Sürekli retricayla ya da efektli çekimle fotoğraf çekinip facebookta orda burada paylaşanlar?

Cidden sinir bozucu geliyor bana , hiçbir fotoğraf değerinin olmadığını düşünüyorum. Selfie yaparak retrica ile çekinerek saat başı fotoğraf koyanlar neyin kafasını yaşıyor?
Millet de beğenip duruyor..
Poz vererek tüm vücudumu , üzerimdeki kıyafeti, giydiğim ayakkabıları kapsayan fotoğrafları koyuyorum ben. Renk uyumunu niye bozayım ki , bu retrica , candy camera bana çok basit geliyor ama millete neden bu kadar değerli geliyor?
Sürekli retricayla ya da efektli çekimle fotoğraf çekinip facebookta orda burada paylaşanlar?
Cevapla