60 bine oyun bilgisayarı aldım sonunda istediğim oyunları oynayacaktım. Ailem öğrenince kargoyu geri gönderdi. Yaptıkları doğru mu?

Yıllardır oyun oynamak içimde heves olarak kaldı ve istediğim oyunları yıllarca satın alıp oyun kütüphanesine ekledim. Geçen hafta 60 bin liraya ASUS marka güzel bir oyun bilgisayarı aldım ama kargo eve gelince ailem kargoyu kabul etmedi geri iadeye gönderdi. Senin neyine oyun oynamak dediler. Oyun oynamak kötü bir şey mi?

60 bine oyun bilgisayarı aldım sonunda istediğim oyunları oynayacaktım. Ailem öğrenince kargoyu geri gönderdi. Yaptıkları doğru mu?
Cevapla