21 yaşındayım ve bir ay sonra üniversiteye gideceğim ama telefonum çok dandik, dalga geçilir mi benimle?

Hala oppo kullanıyorum ve 2020 başlarında almıştım. Beş senedir kullanıyorum ve dokunmatik bile bozulmaya başladı. Yeni telefon alın dedim. Hayır üniversiteye bu telefonla git dediler. Ne yapmalıyım? Çalışmaya mı başlasam?

21 yaşındayım ve bir ay sonra üniversiteye gideceğim ama telefonum çok dandik, dalga geçilir mi benimle?
Cevapla