Banka ve kredi kartı kullanmayanlar buraya!
Banka hesabın olmadığı için kaçırdıklarını dertli dertli düşünmeye başladın değil mi? 🤔
Banka ve kredi kartı kullanmayanlara “Aa bunu ben de yaşamıştım.” dedirten durumları keşfettikten sonra görüşlerinle bize katıl!
1- Millet tıkır tıkır online alışveriş yaparken, sen internetteki %70 indirimler, aşırı fırsatlar ve en beğendiğin parçalara uzaktan bakmak zorunda kalırsın.

2- Kapıda ödemeyi, ya paşa paşa kabul etmek zorunda kalırsın ya da ekstra harcama yaptığın için kendini kötü hissedersin.

3- Kartla havalı bir şekilde hesap ödeyenleri gördükçe nakit kullanmanın son derece sıkıcı olduğunu fark edersin.

4- Çocuğuna elden harçlık vermenin tedirginliğini yaşar, “Paranı iyi sakla.” diye kırk kere tembih etmeden duramazsın.

5- Oturduğun yerden fatura ödemeyi hayal ederken bitmek bilmeyen kuyruklarla ve bir türlü yanmayan sıra numaralarıyla yüzleşirsin.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
Kapıda ödeme yoksa online alışveriş yapılamıyor bu en kötüsüydü :D Banka hesabı olsa bile güvenli alışveriş için sanal kart kullanılmalı kesinlikle.
kesinlikle
Ininal iyi guzel hoş da.. o karta yatirdigun parayi asla nakit olarak geri alamiyorsun. Bu buyuk bir handikap. Tamam isimsiz anonim bir kart hukmunde olabilir ama karti kullanmayi birakacak biri , hic olmazsa karti bankaya gidip iade edip icindeki parayi alabilmelidir. Sonucta kart numarasi isme kayitli.. o parayi karta yatirdigin an hic bir sekilde nakite ceviremiyorsun bir daha.. ve sanirim bir de kart guncellemesi mi ne yapildi. bazi kartlar kullanima kapandi vs. O gun karti kullanmayi biraktim @soran.
İninal kullanmıyorum ancak Banka/Kredi Kartsız kalmak bu devirde çok zor. İnternet üzerinde pek çok e-ticaret sitesi Kapıda Ödeme seçeneği sunmuyor ve bu da indirim vakitlerinde can sıkabiliyor. Ayrıca kredi kartınız var ise, taksitlendirme imkanı ile çok rahatlayabiliyorsunuz :)
.
Kartım yok, nakitten daha iyi ödeme aracı yok, ayrıca kartım olmadığı için gerçekten indirim vs var diye gereksiz alışveriş yapmıyorum, bu sebeple daha çok geziyor ve deneyimliyor yeni insanlar yeni kültürler ile tanışıyorum. İndirimli alacağım diye hayatımı bilgisayar ya da telefon başında da geçirmiyorum.
İninal iyidir öncesi paypal kullanıyordum daha sonra paypal kapanınca ininale geçtim. Tek sıkıntı kart numaranızla her siteden alışveriş yapmayın sizden habersiz çekim yapabiliyorlar.
Kısaca alın dursun köşede zaten visa sisteme geçtiler her türlü yurt dışı alışverişe uygun
Tüketim çılgınlığı girdabında boğulmak istememek ve gücünün yettiği kadarıyla yetinmek gibi bir tercihte bulunmuş, aman şunları X TL'ye tamamlayayım da daha fazla bölünsün, şu kadar alayım da bu kadar biriksin anlayışından uzak, her ay aldıklarının hesabını tutabilecek insandır...
Kredi kartı borçlarım olduğu için kart alamıyordum bu prepaid kartların çıkması iyi oldu ininal, papara, param, paycell vs hepsini kullanıyorum. Yalnız sanal kart oluştururken ön ödemeli kredi kartı gibi işleyecek bir özellik gelmeli hiç birinde yok ödeme yükle ve al var ama bazı uygulamalara eklenmiyorlar. Örneğin fastpay gibi eklenmesini isterdim. Kampanya birleştirmelerde işe yarar.
