Samsung kullanıcısıyım telefon alacağım ya Samsung olacak ya da Huawei düşünüyorum. Sizce Huawei mi Samsung mu?
samsung daha uzun dayanikli iyi
huawei hepsine bin basar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Samsung kullanıcısıyım telefon alacağım ya Samsung olacak ya da Huawei düşünüyorum. Sizce Huawei mi Samsung mu?
Huawei ve Samsung. Bu iki marka da son yılların en çok konuşulan telefon markaları ve özellikle bu sektörde sağlam adımlarla sektörü bir adım ileri taşıdılar. Her iki marka da her adımda sektörün liderliği konusunda savaşırken kullanıcılar ise bu işten en karlı çıkanlar sanırsak. Pek tabi pek çok yeni hatta eski kullanıcı da hangi markanın daha iyi olduğunu sorar oldular.

Her iki markanın da iyi olduğunu söylemek oldukça kolay. Öyle ki Huawei harika kamera çözümleri ile karşımıza çıkarken Samsung ise yenilenmiş arayüz ve tasarım ile pek çok kullanıcısını cezbetmekte.

Ürün çeşitliliği olarak Samsung’un Huawei den daha önde olduğunu söylemekte fayda var. Samsung da her ürün gamında ve her bütçeye uygun ürün varken Huawei de bunu söylemek oldukça zor.

Fiyat performans olarak ise son yıllarda Huawei adı çok sık karşımızda artık. Yepyeni ve harika kameralarını ucuz telefonlarına dahi getiren Huawei bu özelliği ile neredeyse her sene telefon sektöründe satış liderliğini korumakta.

Dayanıklılık olarak ise hangi markanın daha iyi olduğunu söylemek biraz da alınan telefonun bütçesine bakıyor. Her iki marka da artık her telefonlarında standart birer su ve toz sertifikası ile geliyorlar ama tabi nerede kaldığınız veya ne amaçlarla kullandığınız da bu konuda ki cevabı değiştirebilmekte.

Güncellemeler açısından ise Samsung’un oldukça hızlı olduğu söylenebilir. Yenilenmiş One UI ile beraber Samsung artık kullanıcılarına daha hızlı güncellemeler sağlıyor ve sektörde yazılım kısmında adından sıkça söz ettiriyor.

Kamera kalitesi olarak ise Huawei her sene birer adım öne geçerek sektör liderliğini elinde bulunduruyor. Özellikle kaliteli mercekleri sayesinde çok iyi ve net zoom yapabilen kamera çözümleri bulunan Huawei bu özelliği ile Samsung’u da solluyor.
Ayrıca 2021 yılında Samsung mu yoksa iPhone mu daha iyi? Hangisi kaliteli? bu soruda da bir üye Samsung ve İphone'yi karşılaştırmış. Baya iyi. Okumanı tavsiye ederim.
Bence kesinlikle Samsung.

