Aylardir konusmuyoruz, bugun bir mesaj atacagim. Atacagim mesaja bir bakin?

Aylardir konusmuyoruz, benim mesaj atmaya gerci yuzum yok. Telefonum marttan beri bozuldu. Ve telefonum bozulduktan sonra bir ara fotografimi begenmisti. Mesaj atar sandim ama atmadi. Zaman gecti iste, mayis ayina geldik. Gecen hafta bana soru sitemde biri "numarani mi degistin" diye sormustu. Odurr diye dusunuyorum ve henuz dun bana bir soru geldi. "Ozledigin biri var mi" diye. Bunuda o sordu eminim ama neden emin oldugumu anlatmam uzun surer. Es geçin. Hernyse. Soru sitesinde baska tepki yok zaten. Bugun mesaj atmayi dusunuyorum, "aramissin" yazicam. Telefonum oldu fakat hic mesaj aramalar falan gelmedi. Ben aradigini dusunuyorm. Sizce yazmali miyim
Aylardir konusmuyoruz, bugun bir mesaj atacagim. Atacagim mesaja bir bakin?
Cevapla