Baskı mı dijital mi? Fotoğraflarınıza nasıl bakmayı seversiniz?

Merhaba herkese,

Ben fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Küçükken de fotoğraf makinesi olan ve çeken insanlara gıpta ederdim. Bir dönem (lise yılları olması lazım) Sony'nin bir fotoğraf makinesini bir akrabamdan güç bela alabilmiştim. :D Büyüdükçe merakım arttı lensli felan almak istedim ancak o zaman öğrenci olunca alamamıştım. Sonra da bir noktada hevesim kırıldı bıraktım. Ben biraz nostalji insanıyım.
Baskı mı dijital mi? Fotoğraflarınıza nasıl bakmayı seversiniz?
Çok tatlı tasarımlara sahip olmalarını hesaba katmıyorum bile. Gerçekten çok güzeller ve şipşak hemen çektiğiniz fotoğrafların baskısına dokunabiliyor ve saklayabiliyorsunuz. Şimdi bu hobimi tekrar canlandırıp şipşak fotoğraflar çekmek istiyorum. Bakalım nasıl albümler çıkacak ortaya. Ben baskı fotoğrafları tercih ediyorum ya siz?
Baskı
Dijital
Fotoğraf Çekmeyi Sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bakalım anketi hangisi kazanacak baskı mı dijital mi? ^^
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Baskı mı dijital mi? Fotoğraflarınıza nasıl bakmayı seversiniz?
Cevapla