Sevgilim oyunda kız ekliyor, ayrılma sebebi mi yoksa ses etmemeli miyim?

4 senelik bi ilişkimiz var ve birbirimizi çok sıkmayan bir çift olsakta aramızda güvensizlik oluştu oyunda kızlarla konuşmamasını ve eklememesini söyledim ama gidip 101 okeyde kız eklemiş sizce ne yapmalıyım bu durumda daha bazı güvenimi kıran şeyler de var bilerek kızlı masalarda oturmayı amaçlaması falan ayrılma sebebi mi yoksa ses etmemeli miyim?
Sevgilim oyunda kız ekliyor, ayrılma sebebi mi yoksa ses etmemeli miyim?
Cevapla