AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
miz de merdimiz vr snyrz... 🦍😔
Zaten çok kötüyüm 😣
RIP.
Bak benim bir kuzenim var tip olarak nerdeyse aynısınız oda iPhone delisi, babası almadı ona bir türlü , farklı bir ırk mısınız ne😅
Çok yorucu odama kapanıp saatlerce ağlıyorum
Aslında bende istiyorum ama elden ne gelir, redmi note 9 kullandığım telefona bak bide iPhone 12 ye mini bile kâfi bana ama vergisi var kâr payı var vb. 11 bin gel de al yok illaki vergi olacak ama bu kadar da fazla ürettikleri Vestel telefondan daha çok kazaniyorlar😂
Ben de Xiaomi kullanıyorum. Kendimi asacağım sakın ısrar etme yapma diye karar verdim
Bakalım ne olacak 😂
Güncelleme almayacakmis bir de bu markanın bazı telefonları alla alla
Redmi note 8 alamyacak 9 dan başlıyor
Ama miumi alacak herhalde
İntihar düğümü için yardıma ihtiyacın olursa haber ver oldukça deneyim sahibiyizdir bu konuda.
En acısız yöntem nedir
Arabanın egzoz borusuna havlu sıkıştırıp klimayı açıp arabanın motorunu çalıştırırsan yavaş ve acısız şekilde olabilir.
Çok teşekkürler bu bilgi için Allah belami verince uygularim
Vay Bee kız cidden üzüldüm o zaman bende intihar ediyorum gel birlikte edek kdkdldldlsld
Bana uyar önce sende deneyelim ona göre
Nee niye önce yaa kdkslslslsos
Beni ilgilendirmez valla
Niye yaa ama ben bir centilmenim. Önce kadınlar lütfen olmaz böyle kdldlslsl
Zaten üzgünüm ben ya önce ben atlarim
Yaa üff bunu demeseydin iyiydi yok ben atlarım bee
evde ekmek yoktur annem: xmsndmmssndn
Aynen öyle kdldpspspspzpspsps
Ama napayım bee kdlslslspsp
Aciktim neyse hadi byy
İyi afiyet olsun byy o zaman
Şimdiye kadar durduğun kabahat etmezsen adam değilsin aşko nxnwnwjsnd
Canım benim kalbim dayanmıyor buna zaten
Ne saçma insansın sen ya
Allah razı olsun
Intihar dusunme sakin hallederiz
Nasıl
Of evet şu an ip boynumda elimde androidim...
Zor çok zor hayat
et et et et
Ölürsem günahı senin boynuna
tamamdır aslanım neyse bedeli öderiz
Aslanım vasiyetimde yazayım sana bir çeyrek altın taksınlar
çeyrek fazla kaçmasın.. pahalı olm pahalı gramda yeter
Doğru bak iyi oldu dediğin gider ayak masraf yapmayalim
yani hiç gerek yok yav tabutunu taşırım son görevimi yerine getiririm tamamdır o bana yeter
Bence de daha ne istiyorsun. Helva verirler sana da ayrıca sakın üzülme ama yerken
40ında da bi pilav yedik mi oooh mis
Akrabalar dedikodumu yaparsa sakın konuşturma. hanım hanım sen kimsin diye beni savun
hanım hanııım ayıp ayol buraya gelmiş meftanın hakkında öyle böyle amaan komşular yetişin der onları oraya gömerim merak etme sen
Tamam çok abartma neden intihar etti derlerse de iPhone falan konuları açma hayır duası eden olmaz bak
yav sen bana salsana tüm organizasyon bende şş
He bak sana güveniyorum ksden tanıştık da deme sakın prestij falan yani sıfırlanır
yav olum gelecek organizasyonları da üstlenmek için çok profesyonel olcak sen merak etme
Tamam son bisey söyleyim. iki üç adam tut la bari üzülen birileri varmış gibi olsun kimse üzülmez he
yav üzülenlerde müesseseden herşey profesyonelce olcak
Allah kahretmesin ölürken bile. biseyler düşünüyoruz. bu telefonu da yakayım bari ölünce birilerinin eline geçmesin yanariz
ahskeğödşalşglsşd allah gecinden versin kuzu
Neyse umut yok zaten beyaz perdeye sarıp kendimi aşarım bizimkileri ugrastirmayim
perde çekmez seni... düşersin yere
53 kiloyum kol kaslarımla hallederim
perde nası tutacak olm deli misin.. ben sana halat bulurum
Aa ne kadar yardimseversin olm sen. Sandalye de bul çıkması kolay olsun
lan bide ona para veremem ben eğilirim sırtıma basarsın
Canlı yayın açıp yapalım ekşın olsun belki biri acır alır telefon sskdsjs
yav olm senin derdin telefonsa ben sana aliyim ahdlpwkfşaöfşwl
He he. Doktor olursam ne zamana alabilirim ya onu ohoo daha yeni sürümleri çıkar. yazılım öğrenip oyun falan geliştirsem belki ama ona da az para geçer elime
şş sen ayfon işini bana bırak 3 seneye Apple CEOsu yapıcam seni heykırlıkla
Heykırlık mı allah azıcık dil bilgisi versin. Rüştü beyefendiyi izleyin ben sabah izledim bir şey anlamadım ama olsun
yav ayfona takılmadın da heykırlığa mı takıldın ahdlqşglaşlr bilerek şey ettim onları öyle
Ayh sen şey ettin ha anladım. gunde 500 soru cozsem acaba kazanır miyim lan ilk 5000 e girerim galiba he
günde hiç soru çözerek Türkçeden 32 edbttan 24te 24 yaptım aslanım.. sende yaparsın
Hiç soru mu. aslanım bu sene zor mezun çok var. tyt 100 civarı netim var suanlik da ayt bakiyom işte iPhone de olmayınca evde bir uzuldum buraya yazdim
zor değil ama rakibin çok yav... yaparsın güveniyom sana. İlk 20ye gir sana ayfon İksAr
ilk 20kya*
Olm 20k ya girsem de üzülürüm lan neyse sonucu yazarım barajı geçemiyormusum
yav bak seri ciddi tavsiye veriyorum.. gram düzenli çalıştıysam p*çim bak. son 3 4 ay saldım hatta çalışmayı.. ama hiç endişem yoktu yok şunu yapıyim şu gelsin vs. o aralar aşk acılarıyla kıvranıyodum da eheheh🤭🤭 neyse bu benim işin ciddiyetini kavrayamamama ve panik yapmamama sebep oldu. yaani diyeceğim odur ki sakın ha sakın panik yapma.. no panik.. nein panik. si relaxlık
Nein panic djsndjedj lan zaten gram endise yok da bu böyle devam ederse de 5 ay falan kaldi hiç bilmiyorum herkesin beklentisi tavan ya.
lan endişe yoksa varyaaa sal aqq boşver yaparsın her türlü
Olm Odtu veya tıp falan gelsin yeter la hiç olmadı dış hekimi olurum da o da tutmazsa bilmiyorum gelirim beraber vasiyet belirleriz eve gelmem
ODTÜ veya tıp mı ahslsşdmlsmflamd balkonu da salona katalım mı
Tutarsa alıyon mu iPhone u djsndjsndnsn
tuttur sen sonra da gel bana tuttur AHLFLALFMALMFLAK gel aliyim yani ayfonunu.. ciddiyim bu arada
SMAMXKSMCMDKCKDMMCDKDJ SEN KAFAYİ YEMİŞSİN olm kahve kahve içeyim bir çiğköfte yapmışım bugün var ya üff
lan bak gece gece dayanamadığım iki şey var birisi yemek... yapmaaaaa atma şu zehirli oku
Canım cips çekti
cipse karşı bi bağışıklık kazandım allahtan ahdlwşmflwm canım çekmiyor cipsi
Noddle peki djdnnd
YAAA AMA... tamam sus acıkmak istemiyorum
Buldum lan tiktok çekecez rezil oluruz biraz ama olsun
ne alaka olm
En iyisi olm bak video çekeriz boş boş para kazanırız
biz senle para kırarız gibi zaten ahdlwşmfşalf
Tek hedefim ve hayalim kebapçı açmak ohh mis
ahakdlamlgmsömflsmflmsldks Djdikkatxx-et
Vay yavrum be espriye bak 1 dkdır gülüyorum. Kendisi idolümdür
kkkaaapppüüüççinoo
Sen çok yaşamazsın bak sana söyleyim
bu sefer sen hallet benim cenaze işlerini
işlerim var ama yani bir de korona biliyorsun
işlerini sal sen benim mirasım yeter sama
He o zaman bakarız tabiki yani vazifemiz sonuçta
ulan varuaaaa... sen şeytaaaan mirası duyunca vazife oldu
Beni şeytana benzettin demek bu kadarı fazla. Ne demek yani ne haddinizi bilmeye davet ediyorum sizi
ciddiysen bunlar şaka anamm şaka ciddi değilsen evet hatta sen luciferiyesin
Luciferiye mi yakışır bana zaten her şey de
luciferiye muhteşem oturdu sana
Ben hayriyeyi tercih ederim daha bir yakisiyor bana
ebubekir sıddık iye?
