Telefonuma bildirim sesi geliyor ama açıp bakıyorum bildirim yok nedeni nedir? Telefonum izleniyor olabilir mi? Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Sebebi nedir nasıl öğrenirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Benim de bildirim ışığı yanıyor ama bildirim yok 🤦 bu yüzden ayarlardan kapattım sinirim bozuluyordu sürekli fake yiyordum telefondan ya 😐
174 Yorumla
Soran+1 yılDemek öyle.. Nasılsın 💔
Soran+1 yılSana uzunca bir yorum yapmıştım görmedin mi 😔
Soran+1 yılAblan...
Soran+1 yılBiliyorum. Sana yaptığım yorumu okudun mu?
Soran+1 yılttps://www. kizlarsoruyor. com/ask-iliskileri/q11173963-dunyalari-istemiyorum-kalbinde-yer-ver-yeter-dediginiz-biri-var-mi
Soran+1 yılBunu kopyala en başa h harfini ekle yorumumu görürsün etiketledim oysa nasıl görmedin üzüldüm
Soran+1 yıl@simfiross kardeşim ne yaptın? Merak etme seni özelden rahatsız etmem ama ölümlü dünya kötü ayrılmak istemiyorum
Soran+1 yılYanlışlıkşa o tarafa yorum yaptım kardeşim sizi rahatsız etmek istemiyorum hakkını helal eder msin kırdım seni biliyorum eşşekliğime ver biraz nankörlük ettim
Soran+1 yılCevap yazacak mısın? 😔🙄
- +1 yıl
Estağfurullah abla öyle deme kendine. O adam konusunda da haklı çıktığımı söylemişsin.. Çok üzüldüm bunun yüzünden ama dediğim gibi abla herşey yine o'na çıkıyor. Herşeyi yaşayabilirsin, hayatın sürekli olumsuz şeylerle yüz yüze bırakabilir seni ama bunun bir sebebi vardır. Ona dönmen ve tam teslim olman içindir belki de. Sizin bilmediklerinizi biliriz demiş ne de olsa. Birşeyden de ümidini kesme çünkü bu tam teslim olmaya ters düşer. Hayırlısını bekle ve zamanı gelince de şükret. Bunları yaşamanın sebebi var. Benim tarafımdan hiç bir sorun veya problem yok kafan ve gönlün rahat olsun. Hakkım sonuna kadar helal olsun bildiğim bilmediğim ne yaptıysan veya ne düşündüysen hepsi helal olsun.
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum belki Allah'a yaklaştırır bu olanlar ama inan çok yoruldum kardeşim yine de çok şükür Allah büyük ama insan üzülüyor işte ne akraba ne dost ne aşk şansım yok yoruldum bana çok dua et insan ömrünü adayacağı Allah yolunda güveneceği bir yoldaş ister bu yalan dünyada bende bunu istiyorum ama kısmet işte olmayınca olmuyor belki kısmetim de kimse yoktur Allah bilir hayırlısı ne diyelim vardır Allah'ın bir bildiği
- +1 yıl
Aynen öyle abla. Burda kendimizi de parçalasak elimizden bir şey gelmez. Kısmette varsa km lerce uzaktaki insanla oyundan tanışırsın, Kısmette yoksa bütün karşı cinsin ortasında da olsan o iş olmaz. Herkesin imtihanı farklıdır. Senin imtihanın da budur belki. Bunun farkında olarak ömrün boyunca da sürse sakın ola isyan etme. Seni bu yolda yüceltecek yine, Allaha şükredip ona sığınmak olacak.
Soran+1 yılBana diyorlar ki 7,24 evdesin tabi tanığabileceğin seni beğenen isteyen kimse olmaz bu doğru mu kardeşim kaderimiz çabamıza bağlı derler ya benim bu evlilik için bir şeyler yapmam gerekiyor mu? Bu arada ne zaman gidiyorsun habersiz gitme yer belli oldu mu tarih?
Soran+1 yılBirşeyler yapmam gerekiyor derken hani dısşrı çıkmak hani hep evdesin tabi kimse bulmasın diyorlar kader çabaya bağlı kıldık derler ya bu konuda detaylı açıklama yaparsan sevinirim kardeşim?
