Banka ve kredi kartı kullanmayanlar buraya! Banka hesabın olmadığı için kaçırdıklarını dertli dertli
Alışveriş & Hediyeler Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 4) ininal Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2022 Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
salihamidzic Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Gaza gelmeyip dikkatli davrandıktan sonra hiç sıkıntı yok 0 0 Yorumla
cemmm35 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl kredini kartini sadece be sadece taksitli durumlarda kullanirim 0 0 Yorumla
Carettacaretta3438 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Walla iyiki kartsızım kartı olanları görüok borç harç içinde nakit severik 0 0 Yorumla
gldnostrk Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Kullanmıyorum ve böyle de hissetmiyorum 💪🏿 2 3 Yorumla sebastian_1905 +1 yıl aferin sana 😂 Yorumla gldnostrk +1 yıl Aferini de aldık sırtımız yere de gelmez🤦🏻♀️ Yorumla sebastian_1905 +1 yıl gelmez raat ol sen 👍 Yorumla
jessy Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kart bazen şart oluyor ☺️ 4 1 Yorumla VetHek25 +1 yıl Kırmızı mı sarı mı? Yorumla
hellhathnofury Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl yil olmus 2019, hala kagit para kullaniyoruz. 1 0 Yorumla
scil63 Takip Et Master Yaş: 62 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 345 cevap paylaştı. ATM den para nasıl çekilir bunu bilemezler. 0 0 Yorumla
myfavouritenick Takip Et Bilge Yaş: 37 +1 yıl bankalardan nefret ediyorum ve kullanmıyorum. 0 0 Yorumla
Bisturilutfen Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Nefret ediyorum online alışveriş yapamamaktann 0 0 Yorumla
kimlerdensin Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Dün banka parama el koydu dokunmayın, yaralıyım. 0 0 Yorumla
VolkanAslanAnk Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Ben hiç kullanmadım çünkü ailem herşeyi alıyor. 0 0 Yorumla
27KaraSevdam Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl Valla bu yaşıma kadar hiç birini kullanmadım 0 1 Yorumla Trakya22mc +1 yıl En güzeli kullanmamak Yorumla
oylesine1ii Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Banka kartı kullanıyorum hiç kullanmadım ininal 0 0 Yorumla
Yaniyorum3131 Takip Et Guru Yaş: 51 +1 yıl Kredi ile hiç işim olmaz, geri ödemesi zor oluyor 0 0 Yorumla
BuzlarTrileçesi Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Çocuğuna kim iban üzerinden harçlık veriyor ajdjd 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı. hiç sevmiyorum kendilerini ama mecbur kullanıyorum 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 587 cevap paylaştı. Banka borcum hepsi duruo ne olacaksa 0 0 Yorumla
p4storz Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Taksitlendirme yönündeki en büyük sorundur kart... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
Gaza gelmeyip dikkatli davrandıktan sonra hiç sıkıntı yok
kredini kartini sadece be sadece taksitli durumlarda kullanirim
Walla iyiki kartsızım kartı olanları görüok borç harç içinde nakit severik
Haklısınız ama dikkatli olmak lazım
Kullanmıyorum ve böyle de hissetmiyorum 💪🏿
aferin sana 😂
Aferini de aldık sırtımız yere de gelmez🤦🏻♀️
gelmez raat ol sen 👍
Kart bazen şart oluyor ☺️
Kırmızı mı sarı mı?
Nakit bir güçtür herkeste olmaz
yil olmus 2019, hala kagit para kullaniyoruz.
Bir şeyi alırken gözümle görmem lazım
Kredi kartı düşman başına :))
Doğru valla emeğine sağlık
Kart her zaman şart bu devirde
Kkntrollü gidince sıkıntı yok
Kart kullanmak gerek artık
ATM den para nasıl çekilir bunu bilemezler.
Nakit ödeme bence en iyisi
Kart silah olmuş bu zamanda kardeşim
bankalardan nefret ediyorum ve kullanmıyorum.
Nefret ediyorum online alışveriş yapamamaktann
gerekli fakat şart değil. . :)
Dün banka parama el koydu dokunmayın, yaralıyım.
Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık
taksitli alışveriş yapamama sorunsalı :)
Bazen iyi bazen kötü oluyor
Tüm bankaların kartı mevcut no pe
Ben hiç kullanmadım çünkü ailem herşeyi alıyor.
kart lazım ama sınırını bilmeli
Kart iyi kullanildigi takdirde herseydir
kardin mi var dedin var :)
İnninal almak zorunda kalırsın
babamın kredi kartı bende ben kullanıyorum
Aklı olan kullanmaz, hep sorun
Valla bu yaşıma kadar hiç birini kullanmadım
En güzeli kullanmamak
Kartla alışveriş daha tasarruflu oluyor gibi.
Ininal kullanıyorum zaten derdim yok
3 farklı kart kullanıyorum. Memnunum
kart demek bataklik demek
Kullanmayı da sevmiyorum ya
İnternetten çok alışveriş yaparım. Seçenek çok.
Online alışveriş cidden mahvediyor insanı
Kredi kartının kölesi olmadıkça problem yok.
Kart da mecbur oluyor ya. Yapacak bir şey yok.
Kredi kartının kölesi olmadıkça problem yok.
taksitsizlikten alışverişi yarıda kesmek :)
Banka kartı kullanıyorum hiç kullanmadım ininal
Kredi ile hiç işim olmaz, geri ödemesi zor oluyor
Kredi kartı kullanmıyorum, mantıklıymış 👍
Kullanıyorum malesef şart artik her yerde
Kart sart ya her an yanında para olmayabilir
Çocuğuna kim iban üzerinden harçlık veriyor ajdjd
hiç sevmiyorum kendilerini ama mecbur kullanıyorum
Banka borcum hepsi duruo ne olacaksa
Teknoloji candır. Zmana ayak uydurmak şart.
kartsız insan düşünülemez
Kullanmayan kaldı mı ki hala?
inanal olmasa ne yapardık... ❤️😁
Taksitlendirme yönündeki en büyük sorundur kart...
Nakit kullanıyorum karta hiç gerek duymadım.
18 yaşıma basmadan önce kurtarıcımdı :)
Kart; yerden tasarruf için iyi bir şey.