İtopyadan oyun bilgisayarı aldım ama sanırım kazık attılar?

Bilindik bir site ve marka toplu kasa aldım monitör mouse ve kulaklık dışında içinde her şeyi var ssdisine kadar ama ben de çok bilmediğimden bu tarz şeyleri babam bensiz gidip almış istediğim kasayı ama onun da ilgisi dışında şeyler oda bilmez 2700tl bir fiyatı vardı ve üstüne 600 tl eklediler microsoft windows ve yazılım falan bir şeyler söylediler ama bir microsoft kurumu vesaire bu kadar pahalı mı arkadaşlar ne yapmam lazım? Bilgisi olan var mı bugün alıcam pcyi gidip ama 3400 tl ödedik
İtopyadan oyun bilgisayarı aldım ama sanırım kazık attılar?
Cevapla