2018'in son günleri yaklaşırken kredi ve banka kartlarımızda biriken puanları kullanmamız öneriliyor...Bursa Tüketiciler Derneği Başkanı Sıtkı Yılmaz tüketicileri uyardı: "Biriken puanlarınızı kullanın, 2019'a bırakmayın"
Bursa Tüketiciler Derneği Başkanı Sıtkı Yılmaz, yaptığı açıklamada, alışveriş yaparken toplanan bu puanlardan birçok tüketicinin bilgisinin olmadığını, kullanılmaması durumunda puanların bankaya ya da kartı veren firmaya kaldığını söyledi. Sıtkı Yılmaz kartlarımızda biriken puanlar için şu açıklamalarda bulundu:
Tüketici bu puanların yıl sonunda sıfırlanacağı konusunda bilgisi olmadığı için mağdur olabiliyor. Tüketici Kanunu, satıcı ve sağlayıcıların tüketiciye verdiği hizmet hususunda tüketicinin bilgilendirilmesini esas kılmıştır.


"Bazı şirketler puanları silmeyebilir, yeni yıla devredebilir"
Yılmaz, bankaların puanlarla ilgili uyarı yaptığını, mağazaların ve işletmelerin de tüketiciyi bilgilendirmeleri gerektiğinin altını çizerek, sözlerine şöyle devam etti:
2018'in son günlerindeyiz, tüketicilerimiz kartlarına baksın. Kartlarında toplanan puanları mutlaka kullanmalarını öneriyorum. Bazı şirketler bu puanları silmeyebilir, yeni yıla aktarabilir. Bu konuda da tüketici mutlaka firma yetkililerine danışıp kesinleştirdikten sonra yeni yıla bıraksın. Aksi takdirde yeni yıla geçmeden yıl sonuna kadar bu haklarını kullanmalarını tavsiye ediyorum.
Kaynak: AA
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar