
Erdoğan, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü" etkinlikleri kapsamında Beştepe'de düzenlenen anma törenine katıldı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, FETÖ'nün darbe girişiminin 3. yıl dönümünde 15 Temmuz Şehitler Abidesi'ne şehitler anısına çiçek bıraktı, dua etti.
'15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü' nedeniyle, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 15 Temmuz Şehitler Abidesi'nde tören düzenlendi. Törene şehit yakınları ve gaziler de katıldı. Tarihteki 16 Türk devletinin bayrakları abide etrafına konulurken, Külliye'ye de dev Türk bayrakları asıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye bahçesine çıkışında şehit yakınları ve gaziler tarafından alkışlarla karşılandı. Erdoğan, şehit yakınları ve gazilerle, mehter ile çalınan 15 Temmuz Marşı eşliğinde yürüyerek abideye geldi. Erdoğan, abideye, şehitler anısına kırmızı-beyaz güllerden oluşan çiçek bıraktı, dua etti. Erdoğan, daha sonra Millet Camisi'nde şehitler için gerçekleştirilen Hatm-i Şerif Merasimine katıldı.
15 Temmuz Şehitler Anıtı'nı Ziyaret https://t.co/gnelEDCVEB
— Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) July 15, 2019
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar