Google NewsTakip Et

Hatay Valisi Yürek Yakan Haberi Verdi: 33 Şehidimiz Var!

İdlibde hain saldırı sonucunda 33 askerimiz şehit oldu
İdlib'de hain saldırı sonucunda 33 askerimiz şehit oldu

Dün gece saatlerinde Hatay Valisi Rahmi Doğan, İdlib'de rejim güçlerinin askerimize saldırı düzenlediği haberini vermişti. İlk açıklamasında 9 şehidimiz olduğunu açıklayan Doğan, ilerleyen saatlerde şehit sayımızın 33'e çıktığına dair açıklamada bulundu.

Dün gece saatlerinde İdlib'den yüreklerimizi yakan bir haber geldi. Rejim güçlerinin saldırısı sonucu 33 askerimiz şehit oldu. Hatay Valisi Rahmi Doğan, gece saat 23:50 civarında yaptığı ilk açıklamada 9 askerimizin şehit düştüğünü belirtti. Gecenin ilerleyen saatlerinde ise şehit sayımızın 33'e çıktığını açıkladı.

Hatay Valisi Rahmi Doğan rejim güçlerinin saldırısı ile ilgili açıklamalarda bulundu

İlk açıklamasından sonra ilerleyen saatlerde bilgilendirme yapan Doğan, ikinci açıklamasında şehit sayısının 22'ye yükseldiğini açıkladı. Gece saat 02:00'da bir açıklama daha yaptı ve 29 şehidimiz, 36 yaralımızın bulunduğunu ifade etti. Son açıklamasını saat 03:45 civarı yapan Hatay Valisi Rahmi Doğan, "33 Mehmetçiğimiz şehit oldu. Milletimizin başı sağ olsun. Birazdan hastanede yaralılarımızı ziyaret edeceğiz. Sağlık mensuplarımız hiçbir yaralı Mehmetçiğimizin hayati tehlikesinin olmadığını ifade ettiler" dedi.

Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar Hatay'da bulunan komuta merkezine geçti

Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, Kara Kuvvetleri Komutanı Ümit Dündar ve Hava Kuvvetleri Komutanı Hasan Küçükakyüz ile birlikte Hatay'da bulunan komuta merkezine gitti. Rejime karşı devam eden harekatın buradan idare edileceği öğrenildi. Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar ve yanındaki komutanlar Hatay'daki yaralı askerlerimizi ziyaret etti.

Son Güncelleme: 3 May 2026 / 02:05
Hatay Valisi Yürek Yakan Haberi Verdi: 33 Şehidimiz Var!
Cevapla