Banka ve kredi kartı kullanmayanlar buraya! Banka hesabın olmadığı için kaçırdıklarını dertli dertli
Alışveriş & Hediyeler Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 6) ininal Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2022 Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
Pinarayd Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 539 cevap paylaştı. Kartin gerekli olduğunu anlamış olduk 🙃 0 0 Yorumla
haymatlos_ Takip Et Yoda Yaş: 40 +1 yıl İnsan beyne sahip. Neden bu durumları yaşayalım ki 0 0 Yorumla
Kendimce25 Takip Et Xper 7 Yaş: 45 +1 yıl Keşke hiç bulaşmasaydık o zaman daha mutlu olurduk 0 0 Yorumla
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 374 cevap paylaştı. Oturduğun yerden fatura ödemek gibisi yok 0 0 Yorumla
Marab Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kartın olmadığı durumlar, çaresiz kalınabiliyor. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
Kartin gerekli olduğunu anlamış olduk 🙃
Bir aralar kullanıyordum baya iyi
Evet o kişi benim kullanmıyorum
Banka kartı kullanmayan var mı ki acaba ya
Banka kartı çok işlevselli bir durum 😏
Bu devirde mecburen kart kullanıyorsun
Evet gerçekten çok güzel doğru yani
İninal kartta para çekimi yapılıyormuydu?
Kredi kartsız olmuyor ki 🙏🙏
Online alışveriş yapamamak çok zor maga bee
Güzel paylaşım olmuş😊😊👍
Ben alişverişimi nakit oduyorum
Tek artisi yaninda para tasimamak.
Asla kullanmadım kullanmamda
Tam bir bir başbelası kartlar
Bence olmasaaa daha iyyyii
Ellerine sağlık. Güzel tespitler
Özellikle online alış-veriş hayat kurtarıyor
Kart okumuyor ve yutuyorrrr
Karta hiç ihtiyaç duymadım
taksıt yok ve pesın almak zorundasın herseyı
Parayı iyi yönetmek lazım
Online alışveriş için gerekli kesinlikle
Online alışveriş yapamamak çok kötü
Kullanmayın nakit alın daha iyi
Kapıda odeme olmayan durumlar tabikiiiii
Kart bende vardı da şeyini unuttum
kredi kartı pişmanlıktır.
Kart Kullanmayı Sevmiyorum
Ödeme sorunu en büyük problem
Hiç birini yaşamadım hadi eyvaallah
yarayışlı bir bilgi :D :D :D
Hepimizin yaşadığı sorun vardır kartla ilgili
Az kullanmaya özen gösteriyorum bazan sart
Kredi kartı kullanmasını bilmeyenler kullanmamalı
Kart olmazsa olmaz bence...
Guzel bir paylasim. olmus cidden
Hic kredi karti kullanmadim
İninal kartım var zaten kullanışlı
Kullanmadım kullanmayı düşünmüyorum.
Maalesef kredi kartı kullanıyorum
Kullanmayan mı kaldı bu devirde.
İnsan beyne sahip. Neden bu durumları yaşayalım ki
Kart bazen kolaylık sağlar
Dikkatli olmakta fayda var
Olmadan da olmuyor diyenler çok
Banka ne demek bilmiyorum. Yenilirmi a acaba
Güzel paylaşım elinize sağlık
Çokk Sıkıntılı bir durumm
haha güzel paylaşım olmuş
Tüketim. cilginligina ozendirmek
Keşke hiç bulaşmasaydık o zaman daha mutlu olurduk
karta hahkum bıraktılar herkesi
Ben hiç kullanmadım gerekte olmadı çok şükür
Keşke hiç olmasaydı... Çok harcamazdık
kullanmasını bilirsen dünyanın en iyi arkadaşı
Oturduğun yerden fatura ödemek gibisi yok
benim başıma gelmedi hayret
Elinize sağlık doğru ve yerinde durumlar.
Kartın olmadığı durumlar, çaresiz kalınabiliyor.