- +1 yıl
Abla dediğim gibi, ben öznurla tanıştığımda ne aynı evdeydik ne aynı ortamda ne aynı mahallede ne de aynı şehirde.. Allahın kurallarına bakacak olursak kadınların en hayırlılarından bahsederken evde duran, az gezen kadın olarak da söz eder. Şimdi Allah kadının hayırlı olanı az gezen, evinde duran diyorsa kısmetini nasip etmez mi? Al bak başta benle öznura, oyunda tanıştık 3 sene geçti şu an evlilik düşünüyoruz sen kendin biliyorsun. Allahın işine akıl sır ermiyor bazı durumlarda abla. Ona bırak ve sabret, tevekkül et sonra şükredeceksin.
Soran+1 yılYaş 24 olacak neredeyse ama evde oturup çalışmamaya devam mı ediyşm bunu mu diyorsun bugün bir tanıdık evde oturuyorsun bir yüz görmüyorsun tabi kimse seni görğpte isteyemez ki dedi kafama takıldı
Soran+1 yılBiliyorsun görücü usulü de zor 1nsene oldu taşınalı farklı şehire hiç tanıdık arkadaş yok nasıl olacak
- +1 yıl
Abla ben senin yerinde olsam gerçekten inan bana evimde ailemle yaşar ve sabrederdim. Yaşın hala çok büyük değil. Evde kaldım psikolojisinden çıkmalısın. Sabır çok zor geliyor farkındayım riskli geliyor ama teslimiyet böyle bişey işte. Allahtan helalini ve temiz olanı iste ve bekle.
Soran+1 yılAynen kardeşim hayırlısı her zaman bunu derim her zaman. Kafam karıştı bugğn böyle diyince tanıdık büyük değil mi 🙄 sabır zor yalnızlık zor bu devirde daha da zor...
- +1 yıl
Azerbaycandaki bir kızla konuşmuştum birkaç ay önce. Kız Türkiyede biriyle oyunda tanışmış hatta benle öznurun tanıştığımız oyunda. Düşünse bir abla ülkeden ülkeye uzaklık var ama 2 ay sonra beni istemeye gelecek diyordu kız. Bak olayın farkında mısın ülkeden ülkeye diyorum. Şehirden şehire değil koskoca ülke
Soran+1 yılNe zaman gideceğini tarih yer belli oldu mu söylemedin kardeşim 🙄
Soran+1 yılAh ah artık aşka inancım kalmadı ama bir yoldaş istiyorum Allah yolunda herşeyiyle içime sinecek bir adam.. Yoruldum be kardeşim herkes beni kandırdı bak bu son olaya hala onun şokunu yaşıyorum adama ciddiysen aileni al gel dedim kemküm etti bitirdim sonra sosyal medyaya baktım ilişkisi varmış meğer çok ağrıma gitti kandırılmak tan yoruldum ki biliyorum bunlar Hayrime... Ama işte dua et de bende ahiretimi dünyamı hep cennet eylecek herşeyiyle içime sinecek hayırlı bir eş bulayım hayırlı tez zamanda Allah yolunda bir yuvamız evlatlarımız olsun böyle dua et bana kardeşim olur mu...
Soran+1 yılAllah razı olsun kardeşim benim inş bir gün ikimizde evlenip çoluk çocuğa karışınca yine denk geliriz...
Soran+1 yılİnş Allah büyük gün doğmadan neler doğar sabır zor olsa da başka yapacak bir şey yok.. Sadece isterdim ki bu beni kandıranlar varya pişman olduklarını bana yaptıklarından dolay vicdan azabı çektiklerini benim o yaptıklarını haketmediğimi kafaya tsktıkalronı görmek bilmek isterdim... Ama merde...
