Banka ve kredi kartı kullanmayanlar buraya! Banka hesabın olmadığı için kaçırdıklarını dertli dertli
Alışveriş & Hediyeler Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 5) ininal Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2022 Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 818 cevap paylaştı. Hayatımıza bir girdi çıkaramıyoruz :) 0 0 Yorumla
hayalperestrealst Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Güzel ama nakit daha iyi diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Anubisian Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl En azından aldığın parayı iki katiyla odemiyorsun 0 0 Yorumla
eflatunsimar Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Kapıda ödeme olmayan sitelerden hemen cikilmasi🤗 0 0 Yorumla
gokkusagıındanbırısı Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl kart kullanmıyorum basıma bela oluyor banklaar 1 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,5b cevap paylaştı. inial kart gayet güzel herkese tavsiye ederim 0 0 Yorumla
ibooo1 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 355 cevap paylaştı. Nakit kullanmıyorum kart kullanıyorum 0 0 Yorumla
gerçektenyalnızadam Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl kredi puanınız düşük olduğu için vermiyorlar 0 0 Yorumla
Tarrrrakkafası Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl kredi karti ile ucret odemenin neresi havali? 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Kartsız hayat geçmez, alışverişin olmasaa olmazı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
Hayatımıza bir girdi çıkaramıyoruz :)
bu karttan bendede var memnunum
Gülümseyerek okudum. Çok doğru. :D
Teşekkür ederim bilgilendirme icin
Güzel ama nakit daha iyi diye düşünüyorum
En azından aldığın parayı iki katiyla odemiyorsun
Her ay sırada beklemek kabustur.
Kapıda ödeme olmayan sitelerden hemen cikilmasi🤗
Cok da onemli seyler degil abartmayin
Bankalara bulasamam sonra yakamı kurtaramam
ilk kredi kartimi 13 yasinda almistim.
Kullanmadan önce hepsini yaşıyordum.
kart kullanmıyorum basıma bela oluyor banklaar
Olmadan olmuyor elimiz ayağımı
Kart nedir? Uçulurmu kart ile?
ilk kez duyduğum bir uygulama ilginçmiş
Teklifler adamı ipe getiren teklifler
Bence çok gerekli bişey bu kart
James Arthur - İmpossible bayilirim
inial kart gayet güzel herkese tavsiye ederim
bilgiler içim teşekkürler.
Kart yoksa taksitte yok malesef
Ödemeyi geciktirme kendimden biliyorum
Nakit kullanmıyorum kart kullanıyorum
İninal kart çok işime yarıyor gerçekten
Hemen hepsini yaşıyoruz..
Hesabını bildiğinde çokta güzel bisey kart bence
Kart iyidir hafiftir zahmetsizdir
Bence en iyisi bankaya bulaşmamak 😂😂
En güzeli bankaya bulaşmamak 😭😭😭
Bilmem ki ben hep kartla alışveriş yaparım
Ben anca para biriktiririm
kredi puanınız düşük olduğu için vermiyorlar
Yanında para bulunmaz mağdur olur
Güzel yazı olmuş elinize sağlık
güzel bilgiler.. emeginize sağlık
Kartsız hayat düsünemiyorum...
Karta ne gerek var olmasa da olur
Üzgünüz elden taksit yapamıyoruz
Kontrollü kullanımda iyidir
Bazen çok gerekli ama iyi kullanmasını bilene
kredi karti ile ucret odemenin neresi havali?
Ama çok güzel birşey tavsiye
Hepsini de yaşadimm :)) gercekten
Kredi kartı demek gereksiz para harcamak demek..
Kredi karti vermiyorlar ki eskisi gibi
Evet ama dikkatli kullanmak gerekiyor
İyiki kartım var o zman 😊
kart kullanıyorum guzel hoş
Bitmiyor borçlar 🤦🏻♂️ 😔
Isteyen istediğini yapabilir
Bazen gerekiyor evet hazırda gibi.
Maalesef hepsi var ve kullanırım
Guzel bilgi eline saglik dostum
bugün inial kart alı-cam gına geldi
Herkesin kendi görüşü ve kendi hayatı
1 seçenek en büyük sıkıntım :) :)
Bence kartla yapabilirsin
Kartsız hayat geçmez, alışverişin olmasaa olmazı
Kart iyi kullanildigi takdirde sıkıntı olmaz