Kredi kartı neyse de banka hesabı olmayan biri var mı ya herhangi bir işe girdiğin zaman mecburen banka hesabı açmak durumunda kalıyorsunuz ayrıyeten banka hesabını online alışverişlerde kullanmak istemeyenler için bankaların çoğu o hesaptan sanal kart da çıkartabiliyor hesaptan sanal karta yüklemek de oldukta hızlı ve zahmetsiz
İninal gayet güzel 3 yıla yakındır kullanıyorum ve şu zamana kadar pişman olduğum tek nokta var o da zamanında para çekiliyor sanıp 550 TL ye yakın çekmeye çalışmıştım sonrasında baktım çekemiyorum 550 TL yi internette harcamıştım
Bunların hepsi küresel sermaye burda kullanmayan insanları kulla durmaya teşvik ettiriyorlar keşke kimse kullanmasa bende kullanmıyorum ama memnunum. Inaninal karta vs. Kullanmadığım halde neden aylık iki lira kestireyim ki?
Bende var yıllardır ama kartta para olmadan harcama yapamıyorsun o kartla harcama yapmak için yine para yüklemek gerek akbil gibi.
Tabii para varsa büyük bir kolaylık türkiyeyede böyle bir kart çıkarmaları iyi olmuş
Kart ile o havalı havalı ödeme yapanların bir çoğu borç batağında sürünenlerdir, icralık olanlardır. Hani şu cebinde para olmayan ama elinde ıphone ile dolaşan tipler yani...
Siz siz olun, sizin olmayan para ile alışveriş yapmayın...
bence kullanmasını bilirsen çok faydalı bir durum... bu kapitalist sömürücüleri desteklediğimden değil ama paran olmadığı zaman en iyi dostun bu banka oluyor
Cüzdan taşımak bozuk paralarla uğraşmak yerine kart taşımak daha kolay geliyor kredi kartına bulaşmak istemeyenler banka kartı kullansın hafif ve daha güvenli
Kart hep şart oluyor fakat ininal gibi tosla gibi kartınız varsa sıkıntınız kalmıyor ben öyle yapıyorum gayette mutluyum herkese şiddetle öneririm internetten alışveriş yapacaksanız kartınıza o kadar para yükleyip sadece o kadarını harcıyorsunuz muhteşem.
Kesinlikle geçenlerde trendyolda indirim vardi cok büyük hicbisey alamadim begendiklerimi satin al deyince sadece kartla odeme yaziyodu cok pis morelimi bozdu
Kart lazım ama sonunda hapise gitmek de var😏
Kredi kartı kullanmıyorum ama banka kartım var paramı atıyorum faize girmeden onu kullanıyorum bankada paramı işletmiyorum bir nevi cüzdan yani 🥳
32 yaşındayım daha ne kredi kartı ne de bankayla işim oldu. Maaş kartımdan başka bir kart kullanmadım 🤣
Bende öyle artı ek hesap yeterli oluyor 🙃😁
Her ne olursa olsun kredi kartı kullanmayı asla tavsiye etmem. Borç batağına düşmek istemeyen uzak dursun.
Neyse ki böyle sorunlar yaşamıyorum ancak yaşayan arkadaşların ilk başvuru adresi olduğum için bazen sıkıntı basıyor
20 yıldır kullanıyorum ben kredi kartının bir faydasını görmedim. Belli nokta sonra mecburiyete itiyor seni. O yüzden nakit candır.
Oturduğun yerden fatura ödemeyi hayal ederken bitmek bilmeyen kuyruklarla ve bir türlü yanmayan sıra numaralarıyla yüzleşirsin.
ben kullanmiyorum sahsen cok zorlandigim zamamlar oluyor ozellikle internetten alisveris yapinca mutlaka lazim
Banka mülakatına grediğimde artık kart kullanmayan kimse yok dediğinde kendimi gösterip var deyip gülmüştüm. Dipnot: Mülakatı geçmiştim :D
KART geleceğin parasını bugunden harcamaktır... matematık kolay paran varsa harca. gelecegını israf etme!
Zaten internet alışverişlerinin kredi kartı kullanma oranını hatırı sayılır sayıda artırdığı inkar edilemez bir gerçektir.
Sen cansın ininal!!
Wolfteam'da az kurtarmadın beni. Hey gidi günler hey.. seninle ilk o zamanlar tanışmıştım. Ettiğim duanın haddi hesabı yoktu. :D
Herşey iyi hoş ininalin ama para yatırırken 2 TL 3 TL çekip alıyor bundan daha sinir bozucu bir durum olduğunu düşünmüyorum...
Param varsa alırım yoksa borca girmeyi sevmem onun yerine her ay birikim yapmayı tercih ederim. Aldığım malın bereketi ve kıymetini daha çok bilirim.
Çok beğendim birşey oluyor almak istediğim de kredi kartı istemesi. Çok zor olmuyor ama bir kaç gün sonra unutuyorsun acısı geçiyor yanii😄
Kredi kartı kullanmıyorum!
Ancak çalıştığım şirket banka 🏦 hesabı üzerinden maaş yatırıyor, alış veriş için ise 🏧 kartları zaten yeterli
Nakit alamıyoruz diyo kasiyer, kredi kartı kullanmıyorum diyince de yanımdaki mal nasıl yani? diyo. Zorundamıyız çözemedim?
Hesap kartı kullanırım hep ne kadar yüklersem o kadar harcarım kafam rahat hep borcum yok bişeyim yok
Kullanmadım kullanmadım, bu sebeplerden dolayı kullandım. İyikide kullanıyorum. Dikkat edildiği sürece bir sorun yaratmıyor bence. :)
Güzel bir çalışma olmuş. Banka hesap kartlarını kabul etmiyorlar ama bu kart ile sorun ortadan kalkmış bence.
Ben paycell kart kullanıyorum. İninal, paycell vb kartlar çok kullanışlı ve güvenli.
Buradan herkese tavsiye ediyorum jsjs (o kadar reklamını yaptık, umarım bana maaş bağlarlar)
Ben sen eskiden bilmiyordum ancak şu anda çok da iyi kullanıyorum. Bu arada emeğine sağlık çok faydalı bir bence
Hahahhaa kart bazen cidden şart ama fazla değil herkesin bir adet online işlemler için karta ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
Şöyle bir avantajı var ne kadar paran varsa o kadar harcıyorsun şimdi herkesin kartı var da ne oluyor herkes borçlu malesef
Bir tane maaş kartı, bir tane de kredi kartı kullanıyorum, yetiyor bana. Yazıdaki durumlara hiç düşmedim. 😊
Valla kredi kartı kullanmıyorum alacağım zaman çıkarıyorum nakit parayı sayıp veriyorum eline adamda mutlu oluyor 😁
Yurt dışı alisverislerine uzaktan bakiyorum oylece :(
kart şart değil ama sanırım öyle bir duruma geldikki mecburmuş gibi hissetmeye başladık
Kuzenim kullanıyor. Ben sadece oyun satın almak için kullanıyor sanıyordum. İçine elinde olan paramı koyup harcıyorum demişti. Çok mantıklı.
Nakıt kullandıkca aslında kendini frenleyebılırsn elinde kalan para azaldıkça az harcarsın. Kartta sanki bedava hıssi oluo ve son damlasına kadar harcanıyor😏
Bunların hepsi saçma. Yahu kart ile hesap ödemenin neresi havalı 😀ayrıca çocuga harçlık verirken istedigin kadar tembih et çocuk tutumsuzsa her türlü yer o parayı 😀
Kart olmazsa olmaz yani eksi yanlarida var ama gerekiyo napalim
Bir @ininal kullanıcısı olarak çok memnunum kart kısıtlaması biraz daha yüksek tutulmalı diye düşündüm 🤔
Kartı hep kullanmak istiyorum fakat emin olamıyorum hiçbir zaman 😔😔
O kartı da öyle bir yerde saklarım ki kaybolmasın diye.
Kimse borç vermez ama banka her zaman verir kart gerek
Bende tam uc tane var calistigim firmalardan ödül olarak ici dolu geldi
Kart şart her zaman. Dün. Atm annemin kartını yuttu aman dikkatli olun atmlerde
Taksitin cezbediciliği kredi kartını olmazsa olmaz yapıyor maalesef.
Bankamatiğin karta el koyması kadar acı ve çaresiz bir durum yok
Valla karta imrendigim dogrudur olur bigun insallah
İkisini de kullanıyorum hayatımdan memnunum çok şükür ^^
Kardeşim iyi hoşta bir de sürekli mesaj atmasınız milletin telefonuna.
Kartım olmadan asla online alışverişlerde çok gerekli kart olmadan olmuyor