Banka ve kredi kartı kullanmayanlar buraya! Banka hesabın olmadığı için kaçırdıklarını dertli dertli
Alışveriş & Hediyeler Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 3) ininal Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2022 Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
MeliscimYapma Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Varlığında yoklugunu aramamız gerekirkrn yoklugunda varlığına hasret bırakan bir etken 0 0 Yorumla
delininteki12 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl kapida odeme olmadigi zaman oylece kaliyorsun insani delirtiyor 0 3 Yorumla egemarin +1 yıl Nniçkin zaten deli normal delirmen 😉 Yorumla delininteki12 +1 yıl onu bunu birak gozunu kirpmaaaa Yorumla egemarin +1 yıl Hahaahah Yorumla
Alisa58 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Büyük indirimleri kaçırırsın acil bir durum da zor bir durum da kalırsın 0 0 Yorumla
nn38mn Takip Et Xper 2 Yaş: 46 +1 yıl Güvenilir sitelerden almak lazım. Kartlı veya kapıda ödemede olsa güvenli alışveriş derim. 0 0 Yorumla
Sekaaaaaa Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kredi kartı çok güzel bir şeyde borcu bitmiyor bir türlü😀 0 0 Yorumla
sifanur_demirel Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Kart her zaman çok gereklidirVe bu kartın özellikleri gerçekten çok iyiymişFaydalı bence 0 0 Yorumla
arthur777 Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl 20 bin limitli kartım var asla internet alış verişinde kullanmam.5 lira fazla veririm kapıda öderim sıkıntı yok. 0 0 Yorumla
PARA_SIZIM Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl Kredi kartım yok kredi kartı borcum yok kafam rahat kardeşim hiçbirine de takılmıyorum paran varsa arıyorum yoksa oturuyorum aşağı 0 0 Yorumla
Yamac3506 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Kart her zaman lazım iki kredi kartım var 4.700 lük ikisi 2 tane banka kartım var tüm faturaları telden öderim 0 0 Yorumla
ozumyurdagul Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl İnsanlar artık kredi kartlarına mecbur olmamalı bu yüzden gayet desteklediğim bir sistem. Kampanyalar indirimler kovalayıp güzelce kullanılıyor, sevdim baya ininal i 0 0 Yorumla
acnncann Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Hiçbir sorun yaşamıyorum çünkü ikisinide kullanmıyorum 0 0 Yorumla
AykAnk06 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Banka kartı sıkıntılı bir iş. Zamanında ödemezsen ilerde kabusun olur 0 0 Yorumla
yenigenç48 Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl İninal seviyorum ama parayı geri alabilsek güzel olurdu 0 0 Yorumla
Hypperr Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ben kullanmıyorum artık kapattım inan cebimde daha çok para var 0 0 Yorumla
Canyildirim66 Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Kredı kartı efsane bişey bence yeterkı kullanmayı bılelım 0 0 Yorumla
cem1cem Takip Et Guru Yaş: 45 +1 yıl Ne kadar kullanmak istemesek de kart kullanimı olmazsa olmuyor malesef 0 0 Yorumla
BlueKelebek Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl İninal ne ya, diş macunumu 😄 Bu kart her alış veriş sitesinde geçerlimi. 0 0 Yorumla
Hüseyin_33 Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Kredi kartı kullanmak yeri geldiği zaman güzel yeri gelmediği zaman kötüdür 0 0 Yorumla
Arc-en-cieel Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl İstediğim bir şeyin sadece İnternette bulunması ve kart numarası istenmesi. 0 0 Yorumla
oznecati989 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl “Paranı iyi sakla.” tedirginliğini öyle iyi anlıyorum ki her hafta bunun için kavga bile ediyoruz. Bu tür kartlar o yüzden çok işe yarıyor. 1 0 Yorumla
sevim_kale Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Yaklaşık bir aydır kullanıyorum paramı daha iyi kullanmaya başladım. İndirimlerden faydalanmaya başladıkça harcamalarım daha uygun oldu. Çok memnunum 1 0 Yorumla
