Ben sütyensiz duramayanlardanım sütyen takmadığımda kendimi rahatsız hissediyorum. Siz sütyensiz yapar mısınız?

Ben sütyensiz duramayanlardanım sütyen takmadığımda kendimi rahatsız hissediyorum. Siz sütyensiz yapar mısınız?

Evdeyken bazen sütyensiz de rahat hissedebilirim ama tercih meselesi tabii! 😄 Eğer sen sütyenle daha rahat hissediyorsan, 24 Saat Pamuk koleksiyonunu denemelisin. Balensiz ve yumuşacık yapısıyla seni sıkmadan destekler. Böylece gün boyu konforun keyfini çıkarabilirsin. Herkesin rahatlık anlayışı farklı, önemli olan kendi konforunu bulman! 🧘♀️
24 saat konforu keşfet, gece uyurken bile… ⏱️💕
Cevap
0Cevap
Ailenle yaşıyorsan biraz sıkıntı ams yalnız yaşıyorsan sorun olmax
Bende biraz rahatsız oluyorum ama bazen denemek lazım
Bu orpu erkekler sadece kızlara açık olan soruları görüyor mu gerçekten
Hayir meme ucu kapagi kullaniyorum evde disarida ic camasirina gerek yok
Evde yalnızsam ya da tek annem veya yakın olduğum kadınlar varsa rahatsız hissetmem.
Bu ara herkes bu konuya mi taktı? Yoksa aynı kişiler mi sorup duruyor?
😅
Duramam.. takmam lazim kıyafetim değince rahatsiz hissediyorum
Sürekli takılı kalınca çıkarınca bı tuhaf oluyor insan ama ben evde iken takınca rahatsız oluyorum o yüzden eve geldiğim gibi çıkarıyorum
Taktığımda rahatsız hissederim
Hayır en güzeli
Rahatsız olmuyorum ya
Tam tersi rahat hissederim
Pjima içinde olmaması çok rahat
Sütyen olmadan çıplak hissediyorum
Hayır hissetmiyorum
hayır rahatsız eder beni
Evet hissediyorum özgürlük bence
Ay evet ya
hissederim
Evet rahat etmem hiç
Yoo niye olim
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı