• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 2)

ininal
ininal Takip Et
Sponsorlu
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2022
Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
42 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

149

Cevap

283

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Odine
    Odine Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    6-7 yıldır düzenli kredi kartı kullanırım. Ama çizgiyi hiç aşmam.

    0
    0 Yorumla
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 707 cevap paylaştı.

    Özellikle sık sık online alışveriş yaptığım için kart olmazsa olmazım haline geliyor :)

    0
    0 Yorumla
  • ŞerifAbi
    ŞerifAbi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kart kullanma kartsızda yaşama her an lazım olabilir

    0
    0 Yorumla
  • melisozdag_91
    melisozdag_91 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kullanırken kendini kaybetmezsen çok yararlı oluyor

    0
    0 Yorumla
  • halfcoulmn
    halfcoulmn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kart alma macerası internetteki o ucuzlukta müthiş ürünleri görmekle başladı

    0
    0 Yorumla
  • Ansur
    Ansur Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    3. seçenek ne öyle :D kartla ödemek havalı mı? :D:D:D:D:D

    0
    0 Yorumla
  • businessz
    businessz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kartta hayali para olduğu için harcayınca acısı hissedilmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Tatlıaşkkk
    Tatlıaşkkk Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    İnternet uzeri alışveriş yapamam gibi bir sorun oluyordu. Ve bu çok sinirimi bozmuştu😀

    0
    0 Yorumla
  • süperbenn
    süperbenn Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Oldukça faydalı gibi duruyor. Özellikle kartla bankayla işi olmayanlar için iyi düşünülmüş.

    0
    0 Yorumla
  • ahmetbalyaa
    ahmetbalyaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Kredi kartı limiti bittiğini görünce mutsuzluk hiç unutulmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • Hayatitani
    Hayatitani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Cildiririm bazen bu durum yuzunden en gicik oldugum seylerden bir tanesiii..

    0
    0 Yorumla
  • ManBy
    ManBy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Çok doğru haklisiniz 😂😂😂😂 bazı durumlar sorunlu

    0
    0 Yorumla
  • Marc4life
    Marc4life Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Online alışveriş için kredi kartı olmasada mutlak banka kartı şart

    0
    0 Yorumla
  • Eyldrm06
    Eyldrm06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hepsi doğru güzel de hesap kisminda kart havalı değil ki nakit ödemek daha havali

    0
    0 Yorumla
  • TutkununKırmızıTonu
    TutkununKırmızıTonu Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    İninal kartı almayı isteyip alamayan tek insan evladı benim galiba.

    0
    1 Yorumla
    • Eyldrm06
      Eyldrm06
      +1 yıl

      Sen neden alamiosun?

      Yorumla
  • Melekusk
    Melekusk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yani kulanmamak bazi ihtiyaçlarımızı kisitlaya biliyor 🤔

    0
    0 Yorumla
  • ƛƬMƛƇƛ
    ƛƬMƛƇƛ Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Artık, banka hesabın olmadan da kartla alışveriş yapabilirsin!

    Mükemmell

    1
    0 Yorumla
  • Kiminekimono
    Kiminekimono Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl

    Yukardakılerın hıcbırını yasamıyorum , kartda kullanmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Sinakaplan
    Sinakaplan Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    zor durumda kalduysan kullanırssın ama bu kötü sonuçlarda doğurur dikkat etmek lazım.

    0
    0 Yorumla
  • Sistrumu
    Sistrumu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110
    +1 yıl

    Online bişey almak lazım olursa tanıdık birine nakiti verip kartını kullanıyoruz. Temiz.

    0
    0 Yorumla
  • PowerOfMind
    PowerOfMind Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Ben nakit taşımıyorum fazla herşeyi kart ya da telefonla hallediyorum...

    0
    0 Yorumla
  • coiffeurcan
    coiffeurcan Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Güzel bir çalışma acaba borçlu olduğun başka kurum karttan çekebiliyor mu

    0
    0 Yorumla
  • hayatbee
    hayatbee Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Kredi kartı kullanmadım hiç , kullanmayı da düşünmüyorum. Kullananların hali ortada. Her ay giren girene.

    0
    0 Yorumla
  • Yabababadu
    Yabababadu Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok beğendiğim kıyafetleri alamıyorum :( Çünkü kredi kartım yok ve nakit o kadar param olmuyor

    0
    1 Yorumla
    • yakisikli88
      yakisikli88
      +1 yıl

      Ben alabilirim merak etme

      Yorumla
  • byguven01
    byguven01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Artık öyle bir zamandayız ki alışveriş yapabilmek için özellikle internet üzerinden kredi kartınızın olması gerekiyor Yoksa indirimli ürünlerden faydalanamaz sınız

    0
    0 Yorumla
  • ressammx
    ressammx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Benim banka kartim yok hic olmadi da nasil yapilir 18 yasindayim ne kadar sure sonra para odenir kart icin biz mi yukleriz birsey anlamadim herseyi detayli anlatirmisiniz rica etsem😊

    0
    0 Yorumla
  • Ocean_Nymph
    Ocean_Nymph Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bitmeyen borç sürekli erteleme taksit ama yinede insan bazen mecbur kalıyor

    0
    0 Yorumla
  • Hazretius
    Hazretius Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    En güzeli ise banka da sıra bekleyip hesap açmak vs. için uğraşmamız

    0
    0 Yorumla
  • IEdiLee
    IEdiLee Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    Yani doğru ama kullanmıyorken bu duyguların sadece 1 2 maddesinin yaşadım.

    0
    0 Yorumla
  • karameleeeek
    karameleeeek Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Para kaybetme tehlikesi oluyor genelde o yüzden ben kartla alışveriş yapmayı tercih ediyorum

    0
    0 Yorumla
  • Mehhtpppxx
    Mehhtpppxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kartsız gerçekten hayat zor para birikimi için ideal

    0
    0 Yorumla
  • SexyRabbit
    SexyRabbit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kart mecburlaştı gibi.. Ininal'de yardımcı olmuyor değil ama arada.

    1
    0 Yorumla
  • Dogfights
    Dogfights Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Kredi kartım yok ama bankamatik kartı ise yarıyor:)

    0
    0 Yorumla
  • Yusuf_demir
    Yusuf_demir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48
    +1 yıl

    İnternette alışveriş yapmak için lazım oluyor açıkçası

    0
    0 Yorumla
  • Elitruhsuz
    Elitruhsuz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kullanmaz olaydım kredi kartını da bu şeyleri kaçırsaydım 😂

    0
    0 Yorumla
  • oğuzataolmak
    oğuzataolmak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Her ne olursa olsun kredi kartı kullanmayı asla tavsiye etmem

    0
    0 Yorumla
  • Bahrkobakoglu10
    Bahrkobakoglu10 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yoo bence kredi kartını kullanmamak daha iyi borcun olmuyor en azından

    1
    0 Yorumla
  • Yapboz79
    Yapboz79 Takip Et
    Yoda Yaş: 47
    +1 yıl

    param varsa nakit alıyorum daha indirimli ay sonunda ekstre düşünme derdim yok

    0
    0 Yorumla
  • aydınnalın
    aydınnalın Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Akıllı kullandıktan sonra, kendine hakim olabildikten sonra kredi kartı ve mobil bankacılık çok rahat

    0
    0 Yorumla
  • Manzukic16
    Manzukic16 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kredi kartı kullananların borç batağında olduğu asgari tutarını zor ödediğini ama kredi kartı kullanmayanların kafasının rahat olduğunu unutmayalım

    0
    0 Yorumla
  • Geceninyüzü
    Geceninyüzü Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    En güzeli banka kartıdır kredi kartı adamı borca sokuyor gereği yok. Banka kartının faydası saymakla bitmez.

    0
    0 Yorumla
  • zaaflı_kişilik
    zaaflı_kişilik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kullanmayan ne yaşayabilir ki ya acaba kullansın o zaman aksiyona bak sen

    0
    0 Yorumla
  • Or_ta
    Or_ta Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bu devirde kartın olmayınca işler yürümüyor kiradır faturalar için illaki şart

    0
    0 Yorumla
  • Sni-Per
    Sni-Per Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    En iyisi kredi kartını hiç kullanmamak ama banka kartı olmazsa olmazimiz

    0
    0 Yorumla
  • K9TEACHER01
    K9TEACHER01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    Olmuyor yaa kartsız. milletten para isteyecek kalmadı. kart milletten daha iyi dost oldu

    0
    0 Yorumla
  • melisasekerci
    melisasekerci Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Taksite bölmek için kart istediklerinde baya kötü oluyo

    0
    0 Yorumla
  • AyşegülAslann
    AyşegülAslann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben bu karglardan kullandım hem paran kadar harcion iyi oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Iaras
    Iaras Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Allah'tan ininal var ama para çekme limiti olması 😟😩 üzülüyorum

    0
    0 Yorumla
  • BiLirrkisi
    BiLirrkisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kullanmayı bilirsen en iyi arkadaşın kredi kartı. Başkalarına ağız burun eğmene engel oluyor

    0
    0 Yorumla
  • pussycatpinkie
    pussycatpinkie Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    internet alisverislerinde sorun oluyor. baba jartiyer alicam da diyemiyorsun mjahsjsahskdjsjdjsj

    0
    0 Yorumla
  • Bulutdayı
    Bulutdayı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Maaş kartıyla alışveriş yapıyorum kredi kartımı kapattım kredim yok böyle yaşamak daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • Espanyol656
    Espanyol656 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Genelde basimiza geliyor ama nalit odemek daha havali

    0
    0 Yorumla
  • ÖzgürBalığım
    ÖzgürBalığım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevmiyorum ama itiraf etmek gerekirse bazen hayat kurtarıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ooo süper bir kolaylık. Hep merak ediyordum. Benim olmazsa olmaz 👍 İlk fırsatta bir tane edineyim 🌺

    0
    0 Yorumla
  • şestracan
    şestracan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    kolaylıkları inkar edilemez kart kullanmayan ne zaman batmış kart kullananlar batıp çıkıyor çıkamayan da var.

    0
    0 Yorumla
  • Doyumsuz0909
    Doyumsuz0909 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Kapıda ödeme yoksa online alışveriş yapılamıyor bu en kötüsüydü Banka hesabı olsa bile güvenli alışveriş için sanal kart kullanılmalı kesinlikle

    0
    0 Yorumla
  • feride_87
    feride_87 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41
    +1 yıl

    İninal in en iyi yanı internet üzerinde pek çok e-ticaret sitesi Kapıda Ödeme seçeneği sunmuyorken kendileri sunuyor. İndirim zamanı kaç ürün kaçırdım böyle allah biliyor.

    1
    0 Yorumla
  • FatmaNurKaradoruk
    FatmaNurKaradoruk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kartım olmadı 19 yaşındayım gerçi nakitlede halledebilirim herşeyi

    0
    0 Yorumla
  • isteklivearzulu
    isteklivearzulu Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Kredi kartım var ama çok nadir kullanırım genelde nakit daha avantajlı oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Dujavu
    Dujavu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Online işlem, alışveriş, ve tabii kapital sistemin gerektiği ve istediği şekilde yaşıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (312)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Benceler > Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
ininal
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