KonuşamamKi Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Kapıda ödeme yoksa online alışveriş yapılamıyor bu en kötüsüydü 😃 Banka hesabı olsa bile güvenli alışveriş için sanal kart kullanılmalı kesinlikle. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Sepeti doldurup da sitenin kapida odemesi olmadigini ogrenince yikildigim zamanlari bilirim. 0 0 Yorumla
Hudaiaagcakayaq Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bende öyle düşünüyorum puan almak için yazıyorum yoksa yazmam 0 0 Yorumla
şanssız_bir_bakir Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl ulan ya sürekli adlığım mesajlar fjdngkfcdgghgfhgfhgf 0 0 Yorumla
Yalnızboyys Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl İnternet alışverişin kısıtlanıyor bu yüzden şart düzgün ve doğru kullanması şart 0 0 Yorumla
İlknur0134 Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl En iyisi nakit alimmm ama kartta bazen lazım oluyor 0 0 Yorumla
darpkaos Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Severek kullanıyorum, o yüzden bir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar 0 0 Yorumla
bacce_ Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Kredi kartını dogru kullandigin surece cok kolaylik sagliyor. 0 0 Yorumla
RetroIronik Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Kartım Mevcut Çok Aktif Kullanmıyorum Niyeyse Isınamadım 0 0 Yorumla
asaletten-kasıt Takip Et Yoda Yaş: 45 +1 yıl Güzel olmuş eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için 0 0 Yorumla
çıldırmışlar Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Bu zamana kadar kredi kartı kullanmadım inanılmaz huzurluyum. 0 0 Yorumla
aşklazım00050 Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Şükür kesip attım şu kartları ve kurtuldum harcamak almak kolay ya birde ödemesi nolucak 0 0 Yorumla
enginleventakin Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl Hiç ye sevmem ve kullanmam da boş yere cazip bişeymiş gibi anlatmayın. 0 0 Yorumla
Seaman_ Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Allah belasını versin bu bankaların genç yasimda esir oldum resmen 0 0 Yorumla
Django_00 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kullanmıyorum ve pişman da değilim abimin var lazım olunca ondan alıyorum 😂 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. bence kullanan borclu kullanmayan cok mutlu#emirhancankir1 0 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 301 cevap paylaştı. pek korkulacak bişi yaşamadım dikktli kullanmak en öneli şeylerden bir tanesi D: 0 0 Yorumla
Emre7207 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Parasızlık ve taksit olmayışı ancak ay sonu kart borcumu nasıl ödeyeceğim derdi yok 0 0 Yorumla
Zeynep1982 Takip Et Xper 3 Yaş: 48 +1 yıl Alışveriş merkezlerine mahkum olursun ; zaman kaybı , otopark sorunu gibi bir çok sorun ; evden alışverişin güzelliğini yaşayamazsın 0 0 Yorumla
Elcatri Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ininali uzun yıllardır kullanıyorum gerçekten başarılı bir sistem. Son düzenlemeyle her şey çok daha iyiye gidiyor. 0 0 Yorumla
fatmaaa_nur Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Kartla indirim zamanında koton dan kazak aldım. Bizim oğlanındı kart kendime de alacağım güzelmiş. 1 0 Yorumla
RaistlinMajera1 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Kart mı 🤔 olmadan olmuyor oldumuda böyle oluyor 😜😜😜 0 0 Yorumla
bungunruh Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ödedim sanırsınız yanlış bir şey olur sonra bankadan haber gelir faiz şu şu şu 1 0 Yorumla
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl benı kredı kartları mahfettı keske hıc kullanmasaydım 0 0 Yorumla
Sualim_Olcakti Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl 750 TL aylık yükleme limitini doldurdum kaç kez sıkıntı yaşamadan kullanıyorum iyi bir sistem :) 0 0 Yorumla
tugbaa011 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Online alışveriş için kesinlikle gerekli diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
halil_urgen Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Zamanla elıne hıc para degmıyor maaşı çekıyorsun karta yatırıyosun... :D 0 0 Yorumla
DreamofDesire Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Çok zengin olduğumdan ve param kartlara sığmadığından 20 kartla gezerim :D 0 0 Yorumla
yaşfarketmez Takip Et Xper 3 Yaş: 50 +1 yıl Kartın parasını gününde ödersen hiç bir şey olmaz... 0 0 Yorumla
Hudeyalho Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Kartın bir çok avantajlarida var tabiki sorun yaşasak da 0 0 Yorumla
Gorduah Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Ayarsız kullandığım söylenemez yinede nakit tercihim 0 0 Yorumla
irmaksena Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kart olunca da pek işe yaramıyor zaten hemen bitiriyoruz nakit en iyisi 👍 0 0 Yorumla
VetHek25 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Buradaki olumlu yorum yapanların banka çalışanı olduğunu düşünüyorum 0 0 Yorumla
Sosagvu Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Banka hesabı kartı yerine nakit tercih ederim harcamami sinirliyor 0 0 Yorumla
Mert2030 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Şart değil kart ama zamanla insana zorunlu bir ihtiyaç gibi oldu 0 0 Yorumla
musallatexe Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Kart artık hayatımızın her noktasında bulunuyor. Bence olmazsa olmaz bir şey... 0 0 Yorumla
badfinger Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl nakite avans çekmekve hiç kimseye muhtaç olmamak 0 0 Yorumla
NaneB09 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl 4. Yü anlamadım kk olanlar elden harçlık vermiyo mu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
Varlığında yoklugunu aramamız gerekirkrn yoklugunda varlığına hasret bırakan bir etken
kapida odeme olmadigi zaman oylece kaliyorsun insani delirtiyor
Nniçkin zaten deli normal delirmen 😉
onu bunu birak gozunu kirpmaaaa
Hahaahah
Büyük indirimleri kaçırırsın acil bir durum da zor bir durum da kalırsın
Güvenilir sitelerden almak lazım. Kartlı veya kapıda ödemede olsa güvenli alışveriş derim.
Kredi kartı çok güzel bir şeyde borcu bitmiyor bir türlü😀
Kart her zaman çok gereklidir
Ve bu kartın özellikleri gerçekten çok iyiymiş
Faydalı bence
20 bin limitli kartım var asla internet alış verişinde kullanmam.
5 lira fazla veririm kapıda öderim sıkıntı yok.
Kredi kartım yok kredi kartı borcum yok kafam rahat kardeşim hiçbirine de takılmıyorum paran varsa arıyorum yoksa oturuyorum aşağı
Kart her zaman lazım iki kredi kartım var 4.700 lük ikisi 2 tane banka kartım var tüm faturaları telden öderim
İnsanlar artık kredi kartlarına mecbur olmamalı bu yüzden gayet desteklediğim bir sistem. Kampanyalar indirimler kovalayıp güzelce kullanılıyor, sevdim baya ininal i
Hiçbir sorun yaşamıyorum çünkü ikisinide kullanmıyorum
Banka kartı sıkıntılı bir iş. Zamanında ödemezsen ilerde kabusun olur
İninal seviyorum ama parayı geri alabilsek güzel olurdu
Ben kullanmıyorum artık kapattım inan cebimde daha çok para var
Kredı kartı efsane bişey bence yeterkı kullanmayı bılelım
Ne kadar kullanmak istemesek de kart kullanimı olmazsa olmuyor malesef
İninal ne ya, diş macunumu 😄 Bu kart her alış veriş sitesinde geçerlimi.
Kredi kartı kullanmak yeri geldiği zaman güzel yeri gelmediği zaman kötüdür
İstediğim bir şeyin sadece İnternette bulunması ve kart numarası istenmesi.
“Paranı iyi sakla.” tedirginliğini öyle iyi anlıyorum ki her hafta bunun için kavga bile ediyoruz. Bu tür kartlar o yüzden çok işe yarıyor.
