Konum ve giflerin eklendiği çıkartmalar butonuna basın.
Açılan ekrandan müzik seçeneğini tıklayın.
Burada açılan ekranda istediğiniz müziği bularak üstüne tıklayın. 🙂

Ben kullanmıyorum, twitter için yok mu böyle haberler iyice geri kaldı o da wpye bile hikaye özelliği geldi biz hala yazacaklarımızı 280 karaktere sığdırıyoruz.
Gazapizm-Unutulacak Dünler
Bu şarkı deneme amaçlı yaptım hemen sildim sonra
https://www.youtube.com/embed/_Ea-2uTRCzECevap
24Cevap
Belki bir gün bende kullanırım.
cut.
Bu özelliğin gelmesiyle birlikte artık herkes bıkmaksızın storilerde müzik paylaşmaya başlar😶
Aynen öyle bu özelliklerden bıkma nedenlerinden biri de bunlar.😂 O yüzden hiç kullanmam onlarıda atlar geçerim.
Kullanmadım maşallah herkes story atar oldu 🤦♀️ şimdiden sıktı bu özellik
Kullanmadım da story izlemekten de fenalık geldi herkes yumulmuş müziğe🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Önce herkes bir kullansın unutulmaya yakın kullanırım. Bir şeyi herkes kullanırken kullanmam😁
Dün oğlum gösterdi. Deneyelim defi fakat denemedim.
Daha kullanmadım, sağolsun tüm arkadaşlarım neredeyse şarkı eklemiş stroylerine belirli bir zaman sonra sıkar insanı.
Henüz kullanmadım, bu gidişle asla kullanmayacağım (bıktırdı)
Kullanmadım henüz, bu aralar kullanmayı da düşünmüyorum.
Gazapizm ölüler
Modası geçsin ondan sonra kullanırım.
Bir şey modayken kullanmayı sevmem.
Ben daha kullanmadım da instagram storylerde gezerken kral pop açmış gibi hissediyorum jsjdnjx
🙄
Anlamadım ben bunu yapmaya çalıştım ama şarkının üzerinde yazı çıkmıyor ben onu istiyorum şimdi onunla ilgileniyordum.
2014-2015 ten beri instegram kullanıyorum o zamanlar hikaye özelliği bile yoktu
Müziğin nakarat kısmını al üst kısımda yazı çeşitleri seçenekleri var ordsn yazı türünü seçebilirsin moldo
@Malamadre8 adım Moldova değil
Papatya de samimi ol
Peki dediğin gibi olsun
Müsait degildim
O yüzden
zaten instagramda 2 tane fotoğrafım var birisi 2.5 yıllık diğeride sıkıldı 5 gün önce attığım bir fotoğraf sizce kullanmış mıyımdır
Kullandım zaten Türkiye'ye gelmesi olarak geliştiriciye email ayy cevapta geldi. Yani benim sayemde Türkiye'ye geldi 🙄
Ayy , attım
Henüz kullanmadım. Şimdi canını çıkartana kadar kullanırlar zaten.
Müslüm Gürses Yıllar Utansın hem dünyada yıllaardır vardı Türkiyeye yeni geldi
Henüz kullanmadım herkea cılgını çıkartsın unutsun o zaman kullanıcam 😋
Daha kullanmadım hatta şimdi duydum... pek aktif kullanıcı değilim... 😅
İnstagram kurmadım. Kurmayacağımda galiba. Kullanmıyorum zaten.
Kullanmadım ve bıktım milletin abuk sabuk şarkılarını dinlemekten
Bu özelliği getirmeseydi ölürdüm ahaha ne büyütüldü ya o özellik
Happy. Kızımın eğlenceli bir fotoğrafına ekledim.
Kullanmadım herkes bunalsin sonra kullanırım jsghs
On numara 😅
Kullanmadım baydı çünkü ben hariç herkes kullanınca
Neler için düştük yollara biz he bba çı çı çı
Güzel olmuş ben sevdim ama kullanmadım henüz
Kullanmadım.
Sürü psikolojisini sevmiyorum.
Aviva-princesses dont cry
İlk piyano sesiyle attım
senorita - Camila Cabello
Kullanmayan bir kaç kişiden biriyim sadece.
Instagram kral tvye döndü
Kullanmadım herkes kullanıyor yav
Güzel bir özellik olmuş gördüm de kullanmadım henüz
İnstgrm kullanmıyorum
Kullanmadım kullanmamda müziği
İnstagram kullanmıyorum.. 💫
Aa guzelmis 👍
Instagram yok kullanmıyorum.
kullanma gereksinimi duymadım hiç
Daha kullanmadım ama kullanacak olduğumda yazarım☺
Kullanmadım ya herkesle aynı olmayı sevmiyorum
İnstagram hiç açmadım kullanmadım fikrim yok :/
Henüz kullanmadım. 😉😉
Instagram kullanmıyorum.
Denedim ama kullanmadım
Instagram kullanmıyorum...
Henüz şarkı kullanmadım ama özellik iyi.
Güzel bir uygulama inst. Kutluyoruz
Pek alakam değil. Paylaşım yapmak falan
hiç denemedim bile
Dktt karanlık
Kullanmadım bircok özelliğini olduğu gibi 😂
İnsomnia
Instagramı eskisi kadar kullanmıyorum...
Kullanmadım
Kullanmıyorum instagmi
bu özelliğin gelmesi iyi olmuş ama hesabım yok ki
Türkiyeye yeni mi geldi.. bizde coktandir vardi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?