Herkesi Ağlatan 5 Beren Saat Sahnesi

Türkiye'nin en çok kazanan oyuncusu Beren Saat. Çok izlenen ve cok satan pek çok dizide ve filmde yer aldı. Hâlâ Bihter Ziyagil olarak akla gelse de Bihter'den sonra Fatmagül olabilen başarılı bir aktrist olduğunu herkes biliyor.

Herkesi Ağlatan 5 Beren Saat Sahnesi

Ben de sizler için Beren Saat'in duygu yüklü performanslarıyla herkesi ağlattığı sahneleri derledim.

1 - Ben Bu Kapı Açıldığında Da Öleceğim Behlül...

Aşk-ı Memnu


Diğer adıyla "Beni beni, Bihter'ini" olarak bilinen bh sahne Bihter'in veda sahnesiydi. Finalin ertesi günü tanıdığım herkes müzik dinler gibi durmadan bu sahneyi izlemişti... Tabii ben de. Bihter'in intihar psikolojisindeki o boş bakışları çok başarılı. Bu sahnede yer alan herkes çok başarılı tabii.

2 - Mehmet Uyan Allah Aşkına Kalk Oğlum...

Muhteşem Yüzyıl Kösem

Bir anne çocuğunun öldüğüne ne zaman inanır? Ne zaman kabullenir?... Sanki süt içmeye kaldıracak gibi usulca yanaşıyor evladının katledilmiş bedenine... Her şeyi kendi içinde itiraf edip kabullenince de gözümüzden yaşlar akıtan o çığlık geliyor.

3 - Ölüyorum Anlasana!

Aşk-ı Memnu


Aşık olan herkes illa ki bilir aşkın nasıl bir çaresizlik içinde çırpınışı, batışı, boğuluşu getirdiğini... Yıllar sonra Nebahat Çehre'den öğreniyor ki Beren Saat bu sahneye iki saat soğuk bir odada klasik müzik dinleyerek hazırlanacak kadar profesyonel bir oyuncu. Sevdiği adamı başkasıyla görmeye dayanamayan Bihter son çıkar yollarını arıyor. Aslında biliyor, önlem alamazsa ölüme gideceğinin çoktan farkında ve aslında bildiği bir cümleyi annesinden duyunca da o kırılma noktası, o yakarış kaçınılmaz oluyor. Kitapta da yer alan bu sahne çok ses getirmişti.

4 - Anne, Ev...

Benim Dünyam


Benim Dünyam filminden can yakan bir sahne... Ela duymuyor, görmüyor, konuşamıyor... Ama her şeye rağmen azimle okumak istiyor. İlk imtihanlarında başarılı olamayınca o pes ediş anında sesini hiç duymadığı annesini arıyor... Sevgiyle anlaşan anne kız onlar...

Beren Saat bu rol için işaret dili öğrenmiş ve bu engelleri gerçekte mecvut olan insanları gözlemleyerek role hazırlanmıştı.

5 - Anne Nasıl Dayanıcam?

Bihter'in aslınds intihara net olarak karar verdiği anlar bunlar. "Üvey kızım evleniyo, kocamın yanındaki yerimi alıcam yarın"... Bihter bunu yapmaktansa neler yapabileceğinin farkında.


15|5
3317
MarilynWomanson KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Erkek Görüşü

  • Benim Dünyam'ı izlemeyen herkese şiddetle tavsiye ediyorum harika duygulu bir film.

    4|0
    0|0
    • sana tavsiye veriyim. benim dünyam'ın asıl filmini izle. adını unuttum filmin ama ağlamaktan ölmüştüm diyebilirim. çok bayıldığım bir film olmuştu kendisi. benim dünyam'ı beğenmedim bu yüzden

    • Hepsini Göster
    • aynen izle kesinlikle :)

    • @citirgibiyim black di galiba

En İyi Kız Görüşü

  • Türkiye'de kıskanılan kadınların en başında gelirrr her yönden bana göre. Kişiliği siyaseti vicdanı beni ilgilendirmez ben mesleğine bakarım.

    5|2
    0|0

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 16

  • Kabiliyetsiz birisi bu kadın. Aşk-ı Memnu'da bile pek beğenmezdim. Orda en azından altından kalkabileceği sığ, kokona, şımarık bir akılsız zengini oynuyordu.

    Koskoca Mahpeyker Kösem Sultan'ı oynayacak ağırlığın zerresini taşımıyor. Kösem'i oynarken kardeşinin ölümüne 'Ay biri mi osurdu' gibi ruhsuzca tepki veren birisi bu kadın.

    3|0
    0|0
    • Evet cunku diziler doğaçlama oluyor, oyuncu ne tepki isterse o tepkiyi veriyor :D

    • Hepsini Göster
    • Yuh lan, pes artik. Erkek oyunculari hic saymayacagim o listr uzun da, kadin Vildan Atasever ile falan ayni dizide oynuyor lan.

    • Vildan Atasever de bu dizide basarili oldu en son Yaz'ın Öyküsü'nde bile zorlamaydı oyubnculugu

  • çok hoş kadın bence memesi kücük sadece :dd ama kenan doğulu yanında ezik kalıyo bence

    1|0
    0|0
  • Güzel olmuş emeğine sağlık
    Kurabi Ye beren

    1|0
    0|0
  • benim dünyam mükemmel bir film

    1|0
    0|0
  • Bu sahnelerin hiç birine ağlamadım, ağlamam da. Ama Beren Saat'i ya da dizi sektöründeki ekran yüzlerini oyuncu zannedip saçma sapan dizilerin başından kalkmayan Türk Halkı için her saniye ağlıyorum...

    Keşke kitap okusanız...

    1|0
    0|0
  • Ağlamayı beceremiyor ki? ıkına, sıkına, gözlerini sıka sıka, zoraki dram sahneleriyle benı anca güldürebilir.

    1|1
    0|0
  • emeğine sağlık...

    1|0
    0|0
  • Aglamadim

    1|0
    0|0
  • Ben bu kadını sevmiyorum ama eline sağlık :D

    1|0
    0|0
  • Hic aglamadim.

    0|0
    0|0
  • Bu kariyi hic sevmiyorum nedense

    1|0
    0|0
  • para para para paea

    0|0
    0|0
  • beren saatîmi sevmîyom

    1|0
    0|0
  • Ben bir tek tecavüz sahnesinde yoktum diye ağlamışım

    0|1
    0|0
  • Ne onu severim ne oyunculuğunu.

    1|0
    0|0
  • Su kewase filmnicabi danolsa agliyorya zevkten 4 kose oluyorum...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 32

  • İntikam dizisini izlemiştim orada ki performansı da başarılıydı.
    Ben Kösem Sultan rolünü pek yakıştıramadım. Gerçi izlemedim belki hakkını veriyordur. Ama burada izlediğim video da yakışmamış rolü ona.
    Aşka Sürgün de doğu kadınını güzel oynuyor sadece dublaj ona yakışmamış.
    Eline sağlık.

    1|0
    0|0
  • Bu kadın ağlayınca bir tuhaf oluyorum ya. Severim beren saati oyunculuğu güzel bence.
    En acıklı sahnesi benim dünyamda ki sahne olmuş.
    Güzel bence canım eline sağlık. :))

    1|0
    0|0
  • Acıklı bir paylaşım olmuş :'( ellerine sağlık

    1|0
    0|0
  • Sadece benim Dünyam'daki son sahnede duygulanmistim... oda daha cok Ugur yücel'in oyunculugundan, filmin konusundan kaynaklaniyor... Beren'in kayda deger bir oyunculuk gücü yok...

    2|0
    0|0
  • Bu kadın ağlarken rolünü iyi yapıyor. Güzel bence olmuş, emeğine sağlık.

    1|0
    0|0
  • Güzel bir bence olmuş ama Beren Saat i sevmem.

    2|0
    0|0
  • 2. Sahne cidden ağlattı 😢😢 Bihter'e zamanında ağlamıstım.

    2|0
    0|0
  • Bayiliyorum bu kadina

    1|0
    0|0
  • Beren Saat kesinlikle çok başarılı... Karakteriyle bütünleşebiliyor... Sonra onun etkisinden nasıl çıkıyor bilmiyorum ama bence çok yetenekli Kösem Sultan rolüne ciğerlerim parçalandı... Bazı arkadaşlar ağlamadığını söylemiş ama zannetmiyorum bu kadar taş kalpli ve de duygusuz olunamaz...

    1|0
    0|0
  • Ağlamadım, ağlacanak bir şey yok bu sahnelerde, oyunculuğa berbat zaten, ağlayamıyor zaten ıkına sıkıla bir şeyler yapıyor işte kadın.

    1|0
    0|0
  • Ben bunlara ağlamadim ama eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Aşk-ı Memnu intihar sahnesi çok fenaydı

    1|0
    0|0
  • hatırla sevgili dizisinden bir sahne koyulmadığı sürece hiç bir anlamı yok bu listenin... listedeki 3 maddenin aşkı memnudan olduğu düşünülürse.. vasat bir liste olmuş.

    1|0
    0|0
  • Bu kadin ülkeye ihanet ediyor oynadigi rollerse toplumun ahlakini bozacak türden , zamanında sanat için sanat toplum için sanat diye edebiyata ömrünü vermiş insanlar bunu düşünürken , bir sanatcinin kisiliyle yasam tarziyla halka ornek olmalidir bunlar sanatçı olamaz zaten oyuncugulu da bir ise yaramaz ruhsuzun teki

    2|0
    0|0
  • her ne kadar sevmeyip dizilerini izlemesemde bu sahneler gerçekten güzelmiş emeğine sağlık

    1|0
    0|0
  • Yok be ne duygusu gülüyorym hatta yapmacıklığına :D bu sahne alır katlar hepsini :D Vildan ölümüne katlamış :D https://www.youtube.com/watch?v=Tj_az8dAYw0

    1|0
    0|0
  • Kosem sahnesini bin kere izlesem bin kere daha aglarim, eline saglik beren oscarlik oyuncu. Brezilyaya varana kadar seveni var

    1|0
    0|0
  • Bu kadının her daim yetersiz oynadığını düşündüm. Elinde değil oyuncu olmak için doğmamış. Neden dersek, soğuk bir duruşu var, günlük hayatta da donuk. O yüzden karakterlere giremiyor.

    Aski memnuda yine iyi olmuştu, ama kösem cidden felaket oldu. Kösemde soğukkanlı karizmatik bir kadın bekliyor insan. Ama Berenden aldığım sadece donukluk. Mesela Cansu Dere Eysani canlandırırken o soğukluğa karizma katabilmisti ama ben bunu Berende göremiyorum. Öylesine oynuyor gibi, bana yetersiz geliyor.

    1|0
    0|0
  • Kösem sultan rolunu burda gördüm ilk kez çok başarılı. Diğerlerini biliyordum zaten.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    12
Yükleniyor...