Google NewsTakip Et

Orhan Gencebay'ın Durumu İyiye Gidiyor (Hastaneden İlk Foto)

Orhan Gencebay - Ahmet Misbah Demircan
Orhan Gencebay - Ahmet Misbah Demircan

Duayen sanatçı Orhan Gencebay’a göğüs ağrısı şikayetiyle kaldırıldığı hastanede stent takılmıştı.

Usta sanatçının sağlık durumuyla ilgili Şişli Memorial Hastanesi Kardiyoloji Uzmanı Dr. Deniz Şener yaptığı açıklamada, "Hastamızın rutin sağlık kontrolleri sonrasında anjiyo yapılmasına karar verdik. Prof. Dr. Servet Öztürk tarafından yapılan anjiyoda, hastamızın iki kalp damarında darlık belirlendi ve 3 stent ile bu bölgedeki sorun giderildi, kendisinin sağlık durumu iyi ve servisteki odasında takibi yapılıyor. En kısa sürede de taburcu edilmesi planlanıyor" değerlendirmesinde bulunmuştu.

"Berhudar olsunlar"

Ünlü sanatçıyı hastane odasında ziyaret eden Beyoğlu Belediyesi eski başkanı Ahmet Misbah Demircan, Twitter hesabından yukarıdaki fotoğrafı paylaştı ve şu notu ekledi..

İyi hamdolsun. Soranlara selamı var: “Berhudar olsunlar” dedi.

"Allah sevenlerine bağışlasın Orhan Baba'yı"

Gencebay'ın hayat arkadaşı Sevim Emre de, yaptığı açıklamada, eşinin sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi. Emre, dün akşam saatlerinde damarın çok tıkanık olmasından dolayı eşine yapılan anjiyo sırasında bir sıkıntı yaşandığını aktararak, şu ifadeleri kullanmıştı...

Şükürler olsun, çok büyük bir şey atlattı ama şu anda durumu gayet iyi. Sağ olsun Servet Hoca ve Deniz Bey, Allah razı olsun çok iyi doktorlar. Onların elinde gayet iyi. Büyük bir şey atlattı. Allah sevenlerine bağışlasın Orhan Baba'yı

Son Güncelleme: 26 Nis 2026 / 05:04
Orhan Gencebay'ın Durumu İyiye Gidiyor (Hastaneden İlk Foto)
Cevapla