Birçoğumuz iPhone ürününe sahiptir. Kimisi 6 kimisi 8 ya da X gibi düşük ya da yüksek bütçeli telefonlara sahiptir. Ancak batarya konusunda daha verimli kullanım bizim elimizde. Gelin şimdi bunlara beraber bakalım!
Hücresel verinizin kontrolü sizde!

Hücresel veri şarjı bitiren en büyük etkenlerden biridir. Bunu daha tasarruflu kullanmak için ise yapmanız gereken adımlar sırasıyla şudur;
• Ayarlar menüsünden ‘Hücresel Veri’ sekmesine gidin.
• Hücresel Veriye girdikten sonra başta AppStore olmak üzere diğer yüklü uygulamalar alt alta sıralanır.
Buradan sonra yapmanız gerekenler ise hücresel veri kullanmasını istemediğiniz uygulamaların karşılığında bulunan switchi kapatmak olacaktır.
Ancak Instagram, WhatsApp gibi uygulamalarında hücresel veri bağlantısını keserseniz internet bağlantısı yok gözükeceğinden mesaj alamaz ve iletemezsiniz. Yeni yüklediğiniz oyun ve uygulamalarda da hücresel veriyi kapatmanız için bir kereliğine hücresel veri üzerinden uygulama ya da oyuna giriş yapmalısınız.
Konum servislerinizi kontrollü kullanın!

Burada da konumunuzu tamamen açmak ya da kapatmak sizin elinizde!
Öncelikle yine Ayarlar kısmına giriyor ve oradan da Gizlilik sekmesine varıyoruz.
Burada sürekli konumunuzu kullanan uygulamalar her zamanki gibi şarjınızı daha hızlı bitirir. Yapmanız gereken iki seçenekten birisi ‘Kullanırken’ diğeri ise ‘Asla’ olmalı.
Uygulamaları ‘kullanıyor mu, kullanmıyor mu’ diye kategorize ederek konum hizmetlerini ona göre ayarlarsınız gereksiz yere şarjınızı kullanan uygulamalara izin vermez ve daha iyi kullanırsınız.
Her uygulama size bildirim göndermese de olur!

Aslında direkt olarak oyun bildirimleri desek daha iyi olur. Oyun ya da uygulama kurarken sizden istenen istekleri gözden geçirerek kabul ederseniz sizin yararınıza. Çünkü bildirimler de bir süre sonra sürekli rahatsız edecektir ve bu da şarja ufak ufak etki sağlayacaktır. O yüzden baştan hepsine izin verdiyseniz yeniden kontrol etmenizde ve düzenleme yapmanızda fayda var.
Uygulamayı silmeden telefonunuzda yer açın!

Bir uygulama yüklediniz ve siz bunu ayda bir belki kullanıyorsunuz ama sil-yükle gibi işlerle uğraşmak ve her seferinde mağazaya gidip aratmak istemiyorsanız bu yöntem size göredir.
Yine Ayarlar kısmından devam ediyoruz.
• Genel > iPhone Saklama Alanı kısmına giriş yaptıktan sonra az önce bahsettiğim gibi ayda bir kullandığınız uygulamaları gözden geçirin.
Eğer hazırsa uygulamalar yapmanız gereken adım şu. Öncelikle uygulamaya girin, karşınıza iki adet silme seçeneği çıkacaktır. Birisi mavi renkte diğeri ise kırmızı renkte Uygulamayı Sil seçeneğidir.
Bu seçenekler benimde ilk başta kafamı karıştırsa da sonradan olayı çözdüm.
Mavi renkle yazılan seçeneğe tıklarsanız uygulama ana ekranda kalır ancak depolama alanı kalkar. Tekrar yüklemek isterseniz logoya tıklayıp yükleme işlemini gerçekleştirmeniz yeterlidir. Bu şekilde silerseniz veri kaybı da olmaz. Yani son bıraktığınız halde geri bulursunuz.
Benden şimdilik bu kadar arkadaşlar, çok uzun zamandır yazı yazmıyordum. Şu an bu yazıyı da telefondan yazmak ayrı bir gariplik. Okuduğunuz için şimdiden teşekkürler. 🙂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar