Ne zaman ki akıllı telefonlar ortaya çıktı, o zaman sosyal medya yükselişe ve kendini geliştirme yolunda büyük adımlar attı. İyi veya kötü yönde de olsa insanları bir örümcek ağı gibi etkisine aldı. Böylelikle insanlar anın tadını çıkaramaz oldu. Hatta şimdi örneklerini vereceğim durumları eminim siz de yapıyorsunuz.
Konsere sosyal medya için gitmek

Çoğumuzun farkında olmadan yaptığı durumlardan biridir. Konsere gittiğimiz zaman müziğin ve sanatın tadını çıkarmak yerine kullandığımız sosyal medya ağına oraya gittiğimizi kanıtlamak için baştan sona videoya alıyoruz. Canlı izlemek varken telefon ekranından izliyoruz. O anki duyguyu ve eğlenceyi ekrandan izlemeyi tercih ediyoruz.
Popülerlik için yarışmak

Tabii sosyal medyada ‘gösteriş yarışı’ da haliyle aldı başını gitti. İnsanlar artık kendileri için değil de like almak ve popülerlik için makyaj yapmaya, güzel giyinmeye, spor yapmaya başladı. Böylelikle çevresindeki en yakın arkadaşını çekememezlik veya ondan daha iyi olmak için çabalamalar baş gösterdi. Bunlar olunca insanlardaki kibir ve ego hat safhaya çıkmaya başladı.
Sosyal medyadan sevgili çabası

Olmazsa olmazlardan biri, sevgili bulmak için sosyal medyayı kullanmak.. Çoğu kişi sırf bu yüzden bu mecralarda takılmaya başladı ve ister istemez yalnızlık bu yola itti.. Bu yüzden kınamıyoruz fakat kötü yanlarından biri öz güvensiz bir hale getirdi. Karşı cinse söylemek istediklerinizi yüz yüze söylemeye cesaret edinilemeyen sözleri bu platformlar aracılıyla dile getirmeyi sağlıyor. Hatta kötü yanı çoğu ayrılık haberi sözle değil yazıyla oluyor, anlamışsınızdır. Bir de fotoğrafta Adriana Lima, gerçekte cennet mahallesindeki Pembe gibi durumlarla karşılaşmak olası hale geldi. Bu yüzden bu tür sosyal medya gibi ortamlarda sevgili bulma gibi çabaya çok az başvurun yoksa pişman olursunuz benden söylemesi...
Aslında sorsak ‘'Bu internet çok boş ya.’ diyen insanlara da hak vermek gerekir. Çünkü asosyal bir kişilik iseniz ve dış dünyaya karşı bir hevesiniz yoksa mecbur olarak buralarda takılma zorunluluğu hissedersiniz. Hem sevmeyip hem de mecburmuş gibi davranmak da işin ironik yanlarından biri. En azından günde sadece belirli saatleri buraya ayırsak ve tek amacımız birbirimizden üstün olmaya çalışmak olmasa ve bir yarar sağlamak için gireceksek ne mutlu bize. Hatta bir gelir kaynağına dönüştürebilirseniz tadından yenmez. En azından deneyin ve eve kapanmayın.. Dış dünyayla bağlantınız bir elektrik kesintisine bağlı..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar