Google NewsTakip Et

Şeyma Subaşı, Bebek'te İşlettiği Kafenin Birinci Açılış Yılını Kutladı

Şeyma Subaşı
Şeyma Subaşı

Tv8'in sahibi Acun Ilıcalı'dan ayrıldıktan sonra kitap çıkaran Şeyma Subaşı, Bebek'te işlettiği kafenin açılışının birinci yılını arkadaşlarıyla kutladı.

Zamanının büyük bir kısmını İtalyan sevgilisi Guido Senia ile İbiza'da geçiren Subaşı, yazın sona ermesiyle birlikte şu sıralarda İstanbul'da takılıyor.

Subaşı, geçen yıl İstanbul'un en lüks semtlerinden biri olan Bebek’te Healthyish Cafe’yi açmasının üstünden bir yıl geçti. Şeyma Subaşı Instagram hesabından yaptığı paylaşımla kafesinin birinci yılını kutladığını takipçilerine duyurdu. Kutlamaya birçok ünlü ismin yanı sıra Şeyma Subaşı'nın arkadaşları Kübra Açıl, Dila Tarkan, Sima Tarkan gibi ünlü isimler katıldı.

Şeyma Subaşı - Dila Tarkan
Şeyma Subaşı - Dila Tarkan
Şeyma Subaşı - Kübra Açıl - Dila Tarkan - Sima Tarkan
Şeyma Subaşı - Kübra Açıl - Dila Tarkan - Sima Tarkan

Waiting for my guest like - forever party mood 💞 #healthyish1yearold 💖 Seyma (@seymasubasi)'in paylaştığı bir gönderi ()

Son Güncelleme: 25 Nis 2026 / 09:04
Şeyma Subaşı, Bebek'te İşlettiği Kafenin Birinci Açılış Yılını Kutladı
Cevapla