• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 3)

ininal
ininal Takip Et
Sponsorlu
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2022
Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
42 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

149

Cevap

283

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • MeliscimYapma
    MeliscimYapma Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Varlığında yoklugunu aramamız gerekirkrn yoklugunda varlığına hasret bırakan bir etken

    0
    0 Yorumla
  • delininteki12
    delininteki12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    kapida odeme olmadigi zaman oylece kaliyorsun insani delirtiyor

    0
    3 Yorumla
    • egemarin
      egemarin
      +1 yıl

      Nniçkin zaten deli normal delirmen 😉

      Yorumla
    • delininteki12
      delininteki12
      +1 yıl

      onu bunu birak gozunu kirpmaaaa

      Yorumla
    • egemarin
      egemarin
      +1 yıl

      Hahaahah

      Yorumla
  • Alisa58
    Alisa58 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Büyük indirimleri kaçırırsın acil bir durum da zor bir durum da kalırsın

    0
    0 Yorumla
  • nn38mn
    nn38mn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Güvenilir sitelerden almak lazım. Kartlı veya kapıda ödemede olsa güvenli alışveriş derim.

    0
    0 Yorumla
  • Sekaaaaaa
    Sekaaaaaa Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kredi kartı çok güzel bir şeyde borcu bitmiyor bir türlü😀

    0
    0 Yorumla
  • sifanur_demirel
    sifanur_demirel Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kart her zaman çok gereklidir
    Ve bu kartın özellikleri gerçekten çok iyiymiş
    Faydalı bence

    0
    0 Yorumla
  • arthur777
    arthur777 Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    +1 yıl

    20 bin limitli kartım var asla internet alış verişinde kullanmam.
    5 lira fazla veririm kapıda öderim sıkıntı yok.

    0
    0 Yorumla
  • PARA_SIZIM
    PARA_SIZIM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48
    +1 yıl

    Kredi kartım yok kredi kartı borcum yok kafam rahat kardeşim hiçbirine de takılmıyorum paran varsa arıyorum yoksa oturuyorum aşağı

    0
    0 Yorumla
  • Yamac3506
    Yamac3506 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kart her zaman lazım iki kredi kartım var 4.700 lük ikisi 2 tane banka kartım var tüm faturaları telden öderim

    0
    0 Yorumla
  • ozumyurdagul
    ozumyurdagul Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    İnsanlar artık kredi kartlarına mecbur olmamalı bu yüzden gayet desteklediğim bir sistem. Kampanyalar indirimler kovalayıp güzelce kullanılıyor, sevdim baya ininal i

    0
    0 Yorumla
  • acnncann
    acnncann Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hiçbir sorun yaşamıyorum çünkü ikisinide kullanmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • AykAnk06
    AykAnk06 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    Banka kartı sıkıntılı bir iş. Zamanında ödemezsen ilerde kabusun olur

    0
    0 Yorumla
  • yenigenç48
    yenigenç48 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    İninal seviyorum ama parayı geri alabilsek güzel olurdu

    0
    0 Yorumla
  • Hypperr
    Hypperr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben kullanmıyorum artık kapattım inan cebimde daha çok para var

    0
    0 Yorumla
  • Canyildirim66
    Canyildirim66 Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kredı kartı efsane bişey bence yeterkı kullanmayı bılelım

    0
    0 Yorumla
  • cem1cem
    cem1cem Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl

    Ne kadar kullanmak istemesek de kart kullanimı olmazsa olmuyor malesef

    0
    0 Yorumla
  • BlueKelebek
    BlueKelebek Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    İninal ne ya, diş macunumu 😄 Bu kart her alış veriş sitesinde geçerlimi.

    0
    0 Yorumla
  • Hüseyin_33
    Hüseyin_33 Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl

    Kredi kartı kullanmak yeri geldiği zaman güzel yeri gelmediği zaman kötüdür

    0
    0 Yorumla
  • Arc-en-cieel
    Arc-en-cieel Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    İstediğim bir şeyin sadece İnternette bulunması ve kart numarası istenmesi.

    0
    0 Yorumla
  • oznecati989
    oznecati989 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    “Paranı iyi sakla.” tedirginliğini öyle iyi anlıyorum ki her hafta bunun için kavga bile ediyoruz. Bu tür kartlar o yüzden çok işe yarıyor.

    1
    0 Yorumla
  • sevim_kale
    sevim_kale Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yaklaşık bir aydır kullanıyorum paramı daha iyi kullanmaya başladım. İndirimlerden faydalanmaya başladıkça harcamalarım daha uygun oldu. Çok memnunum

    1
    0 Yorumla
  • KonuşamamKi
    KonuşamamKi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kapıda ödeme yoksa online alışveriş yapılamıyor bu en kötüsüydü 😃 Banka hesabı olsa bile güvenli alışveriş için sanal kart kullanılmalı kesinlikle.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sepeti doldurup da sitenin kapida odemesi olmadigini ogrenince yikildigim zamanlari bilirim.

    0
    0 Yorumla
  • Hudaiaagcakayaq
    Hudaiaagcakayaq Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende öyle düşünüyorum puan almak için yazıyorum yoksa yazmam

    0
    0 Yorumla
  • şanssız_bir_bakir
    şanssız_bir_bakir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    ulan ya sürekli adlığım mesajlar fjdngkfcdgghgfhgfhgf

    0
    0 Yorumla
  • Yalnızboyys
    Yalnızboyys Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    İnternet alışverişin kısıtlanıyor bu yüzden şart düzgün ve doğru kullanması şart

    0
    0 Yorumla
  • İlknur0134
    İlknur0134 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    En iyisi nakit alimmm ama kartta bazen lazım oluyor

    0
    0 Yorumla
  • darpkaos
    darpkaos Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Severek kullanıyorum, o yüzden bir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar

    0
    0 Yorumla
  • bacce_
    bacce_ Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Kredi kartını dogru kullandigin surece cok kolaylik sagliyor.

    0
    0 Yorumla
  • RetroIronik
    RetroIronik Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Kartım Mevcut Çok Aktif Kullanmıyorum Niyeyse Isınamadım

    0
    0 Yorumla
  • asaletten-kasıt
    asaletten-kasıt Takip Et
    Yoda Yaş: 45
    +1 yıl

    Güzel olmuş eline sağlık faydalı bir bence ilgili kişiler için

    0
    0 Yorumla
  • çıldırmışlar
    çıldırmışlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu zamana kadar kredi kartı kullanmadım inanılmaz huzurluyum.

    0
    0 Yorumla
  • aşklazım00050
    aşklazım00050 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Şükür kesip attım şu kartları ve kurtuldum harcamak almak kolay ya birde ödemesi nolucak

    0
    0 Yorumla
  • enginleventakin
    enginleventakin Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Hiç ye sevmem ve kullanmam da boş yere cazip bişeymiş gibi anlatmayın.

    0
    0 Yorumla
  • Seaman_
    Seaman_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Allah belasını versin bu bankaların genç yasimda esir oldum resmen

    0
    0 Yorumla
  • Django_00
    Django_00 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Kullanmıyorum ve pişman da değilim abimin var lazım olunca ondan alıyorum 😂

    0
    0 Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı.

    bence kullanan borclu kullanmayan cok mutlu
    #emirhancankir1

    0
    0 Yorumla
  • GezegenAdam
    GezegenAdam Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 301 cevap paylaştı.

    pek korkulacak bişi yaşamadım dikktli kullanmak en öneli şeylerden bir tanesi D:

    0
    0 Yorumla
  • Emre7207
    Emre7207 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Parasızlık ve taksit olmayışı ancak ay sonu kart borcumu nasıl ödeyeceğim derdi yok

    0
    0 Yorumla
  • Zeynep1982
    Zeynep1982 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 48
    +1 yıl

    Alışveriş merkezlerine mahkum olursun ; zaman kaybı , otopark sorunu gibi bir çok sorun ; evden alışverişin güzelliğini yaşayamazsın

    0
    0 Yorumla
  • Elcatri
    Elcatri Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ininali uzun yıllardır kullanıyorum gerçekten başarılı bir sistem. Son düzenlemeyle her şey çok daha iyiye gidiyor.

    0
    0 Yorumla
  • fatmaaa_nur
    fatmaaa_nur Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kartla indirim zamanında koton dan kazak aldım. Bizim oğlanındı kart kendime de alacağım güzelmiş.

    1
    0 Yorumla
  • RaistlinMajera1
    RaistlinMajera1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kart mı 🤔 olmadan olmuyor oldumuda böyle oluyor 😜😜😜

    0
    0 Yorumla
  • Wanteronee
    Wanteronee Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Bazen gerekli olabiliyor
    Kullanmasanda dursun 😅

    0
    0 Yorumla
  • bungunruh
    bungunruh Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ödedim sanırsınız yanlış bir şey olur sonra bankadan haber gelir faiz şu şu şu

    1
    0 Yorumla
  • devilish_humanity
    devilish_humanity Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    benı kredı kartları mahfettı keske hıc kullanmasaydım

    0
    0 Yorumla
  • Sualim_Olcakti
    Sualim_Olcakti Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    750 TL aylık yükleme limitini doldurdum kaç kez sıkıntı yaşamadan kullanıyorum iyi bir sistem :)

    0
    0 Yorumla
  • tugbaa011
    tugbaa011 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Online alışveriş için kesinlikle gerekli diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • halil_urgen
    halil_urgen Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Zamanla elıne hıc para degmıyor maaşı çekıyorsun karta yatırıyosun... :D

    0
    0 Yorumla
  • DreamofDesire
    DreamofDesire Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok zengin olduğumdan ve param kartlara sığmadığından 20 kartla gezerim :D

    0
    0 Yorumla
  • yaşfarketmez
    yaşfarketmez Takip Et
    Xper 3 Yaş: 50
    +1 yıl

    Kartın parasını gününde ödersen hiç bir şey olmaz...

    0
    0 Yorumla
  • Hudeyalho
    Hudeyalho Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kartın bir çok avantajlarida var tabiki sorun yaşasak da

    0
    0 Yorumla
  • Gorduah
    Gorduah Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ayarsız kullandığım söylenemez yinede nakit tercihim

    0
    0 Yorumla
  • irmaksena
    irmaksena Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kart olunca da pek işe yaramıyor zaten hemen bitiriyoruz nakit en iyisi 👍

    0
    0 Yorumla
  • VetHek25
    VetHek25 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Buradaki olumlu yorum yapanların banka çalışanı olduğunu düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Sosagvu
    Sosagvu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Banka hesabı kartı yerine nakit tercih ederim harcamami sinirliyor

    0
    0 Yorumla
  • Mert2030
    Mert2030 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şart değil kart ama zamanla insana zorunlu bir ihtiyaç gibi oldu

    0
    0 Yorumla
  • musallatexe
    musallatexe Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kart artık hayatımızın her noktasında bulunuyor. Bence olmazsa olmaz bir şey...

    0
    0 Yorumla
  • badfinger
    badfinger Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    nakite avans çekmek
    ve hiç kimseye muhtaç olmamak

    0
    0 Yorumla
  • NaneB09
    NaneB09 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    4. Yü anlamadım kk olanlar elden harçlık vermiyo mu

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (252)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Benceler > Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
ininal
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