Neyse ben yemek yiyim gece gece ne boş yaptın djdjfnd hadi by by
ahaldşmwlgkwlmrlw bye
bence az bekle 13 ciktiginda tekrar dusun
Aşırı mantıklı
Cok doğru düşünüyosunuz
Evet çok ağlıyorum
İntihar ne zaman pki tövbe tövbe😂😂
En yakın zamanda atlicam bir yerden
Bence alırsınız 12 pro
Hmm yok 😣
Buraya yazın belki burdan biri alır 😂😂
Allah korusun dnsndnsn
Nedenki noldı yeni geldim tam bilmiyorum siteyi yasıda dzeltemiyorum zaten kanser oldum
Durduğun hata...
Şaka yapmiyorsunuz değil mi çok zor bir durum çünkü
Ne şakası ya? Benim de yok, neden duruyorum diye soruyorum kendime...
Aynı şekilde düşünüyorum bazen gözlerim doluyor zaten insanların içinde
Sabah 6 gibi edeceğim, karar verdim.
Ezan okunurken atlarsam ürkerim. en iyisi virüs kapmaya çalışayım
Virüs çare değil bence. Ben deli gibi sürtüyorum, bulaşmıyor.
Başka çare yok o zaman hayatımın geri kalanına böyle devam edecegim
Buna ne kadar hayat denirse...
Eğer bir gün alırsam tiktok çekeceğim vatana hayırlı bir birey olmak için
Bence çok hızlı bir bağışçı bulalım, senin gibi hayırlı vatan evlatları imkansızlıklar yüzünden yitirilmesin...
Bu devirde bağışçılara güven olur mu hiç emin olamıyorum da böyle de yaşanmaz Instagramda ayakkabı çekilişlerine katilayim sonra satar iPhone 12 alırım
Ben de takı sayfası açıp milleti dolandırayım, çorbada tuzum olsun.
Takı tutar mı bilmiyorum sen iğne oyası yap satmaya başla anca bu şekilde ilerletiriz
İğne oyası bilmiyorum, ayıcıklı bebek yeleği örebilirim.
Nee sen ciddi misin tamamdır bu iş yaşlı teyzelere götürür evdeki ziynet eşyaları alır cikarim o zaman
Deve sidiği, Mekke toprağı falan satalım, direkt çalmayalım.
Ya ben biliyordum bu kadar iyi yürekli olduğunu çalmak kötü birşey tabi ama onlara mustehak biraz boşver
İyi yürekten değil be, yakalanırsak yırtalım diye.
E ticaretle yolumuzu bulamayız değil mi. Bak işte Allah tüm helal yolları kapatmış. Evlere ben öğrenciyim diye gidip kıyafet satayım kitap alacağım diye bari
Böyle küçük vurgunlar yetmez. Bir Eyşan bulup suçu Ömer'e yıkmak lazım.
Neyse ben gidiyorum iki calisiyim belki doktor olur 7-8 sene daha kafamı duvara vururum
Yani, sen bilirsin. Allah kolaylık versin. 😅
Momentum çalışıyorum ne kadar kolaysa artık hadi iyi günler odanın köşesine geçip ağlayım az
Momentum kolay değil mi zaten... 😅
Gözyaşlarınla mutluluklar sana.
Kolay mı Allah Allah ne kadar bilgili birisisiniz siz ya. acaba çekim yasasıyla falan ritüellerle deneyim ben belki bir gün yolda biri düşürür telefonu
Çekim yasası en fazla seni unutamayan eski sevgiliyi geri getirir, o da yasadan değil arayası olduğundan...
Eski sevgili engeli kaldırınca da gelir ugrastirmaz ritüel falan da.
Çekim yasası tırt o yüzden, biz Zen kovalıyoruz.
Bahis oynasam?
Ben onu denedim, elimdeki de gitti.
Başka yolu yok kalbim kırık gezerim bundan sonra hep bir eksikliğini yasicam sağolun yine de
Allah kolaylık versin, geçer umarım.
😣iyi geceler
Teşekkür ederim, iyi geceler.
Komikmiş
Ne üzüldüm bak buna
Komik
Aa nası ya
Bol şans
Çok sağolun gercekten ölmekten daha acı bir şey
Yol ya
Senin hayatından kıymetlimi
Biraz evet
5 sene sonra çöp olacak bir şey mi
Her sene bilinçli bir şekilde üzerine küçük özellikler koyarak piyasaya sürüyor ve dünyayı soyuyorlar. Kapitalist sisteme ayak uyma
Bu kadar ciddi birisi olduğunuzu hiç düşünemedim😄
Bilmem tutamadım çenemi