Banka ve kredi kartı kullanmayanlar buraya! Banka hesabın olmadığı için kaçırdıklarını dertli dertli
Alışveriş & Hediyeler Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum (Sayfa 7) ininal Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2022 Banka ve Kredi Kartı Kullanmayan Herkesin En Az Birini Yaşadığı 5 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 42 kişi beğendi
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. güzel olmuş eline sağlık... 0 0 Yorumla
meLiSzs Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Kredi kartın yoksa kafan rahat demektir 0 1 Yorumla ozumyurdagul +1 yıl Aynen öyle o yüzden ininal baya içime sindi bir de yaptıkları kampanyaları görüyorum tv de baya içim kaynadı Yorumla
Karaca_Sevda Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Her zaman nakit taşıyamıyoruz kart olmazsa olmaz 0 0 Yorumla
hemsireLice07 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl ben kullanıyorum ama kendini aşmamak gerekli 0 0 Yorumla
Nesensornebennn Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Online alışveriş yapamamak. Üzücü bir durum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
283Cevap
nakit alırım hep daha iyi
Kartın şart olduğu bir devir
Gözlükler felakett bence abooo
Her şeyim kartla nakite karşıyım
Alisveris nakit yapiyorum
Aynı kapıya cıkmıyor mu bence saçma
sadece kart kullanirim zaten
Kara listedeyim vermiyorlar kart
Kart kullanmiyorsan sorun yok kafa rahat
Kart bazen gerekli oluyor:)
Paran olsun yeterki hepsi hikaye😊
5 yildir kullanmiyom kara blistedeyim
kartsız olmuyor malesef...
Kredi kartsız asla yapamam
Teknolojiye ayak uydurmak ilazım şart
Çok güzel emeğine sağlık güzel olmuş
Fazla harcıyor sun oluncada
güzel olmuş eline sağlık...
Para bttiginde dimdizlak ortada klmk
kartsız olmuyorki. hele ki taksitlendirme olayı
Kredi kartın yoksa kafan rahat demektir
Aynen öyle o yüzden ininal baya içime sindi bir de yaptıkları kampanyaları görüyorum tv de baya içim kaynadı
Her zaman nakit taşıyamıyoruz kart olmazsa olmaz
Hepsini yaşadım iyi kötü ne varsa
Kart gerekli olduğu durumlarda oluyor
Kredi kartım yok o kadar güzel ki
harika bir paylaşım olmuş eline sağlık.
Bilgilendirici bir paylaşım elinize sağlık
Kullanmıyorum hiçbirini yaşamadım
Hiç te gerek duymuyorum bu kredi kartına
Kullanmadım hiçte döküntüm yok
Param varsa alırım yoksa almam
Hepsini katılıyorum aynen öyle
Beş numara çok kötü bir durum
ben kullanıyorum ama kendini aşmamak gerekli
Faydalı bilgiler faydalı paylaşım.
Benim yaşadığım sorunlar kendimi gördüm
Kart olmadan olmuyor bazen
Banka kartı uygulaması güzeldir
Vallaha nasil alcaz nakit geciyormu kart yok
Bende ininal kullanıyorum aynen çok güzel
Bilmiyorum ama ben seni çok seviyorum
Iban numarasını hep karıştırılar 🙂
Ekstre tarihi takip etmezsin
Ah bu kartlar varya ah hayatımızı mahvetdi
Online alışveriş yapamamak. Üzücü bir durum.
herkes telefona geçicek az kaldı
Kapıda ödeme imkanı önemli
İninal fena değil depapara ayrı bir iyi
Guzel guzel guzel paylasimmmmm
İnternet alisverislerinin olmazsa olmazı:)
Kartın gerekli olduğu zamanlar oluyor
Nakit alişveris yapayım kart lazim degil
Kullanıyorum maalesef keşke kutlamasam
Kart bazen şart oluyor abi😀
Elim ayağım ya kartsız olur mu hiç
Banka kartı çok işlevselli bir durum
İndirimleri kacirirsin :/
kart olmazsa biraz zor yaşarız şu anda :)
Zorla aldıracaksınız yani
Kart artık şart zaman onu gerektiriyor