Huawei'nin adam akıllı bir resmi mağazası bile yok daha dün açıldı yeni o da sadece İzmir'de. Daha 1.5 - 2 sene öncesine kadar milletin elinde Samsung'dan başka telefon yoktu şimdi kime sorsam ya Huawei diyor ya Xiaomi. Media Markt'a gidiyorum Huawei'i öyle bir anlatıyor ki sanki araba alıcam, satın alan adama soruyorum satıcının söylediği özelliklerden birini bile hatırlamıyor.
Bu Çinlilere helal olsun güzel reklam politikası telefonu kime satacaklarını iyi biliyorlar 😂 Bu kadar basit olmayın ya en az 2000 lira para vereceksiniz onda da size sunulanların arasından seçim yapıyorsunuz aslında farkında bile değilsiniz, saydıklarının dışında 100 marka daha bulurum sana. Dayanıklı demişsin, iki telefon da düştüğünde paramparça olacak modellere bak.
Samsung A7 ile A8 arasında fiyat farkı yok. İlla Samsung almaya karar verirsen A8 al.
Ben Samsung S7 kullanıcısıyım ama Huawei Mate 20 Lite çok güzel bir telefon ben olsam tercihimi Huawei'den yana kullanırdım. En azından güncel bir telefon yarın bir gün yeni A serisi çıkınca samsung A8 gibi telefonlara güncelleme desteği sunmaz o tarihten itibaren en fazla 5 yıl kullanabilirsin hemde Huawei çok iddialı bir giriş yaptı ve yeni çıkaracağı Huawei Mate 30 ile Samsung'u tahttah indirecek gibi görünüyor.
Mate 20 lite düşünüyorum ama a7 yi su ya falan dayanikli diye istiyordum :) bir arkadasimin kuzeni 2500 e satiyor 2 ay kullanmis kaskosu da var ama ne bilim
Kulaklik hoporller ses kotuymus. Benim kulak ustu kulajligim var bleetothlu onu bağlarsam ses az gelirse cldiririm
Samsung a7den bende bir hafta önce asusa geçtim. Asusa geçmeden önce aklımda Huawei p20 lite ve Asus zenfone 5 vardı iyice araştırınca Asus un huaweiden daha iyi olduğuna karar kıldım ve aldım. Gayet memnunum bence birde Asusu araştır. Asus yetkilileri bunu okuyorsunuz reklam tekliflerinize açığım 🤪. Benim Samsung'u bırakma nedenim çok çabuk şaejının bitmesiydi şimdi sabah %100 çıkartıyorum koca bir gün boyunca elimde akşam yatarken %30-40 arası oluyor mutluluktan ağlıcam
Oyun vs oynuyor musun onun için kaç mah batarya varda %30 %40 kalıyor merak ettim.
Hımm iyyimiş benim bataryadan daha iyi benim batarya da bozuk olduğu için 12 saat zor gidiyor
lg stylus 2 kullanıyorum 2 yaşını doldurdu.
Önceden günü çıkarıyordu ama 3000 mahla
2 seneyi geçti biraz öldü gibi 12 saat oda az kullanımda instagram bakıp facebooka bakarsam ara sıra.
Telefon yenilemeyi düşünmüyorum 1 yıl daha gitsin. Batarya dışında seriliğinden bir şey kaybetmedi ne donma var ne takılma var. Kamerası falan olsun yetiyor. Bataryayı yenilerim olmazsa bir
powerbank var 10.000 lik zaten. batarya ya 110 lira vermek işime gelmiyor açıkçası şu zamanlarda
Powerbank 68 lira daha uygundu onu almıştım iş görüyor sıkıntı yok
Huawei bence daha iyi 2 yıldır kullanıyorum memnunum :) Samsung'u önermem canım 6 ayı doldurduktan sonra çok sorun yaşmaya başladım donma kasma gibi :/
Huaweinin hangi modelini kullanıyorsun?
Cevap
23Cevap
Telefon şans işi biraz da ve kullanıma göre kullanım ömrü kısabilir ve uzayabilir. Telefonu kullanırken dikkatsizsen düşürüp ekranı kırabilirsin. Bu her markada başına gelir. Samsung'un son cihazların bazılarında da ekran yanması oluşmaya başlandı diye haberler okumuştum. İnstagram gibi uygulamaların izi kalıyormuş ekranda. Samsung bu durumda kullanıcı hatası deyip serviste ücret talep ediyormuş diye duydum. Huawei kullanmadım ama geçen senin en çok konuşulan akıllı cep telefonu üreticisiydi. Kamera performansı gayet iyiydi. Eskisi kadar hiç bir telefonu dayanıklı yapmadıkları için ekran camı ve kılıf ile kullanmanızı tavsiye ederim her hangi marka alacak olursanız. Samsung ve Huawei güzel markalar.
