SAVCILIK-SİBER SUÇLAR YAPANI BULUR MU?/ LÜTFEN BOL YORUMMM?

Instagramdan bir hesap eski resmimi kullanarak sagte hesap açıp değişik/ mustehcen fotoğraflar koymuş. Hesabı kapatmış sonra. Arada küfür vb. De var. Yapan kişi iftira atarsa o da yaptı ama küfürsüz vb diye? Burda haklı olan ben miyim? Ayrıca savcılığa giderim polise giderim dedim gidersen git falan dedi. Bnden ısrarla resim istedi. Bnde dün gidip ekran fotoğraflarını delil olarak sundum ve şikayetçi oldum. 80 e yakın delilim var. Yapan kişi bulunur mu? Cezası ne olur? Burada haklı benim değil mi Yani ne olursa olsun mağdur benim?
Ayrıca şantaj, tehtid ve Benim resmimle bana ait olmayan müstehcen şeyler paylaşmış. Bu kansız bulunur mu?
SAVCILIK-SİBER SUÇLAR YAPANI BULUR MU?/ LÜTFEN BOL YORUMMM?
Cevapla