Evlendikten sonra en çok yaşanan karşılıklı güven sorunudur eşler arasında telefonlar, mesajlar ve sosyal medya hesapları sık sık kontrol edilir hesap sorulur ve bu nedenle sık sık tartışmalar çıkar. Peki sizce evlendikten sonra sosyal medya hesapları ortak mı olmalı yoksa tamamen kapatıl mı?
Kapatırız
Ortak yaparız
Ne kapatır nede ortak yaparım
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evlendikten sonra sosyal medya hesaplarını ortak mı yaparsın yoksa kapatır mısın?
Güvenmediği biriyle evlenmemeli insan. Bana çok saçma geliyor ortak hesaplar falan filan. Herkes hesabını kullanmaya devam etmeli. Kontrole de gerek olmamalı. Gerek oluyorsa sıkıntı büyüktür bence 😇
Kıskançlık hayatın gerçeği ama dozu önemli. Tabi kıskançlıkla kısıtlama arasında ince bir çizgi vardır. Çiftler birbirine güvenmeyi öğrenmeli. Güven olmadığı için bu kadar sorunlar oluyor arada zaten. Kötü bir devir çok kötü. Nerden düştüm ben bu zamana ya daha erken gelseydim dünyaya. Bu zamanlar hiç benlik değil 😂 çok dertlendim gidiyorum😂😂
Oooo 😲 😱 bayağı tehlikeli bir şey dikkat et. Buza düştün mü genelde kırılıyor. Snowboard yapanlarda bayağı havalıdır 😎 ya neyse. Dikkat et üşütme ve düşme
En İyi Cevaplar