Ben samsung kullanıyorum ama pek memnun değilim. Çok sorunları var telefonun. Alarm kurarken bile her defasında alarm sesini değiştirmem gerekiyor, aynı sesi kaydetmiyor. Çok eksik yönleri var. Huawei yi bilmiyorum ama samsung almayacağım kesin. İ phone de sevmiyorum, muhtemelen huawei alırım bir sonraki telefonumu. Ama şu an telefon fiyatları çok fazla. Bu yüksek fiyatlarda telefon alınmaz.
Huawei muadili Samsung modellerine göre çok daha başarılı ürünler koyuyor ortaya.
P20 Lite kullanıcısı olarak söyleyeyim, asla Samsung'u aramazsın.
Eheh iste bende p20 lite ve samsung a7 2018 arasında kaldim. Telefonu ben elimden hic Düşürmem zaten sevgilim var bilirsin hic düşmez elden e calisirken de sürekli lazim oluyor oyunda oynuyrum çok batarya önemli
İki aylık Türkiye'de bulunduğum şu süre içinde, sabah bir yere giderken özellikle genç kızların ellerinde telefon, önlerine bile bakmadan yürümeleri beni ifrit ediyor, söyleyeyim.
'Telefonum elimden hiç düşmez, bilirsin' hayır bilmem. Hayır efenim, dünyanın geri kalanında da gelen bir telefon hastalığı olsa da bizim milletteki gibi her dakika birilerine birşeyler yazma takıntısı yok.
Aaa sen neden laf sokuyorsun ki simdi ama? Her insanin karakteri huyu gördüğü geçirdiği şeyler farklidir. Sizin ülkenizde siz bu şekilde gormussunuz alismissiniz bizde de boyle yani yapacak bir şey yok.
Hastalıklı bir tavır. Sabah 7'de İstanbul'da Güneş bile doğmuyor, bir yerden bir yere giderken önüne bile bakamayan ve elindeki aygıta birşeyler ayzmaya çalışan insanda bir abukluk bakidir.
Valla sabah sabah telefona bakarak yurumuyorum ben. müzik değiştirmek için bakarim telefonumla yoğun ugrastigim zaman ise bos olduğum zamandir. Yürüyerek uğraşmayi sevmem
Ben de Samsung kullanıyorum bozulana kadar kullandıktan sonra bir sonraki telefonum Huawei ya da Xiaomi olacak.
Huawei var tanidikta kamerasi mukemmel geldi bana benim tlfna baya fark atti 8mp lik kamerasiyla😝😝😝 benim tlf 23mp ile sinifta kaldi diyebilirim
Huawei mate 20 lite al Samsung pahalı ve kamerada sınıfta kalıyor
Sanırım markaların modellerine göre değişen bir durum olsa gerek.
Ben iyi bir Huawei kullanicisiyim ve kesinlikle Huawei tavsiye ederim
mate pro 20 kullanıyorum, olmaz böyle bir cihaz, super ötesi..
Samsung A 7 ve J 8 pil açısından iyi diyorlar
A 7 2017 değişme sebebin nedir
huawei daha dayanıklı p smart 2019 ya da mate serisi al lite değil
5 yıl note 3 kullandım şimdi huawei aldım abaklım ne kadar gidecek.
Ben de a7 kullanıcısıyım ve hala kullanıyorum ve bence yeni telefon alma.
Xiaomi'yide ekleseydiniz keşke =)
O nasil bir telefon yaa
Son 2 sene içerisinde dünyada en çok satılan telefon markaları arasında 4. ncü sırada olan (samsung, iphone, huawei ve xiaomi) bir firma ürettikleri telefonlar ise çok üst segment kaliteli donanımlara sahip olup piyasaya giriş için uygun fiyattan sağlamakta :) örnek xiaomi mi 8 olarak araştırabilirsin.
Oneplus 6t kullanıyorum çok mikemmel note 9u filan geçiyor
Samsung daha elini kaldıramadan Huawei ezer.
Huawei sana çok yabancı gelecek bildiğini al
Huawei iyi bir telefon
iki telefonda dayanıklı sınıfa dahil değil.
Samsung
Neden
hic biri. iphone 😌
Xiaomi
Samsung
Sony Xperia 😘
Huawei
Huwai
samsung
Hueai
ikiside güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar