Fal Uygulamalarının Çalışma Prensibi Nasıl İşliyor? ☕

Haunters

Merhabalar:

Bugün sizlere fal uygulamaları sizi gerçekten dinliyor mu, falınız nasıl doğru çıkıyor ve bu sistemin çalışma prensibinden bahsedeceğim. Haydi o zaman hiç vakit kaybetmeden başlayalım.

Fal uygulamaları nasıl çalışır?

Fal Uygulamalarının Çalışma Prensibi Nasıl İşliyor? ☕

Piyasada son zamanlarda çok fazla popüler olan fal uygulamaları belirli bir sistem içerisinde çalışır. Öncelikle sizden bazı veriler isterler bunlar (Cinsiyet, durum doğum tarihi ve ilişki durumunuz) siz bu verileri girip falınızı gönderdiğiniz takdirde. Sistem havuzu tarafından girdiğiniz verilere göre eşleşen fallar arasından rastgele fal çekilip size otomatik olarak gönderilmektedir.

Fal havuzu nedir?

Fal Uygulamalarının Çalışma Prensibi Nasıl İşliyor? ☕

Uygulamanın veri tabanına önceden hazır olarak kaydedilmiş yüzlerce hatta binlerce falların bir arada depolanmasına denir. Bu havuz belirli düzene göre oluşturulmuştur. Sizin girdiğiniz veriler doğrultusundan en alakalı falı eşleştirip size göndermektedir.

DİPNOT:

Ayrıca bu tür uygulamalar göndermiş olduğunuz aynı fincan fotoğraflarını ikinci defa gönderdiğinizde farklı bir fal yorumu ile karşılaşırsınız. Çünkü fallar rastgele gönderilmektedir. En büyük kanıtı da budur.

Fal uygulamaları bizi gerçekten dinliyor mu?

Fal Uygulamalarının Çalışma Prensibi Nasıl İşliyor? ☕

Öncelikle bu tür uygulamaları yüklerken sizden bazı erişim izinleri isteyebilir. Yani siz izin verdiğiniz takdirde sizin telefonunuzdan bazı verilere ulaşabilir. Ancak gözlemlediğim kadarıyla bir çok fal uygulaması sizden kamera dışında izin istemiyor. Yani sizi dinleyip dinlememesi uygulamaya göre değişiklik gösterebilir.

Peki fallar nasıl doğru çıkıyor?

Fal Uygulamalarının Çalışma Prensibi Nasıl İşliyor? ☕

Fal yorumcuları insan psikolojisinden yararlanır. Yani genel olarak kabul edilen şeyler söylerler.

"Mesela son zamanlarda canınızın sıkkın olduğunu görüyorum." dersem bu cümle neredeyse herkes tarafından kabul görülen bir cümledir. Yani herkesin canı son zamanlarda sıkkındır. Bu tür genele hitap eden cümleler sayesinde sanki gerçekten falınızın doğru çıktığına inanırsınız. Halbuki sadece manipülasyondan ibarettir.

@haunters

#haunters

Fal Uygulamalarının Çalışma Prensibi Nasıl İşliyor? ☕
17
35
Görüşünü yaz
17Kız Görüşü
35Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşleri

  • Meddiii
    Ne zamandır bu uygulama hakkında soru sorcaktım ya ne iyi oldu da bence yazdin Samet eline saglik😄babanem tam bi faladdin bagimlisi gunde 3 ogun fal bakar birde inanir. Ben kadini senin anlattigin gibi iste verilerine eristigi icin o bilgileri bildigine inandiramiyorum. Ama bakiyorum inaniyor mutlu oluyor, neyi inanirsan onu yaşarsin diyerekten bari kendi beynini kodlasin da pozitiv seyler yasasin diye cokta şaapmiyorum😂hatta herkese tavsiyem indirin, birseylerin olumlu olacagini okuyup inanin, fal gercek olsun.
    Görüş hala geçerli mi?
    • Haunters

      Babannenin ellerinden öpüyorum :)

  • Sine_
    Güzel olmuşş
    Görüş hala geçerli mi?

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1535
  • sedefcnn
    Yazınız için teşekkürler. Ayni falı milyonlarca kişiye atıyorlar. Hic inanmasamda bir seferinde arkadaşımla demiştik ikimizede aynı fal gelmişti. Oturup tek tek bakacak halleri yoktu ya. Öyle düşünenlerde var🙂
    • Haunters

