Vurduğu kişinin ölüp ölmediğini kontrol etmekte sevdaya dahil mi?


Her gelen nasılsın mesajı bile umut dolu ki. Birileri tarafından değer verildiğini gösteren. Geçmişe sünger çekilse bile ne kadar kötü şeyler olsada yine de nasılsın sorusuna cevap verirdim.
Umudunu hiç kaybetme olur mu..
Evren, evren, evreeen!!! Bana kastın mı var, nereden çıktı bu soru karşıma dedirtti.
Umutlandırmam ama kendimi. Yüksekten bir kere düştüm, yırtıldı kanatlarim. Tekrar düşmeye niyetim ise hiç yok.
Anlamadım ama neyse..
Her katil mutlaka olay yerine döner çünkü merak eder vurduğu kisinin ölüp ölmediğini.
(Umutlanmam)
Sevdaya da dahil değildir. Aylar sonra gelen bir "nasılsın" mesajı gelmese daha iyi. Neden aylar sonra neden durup dururken diye sorgular insan.
Sorgulamamak daha iyi bence.. görmemezlikden gelmek..
Engeli basarım daha önce engellemediysem.
Cevap
2Cevap
Hayır giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir prensipi bende
Giden gider de gittiği gün bitmez..
Umudumu asla kaybeymeyeceğim; ufacık olsa dahi..
Son vuran ben olurum diye ümitlenirim
Boşta kalmıştır yazmıştır
Hangi cepte?
Hayırr
Hayır umutlanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?