Soran+1 yılKardeşim peki bu sonuncusu niye böyle yaptı anlam veremedim cepte tutmuş beni ısrar etti ama böyle yaptı yeminler etti en son konuşma da anne babasının üstüne ciddiyim niyetğm evlilik dddi ama daha Biz tanımadan ailemi getiremem dedi bende kBıl etmedim bitirdim iyi yapmış mıyım bu arada dün benim o eskisi varya onu gördüm ama o beni görd9 mü bilmiyorum 😔 keşke onu görünce apar topar kaçmasaydım belki bişiy derdi 😔
- +1 yıl
Abla hala onu düşünmüyorsundur inşallah. Bırak ne hali varsa görsün düşünmeyi kesmen lazım. Öyle biri yok senin hayatında ve bir daha da girmemeli. Tanışmayı söylemiş ama dediğim gibi öyle her önüne gelenle hayatını ve kendini anlatamazsın. Riskli işler yani bu da sana uymaz.
Soran+1 yılZaten bitirdim Allah yüzüme baktı da erken gördüm yüzünü çok şükür buda yaraladı çıktı hayatımdan bakalım önümüzde ne var daha Allah bilir hayır da zoruma giden hiçbir şey yapmamış gibi rahat mutlu davranmaları hiç mi vicdanları sızlamaz.. Bu eskisi sırıtıyor du mutlu mutlu bu yeni tanışmak isteyen de yeminler etti ertesi gün baktım ilişkisi var yazıyor
- +1 yıl
Abla bu devirde herşey zevk ve çıkar olmuş. Bakıyorsun sevgili yapıyor, ciddi mi düşünüyorsun? Diye sorduğunda "hayır işimi görcem" diyor. Bu kadar rahat konulan pislikler gördüm ben. İnsanlara güvenmek çok zor bu zamanda ona göre hareket etmelisin. O adamla tanışma safhasına da bu yüzden sıcak bakmadım
Soran+1 yılNe bileyim işte kardeşim Allah peygamber yeminler etti bilemedim bilsem böyle olsun ister miydim zannetme ki aileni al gel öyle tanışalım diye onunla evlenmek istediğim içindi sadece gerçek niyetini öğrenmek için aileni al gel tanışalım dedim buda yanlış anlaşılmasın ☺️
Soran+1 yılTesadüfe bak ben rahatsız etmiyim diye sana mesaj atmiyim dedim sen gizli olan soruma yorum yaptın tevafuk işte yine karşılaştık ☺️☺️
Soran+1 yıl@simfiross kardeşim birde yanlış anlama sen benim değer verdiğim güvendiğim kıymetli bir kardeşimsin hayatımı biliyorsun bir konu ya da bir sorum olunca sana danışmak anlatmak isterim müsade eder misin kardeşim abla kardeş gibi sadece her zaman ki gibi öyle her zaman değil ama bir konu bir soru bir derdim olunca sana anlatmak istiyorum olur mu ne yapabilirim?
Soran+1 yılKardeşim bu soruma yorum yapar mısjn en iyi cevap seçeyim seni diye güzel bir açıklama bekliyorum senden hihih☺️
ttps://www. kizlarsoruyor. com/diger/q11200524-evde-otursak-bile-kismetimiz-bizi-bulur-mu
Soran+1 yılh ttps://www. kizlarsoruyor. com/diger/q11200524-evde-otursak-bile-kismetimiz-bizi-bulur-mu
Kardeşim soru bu en iyi cevap seçicwm ona göre ☺️😉
Soran+1 yılKarşdeim soruya yap dedim en iyi cevap seçiyim 🙄🙄
Soran+1 yılkardeşim birde yanlış anlama sen benim değer verdiğim güvendiğim kıymetli bir kardeşimsin hayatımı biliyorsun bir konu ya da bir sorum olunca sana danışmak anlatmak isterim müsade eder misin kardeşim abla kardeş gibi sadece her zaman ki gibi öyle her zaman değil ama bir konu bir soru bir derdim olunca sana anlatmak istiyorum olur mu ne yapabilirim?
Soran+1 yılKardeşim cevap yazmayacak mısın?
Soran+1 yılSelam kardeşim bayan askeri başvurcam az kişi alacaklar araya torpil birileriyle konuşsam yardım da bulunsalar günah mı?
Soran+1 yılKardeşim cevap verir misin soruma özelden yazmak istemiyorum burdan sorularımı sormak istiyorum öenmli lütfen?