      Evet zaten aynı fal fotolarını ikinci defa atınca farklı fal geliyor :D

    • sedefcnn

      Hala uygulamayı kaldırmamalari peki? 🤣🤣🤣

    • Haunters

      Amaç vakit geçirmek ya :D

    • Hepsini Göster
  • Mayybusee
    Biliyordum ama zaten fallarıma bakan bir kankam var😁
  • 06romeo
    Gala inanma, falsız da kalma demişler hakikaten öyleyim ben. Manipülasyonlar canımızı sokmasın aman dikkat. Teşekkürler güzel objektif bir bence olmuş. 😎
  • Zavallımedusa
    Bu içeriği görünce aklıma bir anım geldi. Bundan 2 sene önce arkadaşımla bir kafeye gitmiştik. Kafede şehirde çok meşhur olan bir falcı varmış. Arkadaşım bahsetti. Bende hiç inanmam. Iyi tamam alalım kahve desim. Içtikten sonra fal baktıracağımızı söyledim. Kahveyi içerken arkadaşıma başımdan geçen bazı ailevi tatsız olayları ve erkek arkadaşımdan ayrıldığımı anlattım. Daha sonra Kahvelerimiz bitti ve kafede çalışan falcı anlattığım çoğu şeyi bir kaç ekleme yaparak anlatmaya başladı. Arkadaşımın şaşkınlığı yüzünden anlaşılıyordu. Fala bakması bitti. Telefonumu çıkardım ve erkek arkadaşımın yaklaşık yarım saat önce attığı güzel mesajları gösterdim. Hiç ayrılmadığımızı , ailemle aramın güzel olduğunu söyledim. Daha sonra ne mi oldu? Kovulduk.
  • Emmigelburaa
    Bende arada yapardım ama artık bıraktım ve eline sağlık 😇
  • Mario45
    Ben inanmıyorum zaten ama inananlar için yararlı yazı olmuş emeğinize sağlık
  • 27esmerim
    Hiç inanmıyorum ama okudum güzel olmuş elinize sağlık 😊
  • Uzuncocukyollarda
    Uzun zwmandir dusndugum bir konuydu aydinlattigin icin tesekkurler
  • Masumadamm
    Tamamen algoritma sekillerin hepsi tanitiliyor yazilimla alakali arkadaslar anlar dedigimi
  • grenself1
    Emeğine sağlık gerçekten bilinmesi gereken birsey diye düşünüyorum
  • Mehmetfırat01
    Elinize saglık ilgilenler için güzel bir yazı olmuş.
  • elifdefneozkaya
    Vay be hiç bilmiyordum çok çok güzel bir bence
  • PompishMan
    Ayşe teyze bedavaya fal yorumluyor sananlar beyin nakli için param var. Sıraya girin.
  • Ibyfk
    Fal baktırmam ve bakmam zaten haram ugraşmayın öyle büyü işleriyle cehenneme gidersiniz Allah korusun
  • trusttmee
    Şimdiye kadar hiç kullanmadım kullanmak da öyle çok akıl karı gelmiyor
  • damlaedaa
    Bilisimci erkek, en sevdiğim...
  • Uzgunvekaramsar
    Aynen çoğu fal herkese hitap ediyor
  • king4775
    Eline sağlık çok güzel bir bilgilendirme olmuş
  • YanlızlıkRıhtımı35
    Fala inanmam baktırmam da
  • moonlight012
    Abi kandırılmışız yaa
  • Cottoncndy
    Çok merak ediyordum, üşenmedigimde okuyacagım asdf
  • 0_Nyks_0
    Kandırdıklarını biliyordum çok yararlı olmuş😊
  • persordinary
    Bakmıyorlar
  • babyface06
    Fala inanma falsız kalma.
  • nirhamm
    Gerçekle alakası olmasa da
  • SwordOfDemocles
    Elektronik fal olayı bana mantıklı gelmiyor
  • HknTuran
    Ben zaten inanmıyorum da annem çok meraklıdır.
  • KaramsarSincap
    Emeğine sağlık güzel yazı olmuş
  • IAmarPresterAen
    Güzel anlatım emeğine sağlık
  • sozdemir
    Hepsi robot ve yalan üzeri
  • yasin_s
    Normal
  • CrazyOffer
    İlginç bir bilgi teşekkürler.
  • Aslsnn35
    fala inanma falsız da kalma 😄😄😄
  • schrodingerscat90
    Manipülasyon kısmı çok doğru.
  • BayHellams
    Ben inanmıyorum
  • ecstasy11
    kımısı gercekten bu ısı bılıyo
  • Defnur
    Aynen inandırıcı bile değiller
  • intimacyy
    Fal ile hiç işim olmaz
  • Legendsx
    Uydurma ve yalan olduğunu biliyordum
  • EtcilBireyy
    Fala inanmam bana hitap etmiyor teşekkürler.
  • seyitkan
    Fala inanma falsiz da kalma misali
  • pantherr7
    İnanmayın sahte
  • Gizli Üye
    Fal saçmalıktır
  • Gizli Üye
    Fala kendim bakıyorum
  • Gizli Üye
    Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
  • Gizli Üye
    Ben güvenmem böyle seylere zaten neyse eline sağlık 😊
  • Gizli Üye
    Bende tamamen sallamasyon yönetimi:)
  • Gizli Üye
    Çok açıklayıcı olmuş teşekkürler
  • Gizli Üye
    Teşekkürler
  • Gizli Üye
    bana pek gelmez
YÜKLENİYOR...