yaptığı basit bir hata değil ama ortada çocuk var öyle boşan demek çok kolay Allah kimseye böyle bir şey yaşatmasın ama yapmış bir Cook büyük hata ya ders alıp Bir daha yapmazsa boşuna yuvası yıkılmış olacak..
- +1 yıl
Yorum Troll idi arkadaşlar sakin olun 🙂
- +1 yıl
oldu o zaman çocuğu bahane edip hatasına devam etmesini sağlasın
- +1 yıl
yok öyle şey lan
- +1 yıl
kadında aldatsın o zaman eşitlensinler
- +1 yıl
ama gözünün önünde ki o acıyı iliklerine kadar hissetsin
- +1 yıl
bundan sonra da o adam olsa olsa cüzdan görevi görür zaten olmuş el malı
Tr erkeği şaşırtmıyor
11 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer