Artık öyle bir zamandayız ki alışveriş yapabilmek için özellikle internet üzerinden kredi kartınızın olması gerekiyor Yoksa indirimli ürünlerden faydalanamaz sınız
Benim banka kartim yok hic olmadi da nasil yapilir 18 yasindayim ne kadar sure sonra para odenir kart icin biz mi yukleriz birsey anlamadim herseyi detayli anlatirmisiniz rica etsem😊
İninal in en iyi yanı internet üzerinde pek çok e-ticaret sitesi Kapıda Ödeme seçeneği sunmuyorken kendileri sunuyor. İndirim zamanı kaç ürün kaçırdım böyle allah biliyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
6-7 yıldır düzenli kredi kartı kullanırım. Ama çizgiyi hiç aşmam.
Özellikle sık sık online alışveriş yaptığım için kart olmazsa olmazım haline geliyor :)
Kart kullanma kartsızda yaşama her an lazım olabilir
Kullanırken kendini kaybetmezsen çok yararlı oluyor
Kart alma macerası internetteki o ucuzlukta müthiş ürünleri görmekle başladı
3. seçenek ne öyle :D kartla ödemek havalı mı? :D:D:D:D:D
Kartta hayali para olduğu için harcayınca acısı hissedilmiyor
İnternet uzeri alışveriş yapamam gibi bir sorun oluyordu. Ve bu çok sinirimi bozmuştu😀
Oldukça faydalı gibi duruyor. Özellikle kartla bankayla işi olmayanlar için iyi düşünülmüş.
Kredi kartı limiti bittiğini görünce mutsuzluk hiç unutulmuyor.
Cildiririm bazen bu durum yuzunden en gicik oldugum seylerden bir tanesiii..
Çok doğru haklisiniz 😂😂😂😂 bazı durumlar sorunlu
Online alışveriş için kredi kartı olmasada mutlak banka kartı şart
Hepsi doğru güzel de hesap kisminda kart havalı değil ki nakit ödemek daha havali
İninal kartı almayı isteyip alamayan tek insan evladı benim galiba.
Sen neden alamiosun?
Yani kulanmamak bazi ihtiyaçlarımızı kisitlaya biliyor 🤔
Artık, banka hesabın olmadan da kartla alışveriş yapabilirsin!
Mükemmell
Yukardakılerın hıcbırını yasamıyorum , kartda kullanmıyorum.
zor durumda kalduysan kullanırssın ama bu kötü sonuçlarda doğurur dikkat etmek lazım.
Online bişey almak lazım olursa tanıdık birine nakiti verip kartını kullanıyoruz. Temiz.
Ben nakit taşımıyorum fazla herşeyi kart ya da telefonla hallediyorum...
Güzel bir çalışma acaba borçlu olduğun başka kurum karttan çekebiliyor mu
Kredi kartı kullanmadım hiç , kullanmayı da düşünmüyorum. Kullananların hali ortada. Her ay giren girene.
Çok beğendiğim kıyafetleri alamıyorum :( Çünkü kredi kartım yok ve nakit o kadar param olmuyor
Ben alabilirim merak etme
Artık öyle bir zamandayız ki alışveriş yapabilmek için özellikle internet üzerinden kredi kartınızın olması gerekiyor Yoksa indirimli ürünlerden faydalanamaz sınız
Benim banka kartim yok hic olmadi da nasil yapilir 18 yasindayim ne kadar sure sonra para odenir kart icin biz mi yukleriz birsey anlamadim herseyi detayli anlatirmisiniz rica etsem😊
Bitmeyen borç sürekli erteleme taksit ama yinede insan bazen mecbur kalıyor
En güzeli ise banka da sıra bekleyip hesap açmak vs. için uğraşmamız
Yani doğru ama kullanmıyorken bu duyguların sadece 1 2 maddesinin yaşadım.
Para kaybetme tehlikesi oluyor genelde o yüzden ben kartla alışveriş yapmayı tercih ediyorum
Kartsız gerçekten hayat zor para birikimi için ideal
Kart mecburlaştı gibi.. Ininal'de yardımcı olmuyor değil ama arada.
Kredi kartım yok ama bankamatik kartı ise yarıyor:)
İnternette alışveriş yapmak için lazım oluyor açıkçası
Kullanmaz olaydım kredi kartını da bu şeyleri kaçırsaydım 😂
Her ne olursa olsun kredi kartı kullanmayı asla tavsiye etmem
Yoo bence kredi kartını kullanmamak daha iyi borcun olmuyor en azından
param varsa nakit alıyorum daha indirimli ay sonunda ekstre düşünme derdim yok
Akıllı kullandıktan sonra, kendine hakim olabildikten sonra kredi kartı ve mobil bankacılık çok rahat
Kredi kartı kullananların borç batağında olduğu asgari tutarını zor ödediğini ama kredi kartı kullanmayanların kafasının rahat olduğunu unutmayalım
En güzeli banka kartıdır kredi kartı adamı borca sokuyor gereği yok. Banka kartının faydası saymakla bitmez.
Kullanmayan ne yaşayabilir ki ya acaba kullansın o zaman aksiyona bak sen
Bu devirde kartın olmayınca işler yürümüyor kiradır faturalar için illaki şart
En iyisi kredi kartını hiç kullanmamak ama banka kartı olmazsa olmazimiz
Olmuyor yaa kartsız. milletten para isteyecek kalmadı. kart milletten daha iyi dost oldu
Taksite bölmek için kart istediklerinde baya kötü oluyo
Ben bu karglardan kullandım hem paran kadar harcion iyi oluyor
Allah'tan ininal var ama para çekme limiti olması 😟😩 üzülüyorum
Kullanmayı bilirsen en iyi arkadaşın kredi kartı. Başkalarına ağız burun eğmene engel oluyor
internet alisverislerinde sorun oluyor. baba jartiyer alicam da diyemiyorsun mjahsjsahskdjsjdjsj
Maaş kartıyla alışveriş yapıyorum kredi kartımı kapattım kredim yok böyle yaşamak daha iyi
Genelde basimiza geliyor ama nalit odemek daha havali
Sevmiyorum ama itiraf etmek gerekirse bazen hayat kurtarıyor.
Ooo süper bir kolaylık. Hep merak ediyordum. Benim olmazsa olmaz 👍 İlk fırsatta bir tane edineyim 🌺
kolaylıkları inkar edilemez kart kullanmayan ne zaman batmış kart kullananlar batıp çıkıyor çıkamayan da var.
Kapıda ödeme yoksa online alışveriş yapılamıyor bu en kötüsüydü Banka hesabı olsa bile güvenli alışveriş için sanal kart kullanılmalı kesinlikle
İninal in en iyi yanı internet üzerinde pek çok e-ticaret sitesi Kapıda Ödeme seçeneği sunmuyorken kendileri sunuyor. İndirim zamanı kaç ürün kaçırdım böyle allah biliyor.
Kartım olmadı 19 yaşındayım gerçi nakitlede halledebilirim herşeyi
Kredi kartım var ama çok nadir kullanırım genelde nakit daha avantajlı oluyor
Online işlem, alışveriş, ve tabii kapital sistemin gerektiği ve istediği şekilde yaşıyoruz