- +1 yıl
Kusura bakma abla anca girebildim siteye. Askerlik mi düşünüyorsun ve düşünüyorsan neden böyle bir karar aldın? Sorduğun soruya gelirsek eğer ; Seçimlerde senden daha uygun adaylar varsa ve sen de bu insanların emeklerinin üzerine torpil yapıp emeklerini ezersen bu caiz değildir. Torpilin başka türlüsü var mıdır bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla caiz değildir çünkü ; eşit bir sınavda bileğinin hakkıyla seni geçen insanı torpil ile alt etmek doğru değil.
Soran+1 yılBu devirde herşey torpil olmuş kardeşim evet polis puan tutarsa onu isterim olmazsa jandarma kardeşim yazılı sınav sözlü mülakat ve spor nasıl olacak peki napiyim çok kararsızım bir yandan nasipte varsa olur diyorum ama bu devir odevir değil ki kardeşim herşey torpil napiyim sence
Soran+1 yılYazılı sınav yok spor ve sözlü mülakat. Bide sağlık boy kilo falan. Bayan az alacaklar şansım az olur
Soran+1 yılDimi aynen zaten inan o gün vali karşımdaydı söylesem mi dedim ama söyleyemedim torpil için dediğin gibi içimde şey oluyor şimdi hallettim diyelim sonra hep problem olur bana diye düşünüyorum kardeşim sence nasipse torpil olayları olsa bile alım çok az yine de olur mu bu devirde insalar kötü herşey torpil olmuş sende biliyorsun?
Soran+1 yılBirde bir sorum daha var kardeşim seni özelden rahatsız etmek istemiyorum inş rahatsız olmuyorsundur sorularımdan aklıma bir soru takıldığında bir kardeşim var diyorum aklıma geliyorsun sana sormak istiyorum inş burdan sormam da problem olmaz 😔 çok şükür bin şükür ama burnum pek beğenmiyorum ucu düşük buda beni çok rahatsız ediyor komik geliyor hoş durmuyor burun ucuma dolgu yaptırsam günah mı 2 yıl galiba süresi belki daha az kalıcı değil ameliyat değil iğneyle bir sıvı 5 dakika da burun ucuna enjekte ediyorlar geçici yani caiz mi
Soran+1 yılKardeşim bu 2 konu benim için önemli rica etsem dedene sorar mısın? Birincisi bu torpil olayı bayan alımı az torpil yapılıyor. İkincisi burun ucu dolgusu sadece uç kısmına dolgu yapılsa kalıcı değil geçici caiz mi nete yazarsan zaten ne kadar basit bir işlem olduğunu görürsün kardeşim hani dedene de ona göre sorabilirsin Allah razı olsun cevabını beklicem inş
- +1 yıl
Sorarım abla iki konuyu da. Burun meselesine gelince benim de burnumda sorunlarım var ve ablam da 1 hafta önce burnundan ameliyat oldu. Bu konuya yabancı değiliz anlayacağın. Burnun eğer seni psikolojik olarak rahatsız ediyorsa, ayrıca solunum yolu kapanması gibi sağlık sorunu da varsa ameliyat yaptırman caiz olur. Keyfi olarak estetik olmak veya sorun yokken daha güzel olmaya çalışma isteği için estetik olursan bu caiz değil. Torpil meselesi de dediğim gibi. Yine de sor dersen sorayım yarın
Soran+1 yılValla iki meseleyi de sorsan iyi olur kardeşim. Sağlık sorunum yok şükür ucu çok düşük aşırı rahatsız oluyorum dediğim gibi netten bakarsan görürsün ameliyat değil 5 dakikalık işlem ucu düşükken kalkık olacak yani sorar mısın iki konuyu da zahmet olmazsa acil? Geçmiş olsun ablan sağlık sorunumu şekli mi? Sende düşünüyor musun burnunu yaptırmayı
Soran+1 yılTamam ablam sağolasın kardeşim benim 2 soruyu da detaylı unutma olur mu 🤫☺️
Soran+1 yılTorpil yaptırmiyim yani kesin ve net dimi? Öyle çok zor ama nasıl olacak
Soran+1 yılBurun günah değil yani burun Allahın özel yaptığı bir organ haram diye biliyorum ama ameliyatta günah değil mi? Gerçi ameliyat düşünmüyorum ama ağrılı ve güzel yapılmıyor çok yapay duruyor birde sağlık sorunum yok sadece kendim beğenmiyorum eminim çevredekilere de düşük bir burun ucu komik geliyordur yaptırabilirim yani dimi?
- +1 yıl
Psikolojik olarak rahatsız oluyorsan seni etkiliyorsa bu durum o bile yeterlidir yani. Kendi burnun sorunsuzsa ve başkasının burnunu beğenip onunki gibi yaptırmak isteyip de ameliyat olursan tabi ki günahtır bu. Sorun varsa caizdir. Seni etkileyen bir durum varsa bu da haliyle sorundur o yüzden caiz ve yaptırabilirsin abla. Torpil günahtır ordaki düşüncemiz aynı. Zaten normalde düşündüğünde bile haksızlık oluyo sadece benim ve dedemin düşüncesine göre değil bu herkese göre doğru kabul edilebilir bir düşünce. Torpil hak ihlali olduğu için günahtır eğer günahı haramı umrumda değil diye düşünüyorsan sana kalmış. Müslüman olarak sorarsan yapma derim
Soran+1 yılAnladım kardeşim torpil yapmam zaten nasipte varsa her türlü olur dimi torpilli olanlar bile olsa?
Soran+1 yılİşte beğenmiyorum burnumu sadece ucu düşük psikolojik olarak rahatsız oluyorum aynaya bakınca çok şükür yine de başka burunları bakınca özeniyorum ama kafam çok karıştı bu konuda netten de baktım caiz değil günah diyorlar Allah burnu özenle yaratmış diyorlar napıcam kardeşim çok kararsızım
Soran+1 yılOrası tamam kimseyle konuşmicam başvurumu yapip bırakıcam nasipse olur zaten. Ama burun konusunda kafam karışık napiyim ya hala günah mı dğeil mi anlamadım herkes bişiy fiyor bir yandan yapmak istiyorum bir yandan istemiyorum ama rahatsız da oluyorum
Soran+1 yılNapiyim kardeşim benim için bu burun konusunu sorar mısın kardeşim zahmet olmazsa telefom aracılığı ile falan?
Soran+1 yılTamam kardeşim çok sağol yaptırcam inş günaha girmem Allah razı olsun kardeşim 🙏☺️
Soran+1 yılKardeşim hadi bana yine geçmiş olsun çevremde biri vardı bugün ondanda darbe yedim artık yapayalnızım hiçkimse yok ailemde öyle yalnız 😔😔💔💔💔
En İyi Cevaplar
+1 yılSen eski sevgilinden mesaj bekliyorsun diye kafayı yedin su iç bir :D
04 Yorumla
Soran+1 yılSaçmalama öyle cidden
- +1 yıl
Telefonun bekliyor ozaman :D
Soran+1 yılAhaha keşke gelse de ama nerde...
- +1 yıl
Saçmalama öyle cidden :D :D
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
8Cevap
+1 yılGörmedin bir uygulama olabilir bildirim ayarlarını sıfırla
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yapıcam
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazık ya bana olsa ağlarım mesaj geldi diye sevinip
20 Yorumla
+1 yılClean master veya benzeri program varsa kaldır
02 Yorumla
Soran+1 yılOndan mı oluyor bir yerde okumuştum bu bildirimler de telefon izleniyor olabilir doğruluk payı nedir
- +1 yıl
İzlenmekte alakası yok o türk prograamlar telefonu temizlemek yerine bozuyor kulllanma
- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
+1 yılBiraz önce aynı şey başıma geldi.
00 Yorumla Yeter lannmm yterrrrrr 😂😂😂😂😂😂😂
12 Yorumla
Soran+1 yılYa valla böyle oluyor
+1 yılyanlizligini yuzune vuruyodur telefon 😁
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlabilir o yüzden telefon u bana hediye et
00 Yorumla
+1 yılMail geliyordur
00 Yorumla
+1 yılKafayı yemiş.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Telefonuma bildirim sesi geliyor ama bildirim yok neden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar