Google NewsTakip Et

Cumhurbaşkanı Erdoğan 15 Temmuz Şehitler Abidesi'ne Çiçek Bıraktı (15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü)

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Abidesi'ne Çiçek Bıraktı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Abidesi'ne Çiçek Bıraktı

Erdoğan, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü" etkinlikleri kapsamında Beştepe'de düzenlenen anma törenine katıldı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, FETÖ'nün darbe girişiminin 3. yıl dönümünde 15 Temmuz Şehitler Abidesi'ne şehitler anısına çiçek bıraktı, dua etti.

'15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü' nedeniyle, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 15 Temmuz Şehitler Abidesi'nde tören düzenlendi. Törene şehit yakınları ve gaziler de katıldı. Tarihteki 16 Türk devletinin bayrakları abide etrafına konulurken, Külliye'ye de dev Türk bayrakları asıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye bahçesine çıkışında şehit yakınları ve gaziler tarafından alkışlarla karşılandı. Erdoğan, şehit yakınları ve gazilerle, mehter ile çalınan 15 Temmuz Marşı eşliğinde yürüyerek abideye geldi. Erdoğan, abideye, şehitler anısına kırmızı-beyaz güllerden oluşan çiçek bıraktı, dua etti. Erdoğan, daha sonra Millet Camisi'nde şehitler için gerçekleştirilen Hatm-i Şerif Merasimine katıldı.

Son Güncelleme: 21 Nis 2026 / 23:04
Cumhurbaşkanı Erdoğan 15 Temmuz Şehitler Abidesi'ne Çiçek Bıraktı (15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü)
Cevapla