Yaklaşık bir aydır kullanıyorum paramı daha iyi kullanmaya başladım. İndirimlerden faydalanmaya başladıkça harcamalarım daha uygun oldu. Çok memnunum
Kapıda ödeme yoksa online alışveriş yapılamıyor bu en kötüsüydü 😃 Banka hesabı olsa bile güvenli alışveriş için sanal kart kullanılmalı kesinlikle.
Sepeti doldurup da sitenin kapida odemesi olmadigini ogrenince yikildigim zamanlari bilirim.
Bende öyle düşünüyorum puan almak için yazıyorum yoksa yazmam
ulan ya sürekli adlığım mesajlar fjdngkfcdgghgfhgfhgf
İnternet alışverişin kısıtlanıyor bu yüzden şart düzgün ve doğru kullanması şart
En iyisi nakit alimmm ama kartta bazen lazım oluyor
Severek kullanıyorum, o yüzden bir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar
Kredi kartını dogru kullandigin surece cok kolaylik sagliyor.
Kartım Mevcut Çok Aktif Kullanmıyorum Niyeyse Isınamadım
Güzel olmuş eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için
Bu zamana kadar kredi kartı kullanmadım inanılmaz huzurluyum.
Şükür kesip attım şu kartları ve kurtuldum harcamak almak kolay ya birde ödemesi nolucak
Hiç ye sevmem ve kullanmam da boş yere cazip bişeymiş gibi anlatmayın.
Allah belasını versin bu bankaların genç yasimda esir oldum resmen
Kullanmıyorum ve pişman da değilim abimin var lazım olunca ondan alıyorum 😂
bence kullanan borclu kullanmayan cok mutlu
#emirhancankir1
pek korkulacak bişi yaşamadım dikktli kullanmak en öneli şeylerden bir tanesi D:
Parasızlık ve taksit olmayışı ancak ay sonu kart borcumu nasıl ödeyeceğim derdi yok
Alışveriş merkezlerine mahkum olursun ; zaman kaybı , otopark sorunu gibi bir çok sorun ; evden alışverişin güzelliğini yaşayamazsın
Ininali uzun yıllardır kullanıyorum gerçekten başarılı bir sistem. Son düzenlemeyle her şey çok daha iyiye gidiyor.
Kartla indirim zamanında koton dan kazak aldım. Bizim oğlanındı kart kendime de alacağım güzelmiş.
Kart mı 🤔 olmadan olmuyor oldumuda böyle oluyor 😜😜😜
Bazen gerekli olabiliyor
Kullanmasanda dursun 😅
Ödedim sanırsınız yanlış bir şey olur sonra bankadan haber gelir faiz şu şu şu
benı kredı kartları mahfettı keske hıc kullanmasaydım
750 TL aylık yükleme limitini doldurdum kaç kez sıkıntı yaşamadan kullanıyorum iyi bir sistem :)
Online alışveriş için kesinlikle gerekli diye düşünüyorum
Zamanla elıne hıc para degmıyor maaşı çekıyorsun karta yatırıyosun... :D
Çok zengin olduğumdan ve param kartlara sığmadığından 20 kartla gezerim :D
Kartın parasını gününde ödersen hiç bir şey olmaz...
Kartın bir çok avantajlarida var tabiki sorun yaşasak da
Ayarsız kullandığım söylenemez yinede nakit tercihim
Kart olunca da pek işe yaramıyor zaten hemen bitiriyoruz nakit en iyisi 👍
Buradaki olumlu yorum yapanların banka çalışanı olduğunu düşünüyorum
Banka hesabı kartı yerine nakit tercih ederim harcamami sinirliyor
Şart değil kart ama zamanla insana zorunlu bir ihtiyaç gibi oldu
Kart artık hayatımızın her noktasında bulunuyor. Bence olmazsa olmaz bir şey...
nakite avans çekmek
ve hiç kimseye muhtaç olmamak
4. Yü anlamadım kk olanlar elden harçlık vermiyo mu