Şeyma Subaşı: Bana 'Metres' Diyenlerin İstediği Oldu, Ayrıldık

Acun Ilıcalı'nın eski karısı Şeyma Subaşı, Hürriyet Gazetesi yazarı Ayşe Arman ile bir röportaj gerçekleştirdi...

Ayşe Arman, Instagram'dan "Lütfen bana kafa atmayın, teklif bu sefer gazeteden geldi" notu ile bu söyleşiyi duyurdu. Röportaja gelen tepkiler üzerine hesabını yorumlara kapatan Arman'a, Şeyma Subaşı da katıldı. Subaşı da röportajı duyurdu ve hesabını yorumlara kapattı. İşte o röportajdan bazı satır başları....

Şeyma Subaşı: Bana 'Metres' Diyenlerin İstediği Oldu, Ayrıldık

Boşanma esnasında ismin başka erkeklerle anıldı…

-Hepsi yalan! Hepsi arkadaşlarımdı. Hakkımda o kadar çok iftira atıldı ki, hangi birine cevap vereyim...

Uğruna bir sürü savaş verdiğin, yıllarca beraber olduğun adamdan ayrıldın neticede… Reha Muhtar gibi soruyorum: “Boşluk var mı boşluk…”

-Boşluk mu? Güzel soruymuş! “Hayatın değişti mi, ne kadar değişti?” diye soruyorsan… Değişmez mi? Yalan yok, arkamdaki o büyük bir koruma kalkanı kalktı…

Şeyma Subaşı: Bana 'Metres' Diyenlerin İstediği Oldu, Ayrıldık

Pek de kalkmış ve boşluğa düşmüş gibi durmuyorsun ama… Hemen kendine bir Fransız sevgili yapmışsın…

-İtalyan! Ama “İtalyan sevgili yaptım!” demek istemiyorum açıkçası. 2-3 ay önce tanıştığım biri arkadaşımdı zaten. Birkaç kere aynı ortamlarda bulunmuştuk. Boşandıktan sonra bir tık daha yakınlaştık. Ama hala birbirimize, “sevgiliyiz” “kız arkadaşım, erkek arkadaşım” gibi şeyler demiyoruz. Ama evet, ilgi gördüğüm, benim de ilgilendiğim biri. Nasıl anlatabilirim? Beni meşgul ediyor. Beni merak ediyor, benimle ilgileniyor…

Seninle röportaj yaptıktan sonra yemediğim hakaret kalmadı! Şimdi ne olacak dersin?

-Kaçarın yok, yine hakaret yiyeceksin!

Şeyma Subaşı: Bana 'Metres' Diyenlerin İstediği Oldu, Ayrıldık

Acun’un parasıyla geziyorsun diye mi bu düşmanlık?

-Galiba yorulmadan, bir şey yapmadan, emek harcamadan para harcıyor, geziyor tozuyor olmam Türk insanına batıyor oldu. Oysa bunu pek çok insan yapıyor dünyada… Ama bana takmış vaziyetteler!

Sürekli “metres, metres” dediler sana

-E artık istedikleri oldu. Ayrıldık. Bence artık kopmaları lazım benden!

Şeyma Subaşı: Bana 'Metres' Diyenlerin İstediği Oldu, Ayrıldık

Takipçi kaybettiğin doğru mu?

-2.9 milyon takipçim var şu anda. 3.05 milyondu. Boşanma olayı olduktan sonra çok yükselmişti. Sonra fake hesaplar falan gitmeye başladı tekrar 2.9’a indim. Kaybettim sayılmaz yani. 4-5 milyon kadar da gizli takipçim var. Hem takip ettikleri anlaşılmasın istiyorlar, hem de gizli gizli bakıyorlar, her şeyimi inceliyorlar. Yabancı arkadaşlarım hepsi, “Biz böyle bir şey görmedik. Türk insanı seninle kafayı bozmuş! Amma merak ediyorlar seni!” diyor. Haa bu arada Tulum’da takipçi kaybettim, Sürekli bikinili fotoğraf paylaştığım için…

Buradan ne sonuç çıkarıyoruz?

-Türk insanı sevmiyor, bedenini sergiliyorsun gibi algılıyor. Hoşlarına gitmedi. Ama gerçek şu: Tulumdayım ve bikini dışında hiçbir şey giymiyoruz. Kumun içinde zaten otel. Kum, deniz. Bir arkadaşımın da bikini markası var. Ona destek olmak için bikini giyip, paylaştım. Öz eleştiri istiyorsan, yapmamalıydım! Türk insanı bikinili fotoğrafı sevmiyor. Ama ben buyum. Paylaştığım için takipçi kaybedeceksem de kaybedeyim.

Şeyma Subaşı: Bana 'Metres' Diyenlerin İstediği Oldu, Ayrıldık

1|0
2430
Serap Aksu KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşleri

  • Ya kusura bakmayında Şeyma Subaşı'ndan ne istiyorsunuz? Kadın ister yer ister havaya atar ister harcar size ne? Bu kadar kadını stalk yapıp sonra Subaşı şöyle Subaşı böyle diyorsunuz. Yetmiyor Acun içinde Itır Esen ile işte Dubaide yemeğe gitti bilmem ne yaptı. Itır Esenle, Deren Talu ilede Acun Ilıcalıyı haber yapan yine sizlersiniz. Yine onların hakkında dedikodu yapıp sonrada vay efendim Ilıcalı şununla şirkette toplantı yaptı kesin aralarında bir şey var. Subaşı Tulumda kulübe gitti kesin Dj ile yatıyor vs isterlerse yatarlar isterlerse kalkarlar demek istediğim onların hakkında yalan haber yapanda Türk halkı, doğru düzgün iş görüşmesi ya da eğlence yerinde arkadaşıyla takılırken görüntülensede bunada inanmayan Türk halkı bence onlardan önce kendinizi sorgulayın. Çünkü onların hayatına ya imreniyorsunuzda böyle pireyi deve yapıyorsunuz ya da gizli hayranlılıktan çekemeyip böyle onla bunla yakıştırıyorsunuz. Cevabım sorudan ziyade aşağılayıcı kendini onlardan üstün görmeye çalışan, Subaşı için ya da Ilıcalı için terbiyesizce yorum yapan insanlaradır. Biraz yorum yaparken kendinizi onların yerine koyun tabi enpati nedir biliyorsanız.

    0|0
    0|0
  • Bence millete batan şey evli adamdan çocuk yaptıktan sonra kilini bile kıpırdatmadan zengin olması. Hem ahlaklı olma hem kazan dünyanın adaletsizliğini insanların yüzüne vuruyor. Acun suçlu degil sanki Acuna laf eden yok erkektir netice de elinin kiri nolcak yapsin diyorlar

    1|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşleri

  • İkisi de feminist, ikisi de erkek düşmanı. Bunları ciddiye almıyorum. İçlerinde yüksek derecede bir nefret var erkeklere karşı. Şeyma Subaşı zaten nafakacı, erkekleri finansal köle olarak görüyor. Ayşe Arman da nafaka ve kadın beyanı esastır destekçisi, hadımı bile destekleyen erkek düşmanı bir feminist. Bu tarz kişilerin haberleri paylaşılmamalı ve bunlara prim verilmemeli.

    0|0
    6|0
    • Yorumuma atılan dislikelar, meninizm ve maskülizm gibi ideolojilerin ne kadar gerekli ve yerinde olduğunu ortaya koyuyor. Meninizm ve maskülizm artacak. Erkekler yürüyen cüzdan değildir. Erkeklere yapılan ayrımcılıklar elbet günün birinde bitecek.

  • çok fazla konuşuyor.. biten evliliğin ardından , popüler eski eşin ismiyle bu kadar gündeme gelmek ve her yerde her şeyi anlatmak , ki parayla oluyor bunlar hep.. çirkin.. basit bir kadınmış.. bu kadar.

    0|0
    1|0

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

2228
  • Ünlü olduktan sonra hangisini hayatı yalan dolan değil. Evlilikleri bosanmalarai aile yaşantıları hangisinin gerçek? Neden bu kadar konusuluyor anlamıyorum. 20 yaşında kızımız Harward dan teklif alınca niye konuşulmuyor da bu ülkede bunlar konuşuluyor?

    0|0
    0|0
  • Tek vasfının para yemek olduğunu kabul etmiş Türk insanları bu tipe alışkın değilmiş cndndn değiliz tabiki baba parası yese neyse koca parası yiyordu gerçi hala yiyor adamın parasını 125bin az para değil

    0|0
    1|0
  • Ya yeter yeter kaçtıkça bu kadının haberlerinden yeter... Bu mu lan Türkiye'nin gündemi yazıklar olsun.

    0|0
    0|0
  • Yaşam tarzı bu şekılde yapacak bırsey yok herkesın hayatı kendını bağlar

    0|0
    0|0
  • Bunu başımıza saran acun.. kızın ne suçu var verilen parayı yiyor.

    3|0
    0|0
  • Hep merak ettiğim acaba Banuyla nasıl anlaşıyorlardı ya
    bide yüzsüz gibi banunun annesiyle selfie yapıp paylaşmıştı

    0|0
    0|0
  • kılını bile kıpırdatmadan nafaka adı altında hayvan gibi para söğüşlüyor tabiki millete batıcak çünkü adil değil

    1|0
    2|0
    • Alan razı veren razı size niye batıyor anlamıyorum

    • Hepsini Göster
    • Ya sana koyar belki 125 bin ama Acuna koyduğunu düşünmüyorum.

    • @Misssss dediğim gibi acuna koysa da koymasa da bişey diyemiyor zaten.

  • Kimin ne yaşayacağını ve yaşadığını bilemeyiz ama bu şey değil mi ya ben suçsuzum hakim bey

    0|0
    0|0
  • 1- Şeyma Subaşı'nın ayrılması barışması umrumda değil.
    2- Şeyma Subaşı metrestir.

    0|0
    1|0
  • Bu ne şimdi yani dünya üzerinde yedi bucuk milyar insan var bu hiç ilgimi çekmiyo 🤧

    0|0
    0|0
  • Ay bıktık bundan bence kendi suçu değil insanlar hiç emek vermeden dikkat çekici bir şey yapanlara o kadar değer veriyor ki o da bunun nimetlerinden yararlanıyor.

    0|0
    0|0
  • Benide, angelina vs brad çifti gibi evlat edinebilir misin şeyma.🙏

    0|0
    1|1
  • Ayşe Arman kalitesizliği ve Şeyma Subaşı seviyesizligi birarada.. sasirmadik

    1|1
    2|0
  • buda kerimcan gibi bir balon hiçbir vasıfları yok milyonlarla oynuyorlar yazık günah bu insanlara bunlar fotosentezle yaşayan insanlar

    0|0
    0|0
  • Yuva yıkanın yuvası olmaz yiğidim demek isterdim ama yine karlı çıkan sen oldun.

    1|0
    0|0
  • Acunla oldugu dönem boyunca her yerini yaptrdi kendini gelistrdide isi bitincede ha buna ask bitince dedi terk etti.

    0|0
    1|0
  • Acunun parası ile emek vermeden geziyor olduğunu kabul etmiş ne güzel yüzsüzlük helal olsun 👏👏

    1|1
    1|0
  • Kim ne derse desin seviyorum ben bu kadını.. Kim takip etmiyoruz diyorsa da ediyor valla.

    0|0
    0|0
  • Ayşe arman'a hiç bir şey olmaz merak etmeyin ama italyan sevgili olayı çok garip geldi bana..

    0|0
    0|0
  • Her yerini düzelttirdin ama o çirkin ellerine bişey yaptıramıyorsun. Ne acı dimi?

    0|0
    1|0
  • Bunun gibi boş yaratıkla yapılan röportaja yazık vallahi.

    0|0
    0|0
  • Ne olursa olsun zamanında metreslik yaptığın gerçeğini değiştiremezsin suşi.

    0|0
    1|0
  • acunla evliyken gitti burak özçüvütün altına yattı metres değil bildiğin kal*tak

    0|0
    3|0
  • Biz bu kadından niye kurtulamıyoruz? Her yerde gormekten sıkıldığım iki kişiden biri..

    0|0
    0|0
  • ünlülerdeki genel durum bu degilmi

    0|0
    0|0
  • Savunma verir gibi röportaj yapmış. :/

    0|0
    0|0
  • okumadım bile resmi görünce yazdım; boş işler

    0|0
    0|0
  • KS bari sen yapma be gündeme oturtmayın şunları

    1|0
    0|0
  • Heryerde bu kadını görmekten sıkıldım.

    0|1
    0|0
  • Turkiyenin gundemi yine bos tenekeler.

    0|0
    0|0
  • Bu kadını anlamadım

    0|0
    0|0
  • Haksızda çıkmadılar ama.

    0|0
    1|0
  • sana koca bulması kolay boşver

    0|0
    0|0
  • Ne diyim ne hali varsa görsün

    0|0
    1|0
  • Hayırlısı olsun

    0|0
    0|1
  • gizli takipte olanlar :Dd

    0|0
    0|0
  • Kim bu kadin tanimiyorum

    0|0
    1|0
  • Buda kendini nimetten sanıyor..

    0|0
    0|0
  • Kes la n kiralık karı

    0|0
    2|0
  • Metres falan bilmemde ağır yollusun

    0|0
    2|0
  • Önemli bir konu var mı bunda

    0|0
    0|0
  • artık görmekten sıkıldım yani

    0|0
    0|0
  • Metres değil motor

    0|0
    1|0
  • belliydi zaten

    0|0
    0|0
  • Bunların hepsi saçmalık

    0|0
    0|0
  • Bunları haber yapmayın artık ya

    0|0
    0|0
  • Metres diye az demis ben direk o. r. s. p. diyorum boylelerine... ama acuna da boylesi yakisir... :)

    0|0
    0|0
  • Bu kadını desteklemiyorum ama ona yapılan eleştirilerin Acuna yapılmamasını eleştiriyorum. Çifte standardınıza tüküreyim. Sanki kadın yuvayı tek başına yıktı. Acun bilerek isteyerek boşandı eşinden ve Şeymayla evlendi. Bir suç varsa o iki kişiye de ait

    0|0
    0|0
  • evliyken bu kadar soyunursan ne bekliyordun herkes bikini giyerde herkse bunun havası atılmaz kocamı İstanbul'da bırakıp maldivlerde cıplak geziyom diye foto atarsan bedeli olur bunun

    0|0
    1|0
  • o kadar para kopardın sus otur

    0|0
    1|0
Yükleniyor...