
Instagram'da bir canlı yayın programına katılan ünlü oyuncu Kerem Bürsin, geçmişte oynadığı "Şeref Meselesi" dizisi ile ilgili ilginç bir itirafta bulundu. Ayrıca Bürsin, oyunculukla ilgili açıklamalarda da bulundu.
Katıldığı Instagram canlı yayınında oyunculuk ile ilgili açıklamalarda bulunan Kerem Bürsin, oynadığı "Şeref Meselesi" dizisindeki karakteri hakkında ilginç bir itirafta bulundu. Dizide Yiğit Kılıç karakterine can veren Bürsin, "Mesela ‘Şeref Meselesi'nde o karakterle hep eve gidiyordum. Arkadaşlarım benden bunalmıştı, çünkü sinirli bir karakterdi. Öfkesi olan bir karakterdi, onu hatırlıyorum. Öfkeli öfkeli takılıyorum, öfkem vardı. Babamı kaybettiğim sahne vardı başlarda eve gittim, duştayım ağlıyorum falan… O heyecan tabii, önemli ki… Biraz kendimi fazla yıprattım ama güzeldi" dedi.
Oyunculukta bazı şeylerde kısıtlı olduğunu belirten Bürsin, "Bazı şeylere kısıtlıyım. Bazı projeleri teklif gelse bile kendimi orada göremiyorum, inanmıyorum. Şiveli bir karakter oynamam. ‘Bunu cidden yapmak istiyorsak, bir sene çalışmam lazım’ diyorum. Bana zamanında bir senarist, ‘Bu çocuğun aksanı çok kötü. Bu piyasada bir şey olmaz’ demişti”
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Adamın ağlayışı bile seksi ammnk duşta ağlıyor. Duşakabinde başının üstüne doğru su dökülürken gözyaşları suya karışıp kaslarına doğru akıyordu...
Role girmeye çalışıyor severim kendisini sempatil bir oyuncu
Çok iyi bir diziydi kaçırmadan izlerdim erken bitti
TheBürsin adam gibi adamdır severiz Keremi en yakın zamanda güzel bir Netflix projesi bekliyoruz.
Yolda ağlasana kardeşim. Boş vakitlerini değerlendir.
Yaaaa kıyamam hangi sektörde çalışırsan çalış eve dönünce ağlanıyo sanırım yaaaa of
Gerçekten çok dramatik bir diziydi izliyordum
oha iyi itiraf olmuş.
Çok iyi bir oyuncu seviyorum kendisini
Kerem. Seviyorum. Ben. Bu. Adamı♥️
Kesin öyledir ziyaaa.
Zenginin ağlaması bile havalı
Keremcim sen yurt dışına açıl bence
Olabilir oda farklı bir psikolojik yöntem
Zenginlerde hep duşta ağlıyor
😂😂
veya havuzda
kesin olmustur
Neden duşta? Neresinden ağlıyordu ki?
Bunlar böyle kardeş. Senin benim gibi değiller farklı bir alemler. Mesela balicinin teki senin elinden tutmak istese sen en fazla ''Çek la elini'' dersin. Bir ara seray severin elini balici ufak bir çocuk tutmaya kalktı da bağırı bağırı evin yolunu tuttu. Üstüne altı ay da psikolojik tedavi görmüş :d Anlaycağın farklı dünyanın insanları bunlar.
al buyur burdan yak. Bir alttaki yorumu görünce de ben şaşırdım. Genç diyor ki ''Ohaa iyi itiraf olmuş''. Bu zıpçıktılar zamanında uğur dündarın deşifre ettiği adamların itiraflarını duysalar gece uyuyamazlar :D
Çok güzel diziydi
Duygusal adam