Cidden sinir bozucu geliyor bana , hiçbir fotoğraf değerinin olmadığını düşünüyorum. Selfie yaparak retrica ile çekinerek saat başı fotoğraf koyanlar neyin kafasını yaşıyor?
Millet de beğenip duruyor..
Poz vererek tüm vücudumu , üzerimdeki kıyafeti, giydiğim ayakkabıları kapsayan fotoğrafları koyuyorum ben. Renk uyumunu niye bozayım ki , bu retrica , candy camera bana çok basit geliyor ama millete neden bu kadar değerli geliyor?
Millet de beğenip duruyor..
Poz vererek tüm vücudumu , üzerimdeki kıyafeti, giydiğim ayakkabıları kapsayan fotoğrafları koyuyorum ben. Renk uyumunu niye bozayım ki , bu retrica , candy camera bana çok basit geliyor ama millete neden bu kadar değerli geliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar