Gümrüğe mi takılmış? kargomu alabilir miyim? yoksa geri ülkeye iade mi ederler?

Gonderi (Varis) alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Inb) -/ - Turkey
Gonderi gumruge sevk edildi (Gelen) Send item to customs (Inb) -/ - Turkey
PTT İşyerine Girdi Yurtdışı Kabul Geliş Kaydı Yapıldı İST. ULUSLARARASI PİM/İST. ULUSLARARASI PİM BAŞAKŞEHİR İSTANBUL (AVR)
Gonderi gumrukten çıktı (Gelen) Return item from customs (Inb) -/ - Turkey
Gümrükten Çıktı İST. ULUSLARARASI PİM/İST. ULUSLARARASI PİM BAŞAKŞEHİR İSTANBUL (AVR)

içerisinde gümrüğe takılacak bir şey yok her zaman bunlardan geliyordu sadece aynı üründen 5 tane var. bundan dolayı bir şey olmuş olabilir mi? gümrükten çıktığı söyleniyor da kararsızım yardım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gonderi teslim merkezinde alindi (Gelen) Receive item at delivery office (Inb) -/ - Turkey
PTT İşyerine Geldi İSTANBUL KİM/İSTANBUL KİM ARNAVUTKÖY

şimdi pimden kime geçiş yaptı
Gümrüğe mi takılmış? kargomu alabilir miyim? yoksa geri ülkeye iade mi ederler?
Cevapla