
Bilgisayarsız Kalamam
Telefonsuz Yapamam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben aslında irternet bağımlısıyım akıllı telefonlar çıktı bilgisayarı kullanmaz olduk, 70 li yılların sonunu hatırlıyorum saat 19 gibi televizyon yayını başlamadan sabit ekranda müzik çalar onla başlardık 2 saat sonra yatardık yarın okul var , o zamanlar nasıl durduk bilemiyorum, şimdi muhakkak birşeye bakıyoruz.
Dostum eskiden sorsan bilgisayar derdim çünkü deli gibi oyun oynardım. Şimdi ise telefon diyorum çünkü eskisi kadar oyun oynamıyorum. Yüksek grafikli afilli oyunlara bile girdikten 10-15 dk sonra canım sıkılıyor geri kapatıyorum. O yüzden günlük işlerimi halledebildiğim ve istediğim oyunu sorunsuzca sık sık olmasa da oynayabildiğim telefonum yetiyor bana
Bilgisayar tabii ki. Telefonu sadece arama yapmak için kullanıyorum. Daha çok bilgisayar ile haşır neşir biriyim.

Şunun verdiği zevki hangi telefon verebilir :)
Biraz daha fazla ama maalesef Dolar yükseldiği için en yüksek olduğu zamanda topladım sistemi :/
Teşekkürler :)
bana telefon daha basit geliyor daha rahat ediyorum uzanırken filan kullanıyorum öyle ya da mutfağa giderken bakıyorum evde dolaşırken bakıyorum ama laptop öyle mi nasıl taşıyım ben onu evde gezerken asjfnf ama ikisi de şart yani. laptop dizi için iyi işlev görüo
Cevap
1Cevap
Benim için bilgisiyar daha vazgeçilmezimdir çünkü auirdino ve uzaktan eğitimimi hep bilgisayardan yapıyorum telefonuda sadece arama için kullanıyorum o yüzden bilgisayarımı çok seviyorum ondan vazgeçemem😊
Bilgisayar eve gelince şart ama telefon her zaman lazım
Tabiki pc
Ama ondan önce Ps gerçeği var
Bilgisayarım yok o yüzden telefon
Canım telefonum tabi kii 🥳
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?